11 mei 2025, 11:59:14

Welke mutatie is dit?

Gestart door Mohammed, 5 oktober 2011, 21:56:56

« vorige - volgende »

Mohammed

Beste liefhebbers,

Weet iemand van jullie welke mutatie dit is,
het lijkt me niet zomaar een lutino vinden jullie niet?
hij krijgt iets lichtere wangen of hoort dat zo?
de moeder is cinnamon gepareld en de vader is wildkleur.
hij heeft een vlekje op zn achterhoofd, dus waarsch. split.
dit is 'm

animallovertje

ik zie er enkel lutino in, maar ik heb er ook echt geen verstand van.. dus daar zal iemand anders je mee moeten helpen, maar de foto doet het op het eerste gezicht niet.. daarom zal ik hem even voor je opnieuw plaatsen zodat anderen je verder kunnen helpen:

Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Tamireya

Ik zou nog een paar dagen wachten.

Had met Cleo dezelfde vraag toen ze zo klein was, omdat ik het zo licht vond van kleur, maar een paar dagen later werden de wangen heel mooi orange/rood  ;D

hilde

Rianne

Saar

Tamireya

haha en ik alleen maar naar de wang kijken  :P

Ik ben het er ook mee eens dat ze gepareld is  ;D

Mohammed

Ik ff kijken en ja, het zijn allemaal lutino's!
dat kan tog niet? ik herinner me wel dat de moeder van het geparelde popje een lutino was en vader een wildkleur ( miss split). en idd de pennen zijn een beetje uitgegroeid,
het is echt licht oranje bij de een licht oranje achtig bij de ander donker/rood.
Hoort dit? en een lutino geparelde, wat voor mutatie is dat? ik was van plan er 1tje te houden en dan te koppelen de rest wordt verkocht. Wat vinden jullie een fatsoenlijk normale prijs, niet te duur niet te goedkoop? ik heb geen verstand van deze vogels.
Wel heb ik geparelde en wildkleuren gekweekt deze waren in no time verkocht. vanaf week 3 groot gebracht 15,- ps. dus een normale prijs.
graag hoor ik van jullie

tot horens,
ik zal als ze wat ouder zijn duidelijkere foto's maken van het hele lichaam.