28 april 2024, 03:37:48

Pipo zijn pootjes help :(

Gestart door Whitney, 12 maart 2012, 17:09:21

« vorige - volgende »

Whitney

hallo allemaal, ik heb een beetje hulp nofig met mijn valkje PIPO , hij heeft namelijk kromme pootjes en ik zie dat zijn nageltjes best wel lang worden hoe kan ik dit weer inkorten? want ik durf hem niet te knippen maar ik weet ook niet of ik hem kan vijlen? en hoe kan ik zorgen dat zijn pootjes een beetje beter worden?


Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses

carco

Kan Pipo  wel normaal staan? Hij lijkt me nogal op zijn buik te zitten ?
De nageltjes moeten inderdaad geknipt worden. Want zo groeien ze zijn pootjes in.
Misschien een dierenarts in de buurt of een kennis die je ermee kan helpen?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Hey,

hoe oud is je valkje? Ik ben bang dat dit niet meer over gaat. Nagels (laten) knippen en daarna zelf bijhouden door ze te vijlen is het beste.

Whitney

Citaat van: Rianne op 13 maart 2012, 09:52:11
Hey,

hoe oud is je valkje? Ik ben bang dat dit niet meer over gaat. Nagels (laten) knippen en daarna zelf bijhouden door ze te vijlen is het beste.


hij is van 5 januarie 2012 bedankt voor jullie hulp
Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses

carco

Nog heel jong dus.
Misschien een kalktekort?

Groetjes : Caroline
Klik op het plaatje voor onze site!




Jolandaa

Hoi,

Ik zie dat de foto is verwijderd en dat het topic ook al een beetje oud is maar ik ben wel benieuwd naar de foto. Onze valkparkiet heeft ook iets aan zijn pootjes dus misschien zou ik je nog een beetje kunnen helpen.

Groetjes Jolanda

Whitney

Citaat van: Jolandaa op 12 mei 2012, 19:59:56
Hoi,

Ik zie dat de foto is verwijderd en dat het topic ook al een beetje oud is maar ik ben wel benieuwd naar de foto. Onze valkparkiet heeft ook iets aan zijn pootjes dus misschien zou ik je nog een beetje kunnen helpen.

Groetjes Jolanda


hoi, sorry voor de te late reactie maar hij loopt eenmaal zo, een kruipertje dus ;)
Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses