|
|
milaja
Valkparkiet

Geslacht: 
|
denk dat je 2 popjes hebt en 2 mannen zoals je het verteld. maar als je het zeker wilt weten kan je ze laten testen op geslacht.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hilde
Valkparkiet

Geslacht: 

jago / moonshee / paddy /
|
170 euro denk ik toch niet voor geslachtsbepaling
64 euro ongeveer tenzij je ze laat testen op ziektes
even kopie gemaakt van tauros
Prijslijst – DNA-Diagnostiek Vogels DNA-geslachtsbepaling uit vogelveren 1-3 analyses elk € 14,99 4-10 analyses elk € 13,99 11-20 analyses elk € 12,99 21-40 analyses elk € 11,99 41-100 analyses elk € 10,99
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Henry
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
www.valkparkiet .com
|
Nou voor geslachts bepaling ben je denk ik maximaal 25 euro per valkje kwijt.Kijk even op de site van gendika daar staat alles wat je moet weten wat je moet doen.Dus dan hou je toch 70 euro over voor je valkjes.
Gr
Henry
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tamireya
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Lutino poppen zijn vaak over het hele lichaam geler als de mannelijke (die hebben meestal alleen een geel hoofd). Misschien dat je van haar even een foto kunt maken zodat wij haar kunnen zien 
Bij de bonte valkjes is het geslacht niet te zien aan de bevedering, dat zal dus moeilijk worden maar zoals ik lees twijfel je ook een beetje over de mutatie?
Dus misschien ook van deze drie even een foto dan kunnen we mee kijken of het ook echt bonte valkjes zijn (foto´s zijn altijd wel leuk om te zien )
Een DNA test (voor alle 4 valkjes) kost je bij Gendika 70€ in totaal, maar dan weet je het ook wel heel zeker 
Voor de rest denk ik dat je 2 mannetjes hebt, een popje en een "iets" ..... niet gemeen bedoelt hoor, ik heb hier ook zo´n gevalletje wat ik altijd iets noem omdat het niet duidelijk is of man of pop
|
|
|
|
|
|
|
|
|
carco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Brutus onze lieve boomer
|
Je hebt in ieder geval 2 mannen en de lutino is een pop. Wat Rocco is durf ik je niet met zekerheid te zeggen, maar vermoed een pop. Omdat poppen wel eens met andere treden, maar mannen eigenlijk niet tot zelden kippetje zitten.
Groetjes: Caroline.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
carco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Brutus onze lieve boomer
|
Rocco en Jadi zijn beide bont, bij hun kan je het niet zien en moet je van het gedrag uit gaan.
Gina is volgens mij een lutino pop en Jaani is een cinnamon pop.
Groetjes: Caroline.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mariannenl
Valkparkiet

Geslacht: 

Dierenvrienden zijn MIJN vrienden !
|
wel geen antwoord op je vraag, maar Jaani heeft wel aparte kleuren op zijn / haar verenpakje, heb je daar meer foto s van ?
Marianne
|
|
|
|
|
|
|
|
|