28 juni 2025, 20:14:12

Valk overleden

Gestart door ricco, 27 augustus 2003, 00:23:15

« vorige - volgende »

ricco

hallo mijn valkje is gister overleden.Nu roept mijn andere valkje steeds en krijst naar zijn vriend die jammer genoeg is overleden.Wat kan ikk doen om hem rustig te krijgen.Ze zijn  beide 2,5 maand jong.

dysian

jeetje wat erg voor jou en je valkje. wat is er gebeurt dat hij nu overleden is dan?
Ik kan me heel goed voorstellen dat je andere valkje zijn vriendje mist. Ik hoop dat jullie er allebei weer overheen komen en misschien moet je over een tijdje maar op zoek gaan naar een nieuw vriendje voor je valkje dan is ie niet alleen. :'( :(

Paul

Hpi Ricco,
Wat erg dat je valkje is overleden :-(
Hij zal zijn maatje erg missen nu vandaar dat ie zo loopt te roepen.
Je moet hem of zelf heel veel aandacht gaan geven of er toch weer een vriendje bij zetten zodat ie weer gezelschap heeft.
Hoe komt het dat je valkje is doodgegaan want hij was nog heel erg jong en normaal kunnen ze makkelijk 15 jaar of ouder worden.
Sterkte met het verlies.

Groetjes, Paul

Marianne

Hoi Ricco,

Allereerst veel sterkte met het verlies van je valkje.
Ik heb pas hetzelfde meegemaakt (lees bij dagboeken/de valkjes van marianne).
Bassie bleef ook roepen en at slecht.Ik heb sinds kort er een nieuw valkje bij en Bassie leeft helemaal op.
Misschien is het dus verstandig dat je op zoek gaat naar een nieuw vriendje voor je valkje.
Sterkte in iedergeval.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

VaLKPaRKieTJe

Hey ricco,

Veel sterkte met het verlies van 1 van je valkjes.
Nieuws als dit is natuurlijk nooit leuk.  :'(

Ik raad alleen wel aan om er wel binnekort een nieuw valkje bij te zetten want:

Als je valkjes erg aan elkaar waren gehecht, en je andere valkje nu alleen zit, kan ook die doodgaan van verdriet.  :(
En dat willen we natuurlijk niet!!  >:(

Ik hoop ook dat het verder goed gaat met je andere valkje, en vergeet je ene valkje nooit.

Groetjes Mariette

anika_en_spirit

hoi ricco,

hè bah wat naar nou zeg...
dat je valkje is overleden.
2,5 maand nog maar ??
wat raar... hoe dit zo ineens ??
als ik jouw was zou ik er een ander valkje bij zetten of net zoals paul al zei het valkje zelf heeeeel veeeel liefde aand3acht geven.
sterkte met dit verlies.

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

lynn

AH wat zielig!
en 2,5 maanden dat is erg jong zeg... :-[
Ik zou zo snel mogelijk op zoek gaan naar een nieuw valkje want er gebeurt ook weleens als de ander dood gaat dat de overgebleven vogel dood gaat van liefdesverdriet! :'(