5 mei 2025, 17:10:30

Wat is sheridon voor mutatie

Gestart door Jeroenw, 18 januari 2012, 02:19:38

« vorige - volgende »

Jaimy

oké., even alles op een rijtje.  ;D

het gaat om het eerste valkje. Welke mutatie´s en splits zijn de ouders? Je denkt zelf dat het een cinnamon is? Maak een foto van de ogen zou ik zeggen!

Groetjes

Manouk

Tamireya

Jeroen, jij bent niet lastig maar het is lastig jou iets begrijpelijk te maken.

Je wilt antwoord op je vraag, krijgt deze maar geloofd dan niet wat wij zeggen.

Er zijn gewoon lichtere vormen en donkere vormen van mutaties  net zoals dat wij mensen ons van elkaar qua huidkleur onderscheiden. ;)

Jammer vind ik wel dat je mijn vraag tot nu toe niet beantwoord heeft, dus stel ik deze gewoon nogmaals:

Wat denk jij dat Sheridon voor een mutatie is?

Jeroenw

Hoi tamireya

Ik had je mijn antwoord gegeven,  ik zij ik weet het niet

Ik maak als het me lukt een foto samen met hem met een wild kleur

En dan kijken wat er uit komt :)

Sanna

Sheridon is zeker weten wildkleur. Als een vakje cinnamon is twijfel je daar echt niet aan, geloof mij. Dan heeft hij zo'n kenmerkende bruine kleur dat je echt niet meer twijfelt. Dus wanneer je twijfelt kun je eigenlijk al meteen van wildkleur uitgaan ;). Pino is ook een wildkleur, naast Joepie zie je goed het verschil tussen wildkleur en cinnamon:

Groetjes, Sanna

Jeroenw

Daar op de foto is geen twijfel nee

Oké bij twijfel wildkleur

Jeroenw

19 januari 2012, 17:43:28 #21 Last Edit: 19 januari 2012, 17:45:09 by Jeroen-valkparkiet
Het is gelukt!!

Hij is naast zijn broer gaan zitten terwijl hij aan het poetsen was
Het leg echt niet aan de foto's of aan hun maar aan de foto graaf ::)
Betreft over het licht inval hoeken enz voort dit is hem

En het is nog iets afwijkend maar het lijk er meer op

Het eerste valkje daar gaat het over op dit  foto  :D

Sanna

Ja hoor, wildkleur. Hij is wel lichter dan z'n broertje, maar onmiskenbaar wildkleur. Cinnamon ziet er echt heel anders uit. Mijn eerste wildkleurtje was ook zo licht als jouw Sheridon.

Groetjes, Sanna

Jeroenw

Hallo Sanna
Pepper was je eerste valkje ? als ik hem vergelijk met sheridon is hij veel donkerder pepper

Ik heb hier met een super lichtkleurige wildkleur te maken
Misschien als hij ouder word dat hij grijzer en donkerder word
Dank je wel voor je antwoord

Gr. Jeroen

Dennisfr

gewone wildkleur ja net als met ander mutaties heb je ook donkere en lichtere varianten.zelf heb ik ook pale fallows bijv heb ik een hele lichte echt mooi maar ook net donker als witmasker maar dan rode ogen.bronze fallows 2 zussen ene is iets lichter van kleur . zo heb je dat ook met wildkleuren

Rianne

Als je de lichtere veren van Sheridon's broertje vergelijkt met de veren van Sheridon, zie je dan dat die dezelfde kleur hebben?

Jeroenw

Rianne het is toch een tint donkerder

Maar dat het zo kan schelen maar ik had ook niet het vermoeden op een cinnamon zijn zusjes zijn cinnamon , dat verschil zag ik al maar ik ziet of maak nu mee dat er ook zulke wildkleuren bestaan. Hij is mooi
Van kleur

En als je hem tussen een donkere wild kleur zet en ernaast een cinnamon je weet niet wat je ziet totaal drie verschillende kleuren :)

Zijn broer is donkerder maar ook weer lichter dan speedy maar zo minimaal dat je nog steeds zeg dat hij een wildkleur is

Waar leg het grens om een  wildkleur te mogen blijven noemen?

Sheridon kan ook geen cinnamon zijn ,want zijn moeder is een opaline
Zijn vader is bond , split voor cinnamon

Jeroenw

Citaat van: Dennisfr op 19 januari 2012, 18:44:22
gewone wildkleur ja net als met ander mutaties heb je ook donkere en lichtere varianten.zelf heb ik ook pale fallows bijv heb ik een hele lichte echt mooi maar ook net donker als witmasker maar dan rode ogen.bronze fallows 2 zussen ene is iets lichter van kleur . zo heb je dat ook met wildkleuren

Fallows zijn hele mooie valken , daar zitten meer tint verschillen in als ik het goed heb of niet  :D

Manouk

als je nu zegt... dat hij helemaal geen cinnamon kan zijn?? waarom dan dit hele topic??????

Jeroenw

19 januari 2012, 19:23:45 #29 Last Edit: 19 januari 2012, 19:27:05 by Jeroen-valkparkiet
Ik heb niet gezegt dat hij een cinnamon is  of kon zijn de vraag was wat is sheridon voor  mutatie ?