29 april 2024, 11:31:38

Voor het eerst uit de kooi

Gestart door Marlijn, 24 november 2011, 21:48:37

« vorige - volgende »

keet

Hoe moet je een valkje straffen dan? Hij heeft ook een keertje echt gebeten...

thanks :)

viize

Je merkt ook snel dat ze aan ons gehecht kunnen worden,
als de mijne is naar mij bijt zet ik hem op zijn stokje en negeer ik hem effe. Hij heeft van de slag aandacht nodig :p

* MaRlEy & Me *

keet

maar zou hij dan wel begrijpen dat hij geen aandacht krijgt omdat die gebeten heeft? (straf)

keet

Citaat van: viize op 16 december 2011, 15:06:18
Je merkt ook snel dat ze aan ons gehecht kunnen worden,
als de mijne is naar mij bijt zet ik hem op zijn stokje en negeer ik hem effe. Hij heeft van de slag aandacht nodig :p


hebt gelijk hoor haha.

Rocko

inderdaad, gewoon terug in de kooi zetten. Dan merkt hij op een gegeven moment dat hij geen reactie krijgt op zijn actie.

Je moet het zo zien: Valkjes doen alles om je aandacht te trekken (positief maar ook negatieve reactie)

Als jij tegen hem gaat schreeuwen (of wat dan ook) wanneer hij bijt.. dan krijgt hij dus een reactie op zijn actie.

En geloof me.. die reacties (schreeuwen) vinden ze ook leuk!

keet

oke want je bent snel geneigd om te reageren als hij bijt!
maar als ik hem in zn kooi wil zetten is hij heel slim, dan stapt hij niet op mijn hand en krijg ik hem amper in de kooi. ook met de spiegel wordt het moeilijker.

wat kan ik dan het beste doen? Met iets lekkers werkt ook niet hij is zo slim!!! en eigenwijs haha. liefst zou ik hem dan  beetpakken en in zn kooi doen maar dat gaat ook weer niet.