Re:## Binky's roedel ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ - Happy New Year!! ♫

Gestart door Caroline, 5 oktober 2011, 23:06:00

« vorige - volgende »

Ida

Oh wat een heerlijke update! Super al die foto's genieten hoor!

Heel fijn weekend
Ida

Hermien

Hahaha, jij hebt het toch maar mooi voor elkaar gekregen. Eigenlijk kom ik nooit in dit boekje, maar met foto's en filmpjes smeer je behoorlijk stroop om mijn mond. 'k Ben er dus maar even voor gaan zitten en heb ontzettend genoten van de filmpjes. Amy en Fleur hebben elkaar inmiddels wel gevonden, zo te zien. Nu Roos nog. Jij hebt het maar druk met je gezinnetje.

Knuf van mijn vier 'kippepootjes'




en natuurlijk iets extra's van Binky!

                                :-*   :-*   :-*   :-*


Caroline



Amy ... week 3 bij ons, 14-20 november = 9 weken oud.

Maandag 14 november heeft Amy eerst de 9 weken enting gekregen en onze eigen dierenarts heeft haar helemaal na gekeken en ... goed gekeurd.  ;)

In de wachtkamer zaten we naast 2 Berner Sennen zusjes van 13 weken oud, mijn favorietenhonden, omdat Amy bij mij op schoot zat, kwamen beide dames er ook gezellig bij zitten, zo lieffff!!!!




Inmiddels loops ze netjes een rondje bij ons in de buurt over het spoor ...


Ook de verschillende bossen waar we dagelijks heen gaan kent ze inmiddels ...


Op commando "zit"


Over de hei in natuurgebied de Maashorst ... op de achtergrond Jasper en Sophy hand in hand ...




Eindelijk een foto van Fleur en Amy samen ... dit is zo moeilijk, of de één of de ander beweegt.


Wow, een stok ...


Hey ... water ...




Toe kijken hoe ik de eendjes voer ...


Fleur eet de eendjes liever zelf op ... ze had pas in de bossen nog een veldmuisje gevangen en ... vermoord.  :?


Amy zal denk ik weinig doen ... die bekijkt de vogels in huis ook niet.

Vandaag de bench van Roos helemaal klaar gezet voor vrijdag ... natuurlijk kreeg Amy ook een schone bench.



Sinds Amy er is, slaapt Fleur niet meer in haar mandje, zij wil duidelijk laten zien dat zij een meerdere is en slaapt sindsdien niet af en toe maar altijd op de bank. Ik vind het best ...

Ik heb nog enkele filmpjes van in de bossen afgelopen week, was wel grappig ... Amy = een Toller = een echt waterhond ... NOT!!! Ze rende heel hard weg toen ze het water goed zag.  :lol:

http://youtu.be/iXLU7uJzn1k = Fleur en Amy op de hei ...

http://youtu.be/KDutisunS7w = Amy houdt (nog) niet van water.  :?

Dit waren ze voorlopig even van Amy, volgende week weer een serietje ...

Ik ga nu aan de gang met de foto's van Roos tot ik de kindjes moet halen maar ... ik plaats ze ZEKER vandaag nog.

Fijne dag!!!






Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Daar ben ik weer eens met een update over onze Roos ... ze is vandaag alweer 8 weken geworden!!! Jeetje, wat gaat de tijd snel. Ik schreef het al eerder maar nu nog een keertje voor degene die het nog niet hadden gelezen. ;)

Inmiddels weten we al welke Roos onze Roos gaat worden we kregen namelijk een grote verrassing te horen. Door omstandigheden (ik ga hier liever verder niet op in uit respect voor de privacy van de fokster) gaan alle jongen op haar eigen pupje na, het weekend van 26-27 november naar de nieuwe baasjes, 28 november zijn ze 9 weken. Dat betekend voor ons dus ruim 3 weken eerder dan verwacht want wij gingen ervan uit dat onze Roos pas met 12 weken zou komen, de fokster zou namelijk zelf kiezen tussen 9-12 weken uit 2 teefjes, teefje geel en teefje roze. Maar deze keuze heeft ze nu dus ook eerder gemaakt.

