2 mei 2025, 00:04:21

Kat vermist!!

Gestart door Qwerty de Heer, 8 oktober 2011, 18:04:58

« vorige - volgende »

Qwerty de Heer

Hoi allemaal.

Van iemand die ik ken is de kat al twee dagen niet thuisgekomen. :'( Dat is niets voor haar. Het is een aanhankelijk en lief poesje dat graag bij je is en blijft. Ze gaat echter niet met iedereen mee, bij onbekenden blijft ze gewoonlijk op afstand. Het is een gewoon katje, een europees korthaar ofzo. Haar vacht is bruinig met zwarte strepen, zeg maar een soort tijgervacht. Ze heeft (vind ik) grote voeten, een hangbuikje en ze loopt op een manier alsof ze ´stijve´ heupen heeft. Ze loopt met de staart rechtop en zwaait er veel mee, ook zittend.

Zou je als je in Laak in Den Haag woont of komt (daar woont het poesje) dan om je heen willen kijken of je haar ziet? Dit is het enige wat ik kan doen; jullie vragen om naar haar uit te kijken. Alvast bedankt voor de moeite.

Bello

Heeft je kennis al in alle kasten en op zolder gekeken?
Wij hebben de ervaring dat ze soms zich verstoppen in kasten.

Is deze kat krols?
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Nadiine

Ja klopt! wij zijn onze kat vroeger ook echt 2 weken kwijt geweest ze was al vrij oud! en na 2 weken waren ik en mijn broertje ervan overtuigd dat we haar boven hoorde mauwen maar onze moeder geloofde ons niet die dacht dat we uit bed wouden..
uiteindelijk is ze toch gaan kijken en lag ze opgesloten in de kast, was een beetje ziek en had zich verstopt!

gelukkig heeft ze dat overleefd, maar zou inderdaad eens goed de kasten langs gaan!!

Xxx, Nadiine! ♥

Kijk ook eens in ons dagboekje!
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,39065.0.html

Qwerty de Heer

De eigenaar heeft overal gezocht, ook in de schuur is gekeken.

Maar...

ZE IS VANDAAG WEER THUISGEKOMEN!!!  :) ;D  :D

Heb het geweldige nieuws rond 18.00 uur gehoord. Wat een opluchting!

Nadiine

Ow dat is fijn nieuws!  ;D

Xxx, Nadiine! ♥

Kijk ook eens in ons dagboekje!
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,39065.0.html