5 mei 2025, 19:44:27

Wat is sheridon voor mutatie

Gestart door Jeroenw, 18 januari 2012, 02:19:38

« vorige - volgende »

Jeroenw

Sheridon is een zoon van pappa Sem

Wat voor mutatie is sheridon?

Op deze foto staat hij samen met zijn vader pappa Sem

Tamireya

Sheridon is een gewone wildkleur.

En je vraag over Sem:
Ga maar eens zonder flits fotograferen, dan zal hij waarschijnlijk geen rode ogen meer hebben ;)

Jeroenw

18 januari 2012, 13:47:01 #2 Last Edit: 18 januari 2012, 13:57:53 by Jeroen-valkparkiet
Hey tamireya zijn broer is een wildkleur
Kijk hier

Als ik Sam en de rest met de flits fotografeer hebben zij geen rode ogen
Kijk maar naar sam

En kijk ook op de foto van zijn broer

Pappa Sem geef het zelfde effect als je een lutino fotografeer met een flits

Hier nog een foto van sheridon is een stuk lichter dan zijn broer
En lichter dan een wild kleur hier nog een foto

En een foto van speedy zelfde licht gefotografeerd Samen met Lisa

Tamireya

Nou dan vertel toch maar eens wat jij denkt dat Sheridon voor mutatie is?

Ben ik wel benieuwt naar, want ik sluit alle anderen mutaties uit en zeg nog steeds dat hij/zij een wildkleur is.

Jeroenw

Ik kwijfel
Als hij ouder is dan kan hij donkerder worden als de rui  voorbij is
Ik heb hier drie wildkleuren en drie cinnamon

En op geen 1 kan ik zeggen dat is zijn mutatie ik heb vergelijkings materiaal hier

Maar ik Kom er niet uit

Hij is veel te licht bruin grijs om een wild kleur te zijn
Maar weer veel te donker grijs om een cinnamon te zijn hij zit er echt tussen in

Zijn zusjes zijn veel lichter hier zijn zusje

Ik zeg ik weet het niet ???

Rianne

Cinnamon. Mutaties zijn er in donkere en lichte varianten. :)

Tamireya

Rianne, dus het valkje van de eerste foto (die naast de bonte) is een cinnamon?

carco

De eerste is een wildkleur en de 2e een cinnamon.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Oh wacht, ik dacht dat dit een nieuw topic was en dat het om de laatste foto ging. Zat even niet op te letten!
Grijs is wildkleur en bruin cinnamon. Op alle foto's over het valkje waar het topic over gaat, zie ik een wildkleur.

Tamireya

Citaat van: Rianne op 18 januari 2012, 20:57:29
Oh wacht, ik dacht dat dit een nieuw topic was en dat het om de laatste foto ging. Zat even niet op te letten!
Grijs is wildkleur en bruin cinnamon. Op alle foto's over het valkje waar het topic over gaat, zie ik een wildkleur.

;D ;D ;D Zoiets dacht ik al, kan gebeuren als er veel verschillende valkjes in een topic te zien zijn  ;)
En ik al aan het zoeken waar jij de cinnamon in dat valkje ziet  ;D

Jeroenw

Ik zelf raak nu in de war wat bedoelen jullie met de tweede is wel een cinnamon bedoelen jullie op 1 foto samen vergelijking met pappa sem of de 2e foto van mijn hand tekening dat is een cinnamon ja  ;D

Het is moeilijk op een foto te zetten wat ik ziet .door de flits bleekt het nogal op wacht een filmpje is misschien een idee om het te laten zien
ik maak het filmpje dan overdag nu is het te donker.
Hopen dat het dan beter te zien is

:oO jongens ,meiden ik zeg dat jullie niet gelijk hebben Hoor
Maar op de foto is het moeilijk te zien

Dennisfr

Jeroen het beste om te laten zien wat jij bedoeld.is omd de vogel waar het omgaat en dan nog een valkje bij indoen als het kan een wildkleur natuurlijk en dan samen op de foto zetten .dan kun je de verschillen op de foto ook beetje zien.

Rianne

Ik lees altijd de meest recente berichten lijst door, ipv alle forums na te spitten. Zo blijf ik ook enigszins op de hoogte van de dagboeken.
Ik zie op de eerste foto, die van het eerste bericht zeg maar, een bonte en een wildkleur. Dat zegt iedereen, alleen is Jeroen vaak lastig te overtuigen. Het verhaal over wat ik zei over de cinnamon, gaat natuurlijk ook op voor andere mutaties, zo ook wildkleur. Er zijn lichte en donkere varianten. Zo heb ik een pale fallow zitten die echt heel licht grijs is, terwijl Lin (hier van 't forum) een pale fallow heeft die heel donker grijs is. En toch zijn het allebei pale fallows.

Jeroenw

Ik ben lastig omdat ik hem zo kan zien inplaats van op een foto op de foto komt hij niet correct over , ik zie wel het verschil op de foto maar het is zo minimaal,

Ik zal proberen hem samen met Een wild kleur op 1 foto te krijgen

Het is een prestatie als me dat lukt ;D

Jeroenw

19 januari 2012, 15:10:39 #14 Last Edit: 19 januari 2012, 15:12:14 by Jeroen-valkparkiet
Citaat van: Rianne op 19 januari 2012, 10:32:49
Ik lees altijd de meest recente berichten lijst door, ipv alle forums na te spitten. Zo blijf ik ook enigszins op de hoogte van de dagboeken.
Ik zie op de eerste foto, die van het eerste bericht zeg maar, een bonte en een wildkleur. Dat zegt iedereen, alleen is Jeroen vaak lastig te overtuigen. Het verhaal over wat ik zei over de cinnamon, gaat natuurlijk ook op voor andere mutaties, zo ook wildkleur. Er zijn lichte en donkere varianten. Zo heb ik een pale fallow zitten die echt heel licht grijs is, terwijl Lin (hier van 't forum) een pale fallow heeft die heel donker grijs is. En toch zijn het allebei pale fallows.

Het lijkt me ook onmogelijk om van alle leden hier van alles op te hoogte te kunnen blijven is een non stop 48 uur taak  :)

En mijn excuses als je me te lastig vind