Onze Roos wordt het teefje met het gele bandje, het pupje waarop ik al verliefd werd op de foto toen het 3 dagen oud was ...


Onze Roos, 3 daagjes oud.

... tussendoor vond ik de foto's van teefje roze erg lief maar vanaf dat ik de puppy's met 4 1/2 weken live had gezien ben ik als een baksteen gevallen voor GEEL en deze knappert komt nu dus al heel erg gauw bij ons wonen. A.s. vrijdag gaan we haar ophalen samen met ons Sophytje.

Ik heb nog foto's van 6 weken en 7 weken en ik had nog een serietje foto's geloofd van de kinderen samen met de puppy's, toen 4 ½ week oud. Omdat nu ook bekend is wie onze Roos wordt, vind ik het leuk om meteen van elke week een foto opnieuw te plaatsen.


Roos, 1 week


Roos, 2 weken


Roos, 3 weken


Roos, 4 weken


Sanne met Roos, 4 weken, 2 dagen oud.


Thomas met ... een broertje of zusje van Roos.


Jasper met reutje groen


Sophy met teefje roze


Sophy met haar eigen Roosje ...


Sophy met haar eigen Roosje ...


Sophy met haar eigen Roosje ...


Sophy met haar eigen Roosje ...


Reutje groen heeft zo zeker een uur bij Sanne liggen slapen, onze Sophy lag op een gegeven moment languit op de bank daar met haar Roosje boven op zich, door de zon die verkeerd op haar scheen zijn al deze foto's mislukt ... zo jammer. Deze foto was al niet best, die andere waren verschrikkelijk en heb ik niet eenss bewaard.


Roos, 5 weken


Roos, 6 weken


Roos, 6 weken


Roos, 6 weken


Roos, 7 weken


Roos, 7 weken


Roos, 7 weken


De kalender waarop Sophy de nachtjes aftekent ... inmiddels zijn er al veel meer vakjes gekleurd, als ze morgen wakker wordt en het volgende vakje gekleurd heeft zijn er nog 3 blanco, nog 3 nachtjes te gaan.


Alle spulletjes die we voor Roos bij elkaar hebben gehaald.


Zo hebben we de bench nu klaar staan voor Roos ...


Naast die van Amy die nagenoeg hetzelfde is ingericht.

Ik verwacht vandaag of morgen de laatste serie foto's van de fokster. Zodra ik deze heb, kom ik ze nog even plaatsen ...

Nu ga ik nog even een paar mailtjes versturen naar de foksters van Roos, Amy enz.

Slaap lekker voor straks, groetjes van Caroline

PS> misschien een beetje verwarrend maar als we Roos gaan halen heeft zij een roze strikje om en geen geel want  ... onze Sophy is helemaal gevallen op het roze bandje vanwege het roze bandje en niet om het hondje, ze is gewoon verliefd op beide puppy's. Maar om Sophy velrrefd is op roze krijgt onze eigen Roosje een roze bandje om als we haar komen halen, bood de fokster zelf aan. ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Wat een heerlijke updates, verwennerij met veel foto's  8) Leuk je kinderen weer eens te zien. Ze glimmen allemaal met de puppies op schoot. :D

Fijn dat het zo goed gaat met Amy. En heerlijk dat Roos al zo snel naar huis mag.

Leuk dat de fokster zo meedenkt over roze en geel  ;D :-* ;) voor Sophy.

Groetjes, Nel :)

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


Ida

 :-* oooo wat een heerlijke foto's..... Wat is ze mooi jullie Amy maar ook dat koppie van Roos is om te zoenen....... Er zitten een paar ondeugende oogjes in hahahaha
Heel veel plezier als vrijdag met betoogden van Roos !

Groetjesssssss Ida

Caroline


Eindelijk samen ...


Terug naar Veghel ...


