7 mei 2025, 16:38:42

valkje leren dansen

Gestart door Rocko, 27 oktober 2011, 13:48:26

« vorige - volgende »

Rocko

Hallo

Ik wil graag mijn valkje leren dansen. Heb verschillende tips op internet gevonden maar dan voor papegaaien :-X :-X

Kan een van jullie valkjes dansen? Zoja.. tips :D

Alvast bedankt

Demellie

Dat wilde ik dus ook.

Ik heb Harry nu paar weekjes en het is een eigenwijsje hoor, dus als hij ECHT NIET wilt, dan kan je hoog of laag springen. hihi...

Ik heb bijna altijd de muziek aan, als ik alleen ben. Hij begon zelf al met zijn koppie te bewegen en ik ben mee gaan doen. Terwijl ik voor zijn kooi (meer afstand dan normaal ;) ) stond te bewegen (kleine bewegingen, meer door de knieeen gaan en zeggen: ga maar dansen) en hij doet nu soms gezellig mee. op zijn stokje, naar de tralies, op zijn stokje, naar de tralies, te grappig gewoon... Geduld, veel herhalen en zelf als een malloot staan dansen heeft Harry geholpen, hahahaha....

;)

Rocko

Haha bedankt voor de tip.
Ik ben al een tijdje aan het oefenen, maar was dus nieuwsgierig of hier mensen op het forum zitten die het al voor mekaar hebben gekregen.

De mijne neemt fluitjes heel snel over, dus dat zit wel goed!
Maar nu ben ik dus aan het testen of hij ook danstalent heeft  ;D

Demellie

Ik moest je dit gewoon even vertellen!

Ik had al gezegd dat ik zelf gewoon als een malloot sta te dansen en Harry doet vanzelf mee.

in het weekend deed Harry iets bijzonders, dit heb ik hem NIET geleerd! LOL.

We waren aan het dansen op muziek en vanuit het niks, gedraagt hij zich als Stevie Wonder en begint een tof fluitje te fluiten. Helemaal zelf, zonder aanleiding. Doordat ik mee ging fluiten (want dat kan ik zo goed :S), had hij er alleen maar meer lol aan!!!

See, it does work, hahahahaa!!! Misschien helpt het ook dat ik bijna dag en nacht aan het zingen ben :$.

Rocko

haha wat super!!

Ik ben al met een snoepje aan het proberen, en dan op en neer bewegen

Demellie

:) Goed zo! Je zult zien, als hij het echt leuk vind en ziet dat jij het leuk vind, dat hij met je mee zal doen :)...

Hij doet het nu geheel uit zichzelf. Zodra er een deuntje komt, dat gaat hij als een idioot zitten headbangen. En snel ook :o, ik doe het hem niet na, iig net zonder barstende koppijn te krijgen, hahahahaa!!!
Gisteren deed hij het weer, even uitsloven voor het bezoek, lekker headbangen en fluiten.

Blijft een gekke vogel, haha!