17 mei 2025, 01:24:15

Zwolsche Valkjes (update 1 september)

Gestart door Jaimy, 4 januari 2012, 20:57:10

« vorige - volgende »

Jaimy

maar meteen even fotootjes gemaakt  ;D

Veilig tussen moeders vleugels  :-*

Alle twee in het blok.

Lijkt cinnamon door te komen.

HONGER!!  ;D

Larissa

WAUWWWWWWwwwwwwwwwwwww...

Super foto's en geweldig zoals moeders op het nest zit vleugeltjes wijd.

Dat smaakt naar meer  ;)

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Alexandra

OOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWW mooie foto's !!  :-*

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

Jaimy

Bedankt voor de reactie's dames!  :D

Ondertussen hebben hebben Guila en Hummer 2 eitjes!
Yakumo en Bentley hebben er nu één.

De rest heeft geen tot weinig intresse in de blokken nog, dus dat wachten we maar eventjes af.

Jaimy

ei-tussenstand:

Guila en Hummer: 4 eitjes
Yakumo en Bentley: 3 eitjes.

Tegen alle verwachtingen in lijken Mik en Pandora toch een koppeltje te vormen..Mik heeft het blok al onderzocht.

Tally en Fons zitten ook soms in het blok.

En zelfs zat Apsu er laatst eventjes in.  :)

☺ Pita ☺

Heeej gaat hierzo he?
Leuke /moie foto's weer.
Groetjes Petra.

Jaimy

Alweer 2 weekjes oud!  ;D Ze groeien als kool. M.P. en Yellow zitten niet meer continu op het nest, maar voeren ze wel goed. Hieronder wat fotootjes.  :)

de jongste van de twee. Lijkt me een cinnamon opaline.

Nog een keer de benjamin van de twee.  :)

en de oudste. Een lief wildkleurtje!  :D

en samen even poseren!

Larissa

:D

Super ziet er erg goed uit.

Knuffels

Jaimy

Jaimy

even een update!

De 2 baby´s zijn vandaag 17 dagen oud. Ze zijn lekker actief! M.P. en Yellow voeren een stuk slechter, dat komt denk ik, omdat ze alweer met een ander nest bezig zijn in een ander broedblok  :-X Dus maar even aankijken..ik heb gelukkig pap in huis voor noodgevallen, maar wil het zolang mogelijk uitstellen. Guila´s eitjes moeten ongeveer nog een klein weekje en dan kunnen we witte donsjes verwachten!  ;D De eitjes van Yakumo moeten iets meer dan een week..daar zijn sowieso 2 van bevrucht! Ontzettend leuk en spannend allemaal weer!  ;D

Vandaag ook een nieuw jong koppeltje opgehaald  :-[ ik zocht nog een mooie lutino man..en het popje hoorde erbij..dus dan ga ik ze niet uit elkaar trekken  ;) Ik heb je Dojo en Thai gedoopt en Dojo fluit allemaal leuke deuntjes..echt schattig!  :D Meteen even een pipetje wormenkuur gegeven en ze staan nu binnen.

Groetjes Jaimy

☺ Pita ☺

Jaimy

Kleine up-date!

De eitjes van Guila en Hummer zijn helaas niks geworden..  :-\
Allemaal onbevrucht..klutseitjes..

De eitjes van Bentley en Yakumo daarintegen zijn alle 3 uitgekomen! Er ligt nog een 4de bij, maar die is bijna een week later gelegd, dus daar verwacht ik weinig van. Alle 3 roodoogjes  ;D

De jonkies van M.P. en Yellow hebben we Kiwi en Peppertje gedoopt..nouja wij..de kinderen  ;) En ze doen het goed!

foto's volgen nog!

Groetjes Jaimy

☺ Pita ☺

animallovertje

Gefeliciteeeerd!! ik ben benieuwd naar je foto's!! je maakt echt prachtige foto's :)
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------