Ook Amy ligt na een neusje neusje contact relaxt bij me ...
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

:D Ooooooooo, het moppie is thuis.  :D 

De eerste kennismaking tussen Roos en Amy is dus al achter de rug. En hoe ging de ontmoeting met Fleur?

Sophy helemaal trots natuurlijk ;D 8)

Heel veel plezier met de mooierds. :-*

Groetjes, Nel :)

Caroline

Nee Nel, nog niet thuis ...

We zijn vanmorgen samen met Sophy en ... Amy (die niet zo lang alleen thuis kan blijven) naar Drenthe gereden om Roos te halen en zitten nu in de auto, terug naar Veghel.

Fleur is nog thuis en de andere 3 kinderen zijn naar school ... straks na half 4 weer helemaal compleet.

Spannend dus ...
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


Caroline

Het gaat hier super met de 3 meiden!!! Al is Amy in haar spel met Fleur wat onbesuisd met Roos maar dat komt vast goed als ze straks minder klein is ...

Roos plast en poept keurig in de tuin, ik heb nog niks in huis gevonden, alleen in de bench is een ander verhaal, was Amy de hele nacht stil ... Roos was de hele nacht NIET stil, ik heb geen oog dicht gedaan. Ze keft - dus niet janken - net zo makkelijk 2 uur non- stop. Nu kan ik het persoonlijk goed negeren maar vind het 's nachts wel vervelend voor Ed, de kids en de buren.

We oefenen vandaag gewoon overdag veel in de bench, dit is best moeilijk want ze slaapt het liefst op schoot en wat is er nu lekkerder dan zo'n zacht hummeltje in je armen?? Onze grote rode knuffelbeer, Amy, slaapt het liefst op de koude vloer. Waar zij vandaan komen, Nova Scotia (Canada) liggen ze met min 40 in een onverwarmde schuur, daar zijn het werkhonden, geen huishonden.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Citaat van: Caroline op 25 november 2011, 12:47:28
Nee Nel, nog niet thuis ...

We zijn vanmorgen samen met Sophy en ... Amy (die niet zo lang alleen thuis kan blijven) naar Drenthe gereden om Roos te halen en zitten nu in de auto, terug naar Veghel.

Fleur is nog thuis en de andere 3 kinderen zijn naar school ... straks na half 4 weer helemaal compleet.

Spannend dus ...


Ondertussen thuis gearriveerd?  ;D ;D ;D

Wat een luxe dat je vanuit de auto zomaar een berichtje en ook nog eens foto's kan plaatsen, de techniek staat voor niets. :)

Ach jeetje, blaffen in de nacht en net zo makkelijk 2 uur achter elkaar. :-\ ::) :-X
Je bent zo'n hondenkenner dat je vast een lapje uit haar oude nest in de bench hebt gelegd en een gedragen shirt van jezelf. :-\ Het is ook niet niks voor de kleine, voor het eerst zonder broertjes/zusjes/mama. En een kruik erbij?
Nou ja, ik kan wel van alles noemen maar jij weet meer dan ik ;) Succes ermee.

Groetjes, Nel

Caroline

Citaat van: bobbie op 26 november 2011, 11:04:18
Citaat van: Caroline op 25 november 2011, 12:47:28
Nee Nel, nog niet thuis ...

We zijn vanmorgen samen met Sophy en ... Amy (die niet zo lang alleen thuis kan blijven) naar Drenthe gereden om Roos te halen en zitten nu in de auto, terug naar Veghel.

Fleur is nog thuis en de andere 3 kinderen zijn naar school ... straks na half 4 weer helemaal compleet.

Spannend dus ...


Ondertussen thuis gearriveerd?  ;D ;D ;D

Wat een luxe dat je vanuit de auto zomaar een berichtje en ook nog eens foto's kan plaatsen, de techniek staat voor niets. :)

Ach jeetje, blaffen in de nacht en net zo makkelijk 2 uur achter elkaar. :-\ ::) :-X
Je bent zo'n hondenkenner dat je vast een lapje uit haar oude nest in de bench hebt gelegd en een gedragen shirt van jezelf. :-\ Het is ook niet niks voor de kleine, voor het eerst zonder broertjes/zusjes/mama. En een kruik erbij?
Nou ja, ik kan wel van alles noemen maar jij weet meer dan ik ;) Succes ermee.

