12 mei 2025, 15:20:04

Vrij rond wandelen in huis

Gestart door JERONIMO, 9 juli 2003, 00:39:34

« vorige - volgende »

JERONIMO

Hallo
Wij hebben een huis zonder verdieping(we hebben die wel maar daar wonen we niet) nu was mijn vraag mag ik overal zomaar wandelen.Het zit namelijk zo naar die verdieping kan mijn valkje gemakelijk vliegen en door heel het huis ken hij vliegen maar mag ik er gewoon mee rondwandelen?

Karin

Van mij mag je er mee rondwandelen hoor  ;D, maar eerlijk gezegt begrijp ik je vraag niet  ::) Bedoel je of het erg is dat het valkje door het hele huis komt ?? Op zich niet, maar pas wel op, want op een gegeven moment kan je te "makkelijk" worden en per ongeluk de deur dicht gooien terwijl je valkje er boven op zit  :o

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

JERONIMO

Ja en mag ik ook in de gang komen waar de trap staat voor naar boven te gaan

Natalie

Tuurlijk mag jij in de gang komen waar de trap is, van mij wel hoor! ;)  Maar je moet je wel realiseren dat je valkje dan naar boven vliegt. Dat deden die van mij tenminste wel. Als de valkjes en ik eens een paar dagen bij mijn ouders logeerden, en die lieten per ongeluk de deur tussen de woonkamer en de gang openstaan dan waren ze zo boven. Gelukkig hadden mijn ouders overal horren voor de ramen dus ze konden niet wegvliegen ofzo.

JERONIMO

Wat is horren?
Wij hebben voor onze deur vliegegaas maar kan een valkje daar door?

Natalie

Met horren bedoel ik dus ook inderdaad vliegengaas, en daar kunnen valkjes niet doorheen.