28 april 2024, 00:32:49

help

Gestart door joco/loewi, 16 november 2011, 13:12:00

« vorige - volgende »

Patrick

Duidelijk een wildkleur mannetje. Dat schuren over de rand van het bakje is niks om je zorgen te maken. Meer mannen hebben wel eens de behoefte om hun seksuele drang zelf op te lossen. Hoop dat ik het zo netjes zeg  ;D Bakje weghalen heeft dus weinig zin want hij doet het zo ergens anders op  ;)

Gr,

Patrick
Lid van Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.nl

joco/loewi

hihih oke bedankt ik had het zelfde gehoor vandaag daar over
maar ik heb nog een vraag ze jagen best vaak op elkaar en ook als een zit te eten word hij best vaak weg gejaagt en ze vechten dan ook wel eens met de snavels tegen elkaar ziet best eng uit maar ze verwonden elkaar niet wat moet ik op zoon moment tegen ze zeggen of doen groetjes

Patrick

Je kan 2 bakjes voer ophangen en ervoor zorgen dat ze altijd ruimte genoeg hebben om weg te vluchten als het te erg wordt. De mannen vechten de rangorde wel eens uit en zolang er geen gewonden vallen is het niet erg. Moet natuurlijk niet de hele dag door gaan want dan moet je ze echt apart zetten.
Als de kooi groot genoeg is zou je er ook 2 vrouwtjes bij kunnen doen (1 vrouwtje erbij zal de gevechten alleen maar erger worden).

Zou in ieder geval 2 bakjes voer ophangen met in het midden een waterbakje. Kijk hoe dit gaat en misschien worden ze er rustiger van.

Gr,

Patrick
Lid van Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.nl

keet

Hier ook een mannetje hoor die dat gedrag heeft maar hij probeert dat altijd op mijn hand. Dit laat ik niet toe.
Wil er daarom ook een vrouwtje bij gaan doen.