Groetjes, Nel


Ja Nel, ideaal, ik heb een iPhone met internet en doe heel erg veel sindsdien onderweg.  ;)

En thanks voor je tips maar inderdaad deze had ik allemaal al gedaan behalve ... mijn eigen shirt en dit heb ik er vanmorgen nog bij gelegd, er lag al wel een doekje uit het nest, knuffels en een warmwaterzak met een pluche hoes in de vorm van een schaap, een tikkende klok in de buurt enz. enz.

EN of ze inmiddels wat gewend is of omdat ze mijn shirt heel fijn vind weet ik niet maar lees mijn volgende berichtje maar eens ...  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Ik ben moe maar voldaan ...

Om even een idee te geven hoe onze Roos de afgelopen 24 uur in de bench was: (niet schrikken hoor, zo was ze echt non-stop, geen seconde was ze stil en ze hield dit uren achter elkaar vol)

http://youtu.be/3KfAsQVoxYU

Verder is het werkelijk een modelhondje!! Ze heeft nog helemaal niks in huis gedaan, alle plasjes en poepjes doet ze keurig in de tuin. Als we de bench open zetten loopt ze zelf keurig naar de achterdeur, echt ongelofelijk, gisteren toen we haar gingen halen was ze voor de eerste keer buiten.  :roll:

In de auto wordt ze gelukkig niet wagenziek, is altijd maar afwachten maar voor ons erg belangrijk omdat we vaak en ver met de auto gaan touren, wandelen e.d. Haar uitjes vandaag waren naar de kantine van het zwembad, Sophy had haar eerste zwemles, en ook daar bleef ze lekker bij Ed op schoot zitten terwijl ik met Sophy het zwembad in ging en later gingen we nog even naar opa en oma (mijn ouders) om kennis te maken en ook dit ging heel relaxt. Ze ging gewoon bij Sophy op schoot slapen die moe van het zwemmen lag te duimen.

Vanmiddag had ik haar heel voorzichtig slapend in de bench gelegd. Hierin lagen al enkele knuffels en een warmwaterzak met een hoes van een pluche schaap en ik had er mijn t-shirt in gelegd waarin ik vannacht dus NIET had geslapen maar wel de  hele nacht had aan gehad en dit geeft haar rust want ... net na het eten en het plassen in de tuin liep ze zelf naar de bench en ging daar in het mandje liggen tussen de knuffels op mijn shirt.

Het is natuurlijk ook een echt mensen hondje ... doordat ze uit een nest van 7 komt, heeft ze bijna vanaf haar geboorte 2 x per dag een papfles als bijvoeding gehad.

Inmiddels ligt ze al 2 uur zo te slapen. Ik heb daar een paar fotootjes van maar die plaats ik zo even, via mijn iPhone, die staan nog niet op mijn laptop.  :wink:

Nu is het natuurlijk afwachten hoe ze het de nacht zal gaan doen. Maar voor nu kan ik jullie al vertellen dat we weer helemaal verliefd zijn, we hebben echt 2 geweldige puppy's erbij gekregen en ik vind het echt super dat ze maar 15 dagen schelen alhoewel ik moet zeggen als je ze ziet geloof je dit bijna niet ... Amy is al een flinke griet met haar 6 1/2 kilo en 11 weken, Roos is daarbij nog een echt babietje. Samen met Fleur vormen ze een geweldig trio wat heel goed met elkaar omgaat, ik ben echt super trots op ze.

Morgen gaat Amy weer naar de baby puppyklas, eigenlijk mocht ik Roos ook mee nemen maar ik vind haar nog zo ontzettend klein dat ik heb besloten om het voor haar nog een weekje uit te stellen en met Amy alleen te gaan.

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte ...   een fijne zondag allemaal!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.