|
|
smiley
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Ja hoor !!
Smiley op het forum (ik dus ) En manjav op het forum wij wonen allebei in Rotterdam
Groetjes Conny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
milaja
Valkparkiet

Geslacht: 
|
ik woon in spijkenisse,dat is ook niet ver van rotterdam.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mandytje
Puber valkje

Geslacht: 
|
Ik woon in Spijkenisse, en kweek alleen met mijn valkjes. Voornamelijk met Bleekmaskers, Witmaskers en Geelwangen  Dit voorjaar ga ik ook met 3 koppeltjes Bourke parkietjes kweken. En gister heeft mijn koppel Catharina Parkietjes ook een jong gekregen waar ik superblij mee ben 
Groetjesss Mandy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
milaja
Valkparkiet

Geslacht: 
|
zoek je jonkies of ov valkjes?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
carco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Brutus onze lieve boomer
|
En ik kom uit Dordrecht: dus ook heel goed te doen. Heb heel veel verschillende mutaties. Kweek samen met Esther (valkchico) dus keuze in overvloed 
Maar volwassen popjes hebben we niet, ben je net te laat mee, want mijn bonte cinnamon opaline geelwang is vandaag verhuisd.
Groetjes: Caroline.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
carco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Brutus onze lieve boomer
|
Keuze zat dus als ik het zo lees. Het broedseizoen is nog niet begonnen, maar Conny heeft nu een blok hangen bij een koppel en Manja heeft ook jongen zitten. Zo ook Mandy.
Maar ze kunnen nu niet naar buiten toe: ik weet niet of ze binnen of buiten komen te zitten?
Groetjes: Caroline.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mandytje
Puber valkje

Geslacht: 
|
Ik heb een zeer goed koppel met 5 jongen waarvan er al 2 gereserveerd zijn. Het zijn witmaskers en bonte witmaskers, waaronder een paar ook opaline kunnen zijn. De valkjes die bonte witmasker opaline zijn, die zijn zeker poppen. Allen geringd met een vaste voetring met eigen kweeknummer 
Groetjesss
|
|
|
|
|
|
|
|
|
milaja
Valkparkiet

Geslacht: 
|
heb ook jongen zitten. zijn albino,dus geslacht is niet te zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
debster0504
Puber valkje

Geslacht: 

|
hoi jeroen,
ik kom vaak bij mandy en heb de 5 jongen gezien en ze zijn zeker weten mooi. ik heb er ook 1 gereserveerd bij der 
succes verder met je valken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mandytje
Puber valkje

Geslacht: 
|
Hallo Jeroen,
Heb net gekeken bij de jongen en er zit 1 Opaline bonte witmasker pop en ook witmasker opalines.
Groetjess Mandy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|