12 mei 2025, 19:53:05

plassen?

Gestart door Barbara, 8 juli 2003, 20:01:04

« vorige - volgende »

Barbara

8 juli 2003, 20:01:04 Last Edit: 8 juli 2003, 20:01:47 by Barbara
hoi allemaal,

misschien een btje een rare vraag, maar plassen jullie valkjes ook wel eens? Ik bedoel daarmee dat er alleen een btje doorzichtige vloeistof uit komt aan de achterkant, dus geen groen of wit. Mijn lutino is kerngezond en doet het volgens mij al sinds ik hem heb (ruim 1,5 jaar) maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig.

Groetjes,

Barbara

Lique

8 juli 2003, 20:04:55 #1 Last Edit: 8 juli 2003, 20:05:21 by Angelique
Hoi Barbara,

Mijn K.C. plast ook altijd als hij druk is, of bij stress.
Maar K.C> heeft ook iets met zijn nieren.

Barbara

Nou, ik hoop niet dat Dimi iets aan zijn nieren heeft.... Geef jij daar medicijnen voor ofzo?  Dimi doet het volgens mij vooral in rust juist, net nog, toen zat ie gewoon rustig op mijn hoofd en valt er een druppel naar beneden.

Lique

Hoi Barbara,

Het hoeft niet gelijk wat aan de nieren te zijn hoor, het kan best zijn, dat hij ff wat meer heeft gedronken.

Groetjes lique

Barbara

Dat dacht ik ook niet meteen hoor, maar ik vroeg me af wat dat voor jouw valkje betekent? Merk je er verer wat van of is ti evaker ziekje sofzo?

Speedy

Hoi Barbara en anderen,

Ja hoor, plassen doen ze bij mij ook, zelfs kort na het poepje, wil er nog wel eens alleen een druppel urine komen.
Is toch heel normaal?
Wij plassen en poepen toch ook? :D

Groetjes,
Trudie

Barbara

Maar ik dacht omdat bij hun alles uit 1 gaatje komt, alles ook altijd gemengd was, maar niet dus! Weet ik in elk geval dat het normaal is! Bedankt!

bren

Hoi,

Ik heb laatste gelezen dat het witte spul dat met het poepje meekomt de ingedroogde urine is. Valkjes horen normaal gesproken geen vloeibare urine te plassen. Maar het valkje van mijn ouders plast ook wel eens vloeibaar en volgens mij is die kerngezond!!
Inderdaad kan het zijn dat ie dan gewoon veel gedronken heeft.
Als het heel veel wordt kan ie iets aan zijn niertjes hebben maar dat hoeft niet.

gr, Brenda

novy

nou ook toevallig dat ik dit zit te lezen
gisteravond ruimde ik van voco een poepje weg van de kast en daar lag nog wat bij ????een plasje zeker haha stond me rot te pikeren waar komt nou die druppel vadaan nooit eerder gezien dus mijn covco plast ook  ::)