3 mei 2025, 17:40:46

voeding cédé

Gestart door Tara, 16 juli 2003, 22:47:50

« vorige - volgende »

Tara

hoi allemaal, we hebben cédé gehaald maar Plukkie heeft een beetje speeksel van me binnen omdat hij het bijna niet haalde van de honger. Mag ik hem nu ook cédé geven want hij sterft van de honger :(.

Graag snel antwoord

Tara

Ah laat het ook maar, ik heb hem eten te geven, hij zit nu met volle krop te piepen op mijn schoot. De duts :-/

Ellen

Ben benieuwd Tara..................een andere optie had je
eigenlijk ook niet.
Ik hoop (bij god) dat Plukkie het haalt.
Ik zou het toch wel erg cru vinden als Plukkie het
niet red.

Veel sucses met de bij-voeding.
Gr. Ellen.
(ik heb gewoon medelij met zo'n klein hulpeloos valkje :(  )

Tara

Hoi Ellen,

bedankt voor je reaktie. Ik ben nog even aan het wachten om hem nog een voeding te geven tot zijn kropje leeg is. Het kon dus geen kwaad denk ik om hem eten te geven. Ze is niet ziek meer alleen wat moe, maar dat kan ik wel wat begrijpen, ze komt zelf van enkele tientallen centimeters naar me toe om tegen me aan te zitten om te slapen :). Ik laat jullie morgen nog wel wat van haar horen :). Hopelijk goed nieuws ...

Groetjes, Tara en Plukkie

Ellen

Ach gut................die arme is bekaf van de honger geweest.
Houd haar/hem maar goed in de gaten.
Wat een geluk dat je zoveel tijd kan besteden op dit moment.

Groetjes Ellen. En inderdaad hopend op een gunstig berichtje.

demi

hoi tara

hoe is het nu met plukkie?

het is nu niet meer zo warm dus misschien voelt zij dr eigen
ook wat beter!!

groetjes diana w

Tara

Hoi Diana,

ze heeft zo'n anderhalf uur geleden gegeten en vannacht om 3 uur, het heeft een tijdje geduurd voor de krop leeg was na vannacht :-/. Maar goed nu ze weer heeft gegeten doet ze soms wat raar en ze wil steeds slapen, maar haar kropje leegt wel en haar strontjes zijn normaal, dus ik hoef zeker niet zo bang te zijn, misschien is het ook omdat ze amper 22 dagen is dat ze nog erg moe is :-/.

Groetjes, Tara

Ellen

Van slapen groei-en ze , zeggen ze toch?
Alles wat klein is heeft meer slaap dan groot nodig.

Wie weet...................gaat het vanaf nu de goede kant
op met Plukkie.

Sucses...........
Ellen.

Tara

Hoi Ellen,

het gaat helemaal niet de goeie kant op :(. Volgens mij is ze er morgenochtend niet meer :(. Ze ziet er heel slecht uit :(. Ik weet niet of ik het nog lang aankan hoor :( :'(

Ellen

Jeetje Tara, hier wordt je ook niet echt vrolijk van zeg.
Hoe is het toch in godsnaam mogelijk allemaal.
Ik vind het vreselijk rot voor je hoor. En ook voor Plukkie
natuurlijk.

Heel veel sterkte hoor Tara en ik duim met je mee.
Groetjes Ellen.

Tara

Hoi Ellen en al de rest,

momenteel maakt Plukkie het tamelijk. Natuurlijk slaapt ze weer en is ze zwakjes, maar vannacht heeft ze goed gegeten en zo. Maar ik ben vooral blij dat ze de nacht heeft gehaald. Ik heb er een nieuw dagboek van geopend; het riskante leven van Plukkie. Het is idd wel een riskant leven dat ze heeft :(. Maar misschien komt het wel goed, het is in ieder geval goed dat ze de nacht heeft gehaald waar ik heel blij om ben, ik heb mijn klok ieder uur weer geprogrammeerd zodat ik om het uur wakker werd om eens te kijken.

Ellen

Helemaal te gek Tara...........ga ervoor.
Ik vind het tof dat je je wekker om het uur hebt gezet. (echt waar)

Goed hoor dat ze de nacht heeft gehad.
Sterkte en groetjes Ellen.

Tara

Hoi Ellen,

ze is net gestorven in m'n handen :'( ... Ik heb er veel verdriet en pijn van, moet ik eerlijk toegeven :(. Ze kreeg volgens mij een aanval die tamelijk lang heeft geduurd :( tot ze uiteindelijk stierf ... Dit kwam me bekend voor met Falko ook :(. Ze kreeg ook een aanval voor ze stierf ... Morgen ga ik haar begraven ... Ik mis haar zo :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

demi

hoi tara

nogmaals heel erg rot voor je, sterkte!

diana w

Ellen

Jeetje Tara, .........................ik ben er stil van.

Wat voor een aanval bedoel je eigenlijk? Zielig hoor dat het
nou zo moet aflopen. Wel prettig dat je erbij was. Voor Plukkie
en voor jou.
Ik leef met je mee, dit valt je vast zwaar.

Heel veel sterkte ermee,
Groetjes Ellen.