4 augustus 2025, 18:13:08

Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2004

Gestart door Lique, 11 februari 2004, 21:37:55

« vorige - volgende »

Sanna

Gossiemikkie!! En wat zei je? Dat heb ik zelf ook pas 20 x geroepen??!!!
Nou ja, ze zijn er gelukkig uit nu. En worden er nog longfoto's gemaakt bij je? Ik hoop voor je dat de AB gauw aanslaat want 1,5 maand ziek zijn is ook niks natuurlijk.

Beterschap!
Sanna

Joyce28

jeetje Lique :o ,pffffff lekker die dokters zeg >:(
ik hoop dat je er snel vanaf bent
enne is het ook besmettelijk zodat Peter zijn bloed ook moet laten onderzoeken?

Mandy

Tja, het was eigenlijk al duidelijk, maar nu weet je het in ieder geval zeker en krijg je eindelijk een behandeling. En een longfoto lijkt me ook heel verstandig, ik zou dat eisen, in die tijd kan het best schade hebben gegeven. :-/
Sterkte en beterschap. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Inger m

Hoi Lique,
Ik lees net de uitslag van je onderzoek! Das niks niks zeg, maar idd wel zoals verwacht...
Ik wil je iig veel sterkte wensen en hopen dat je er snel vanaf bent. Lijkt me mss idd niet onverstandig om alsnog longfoto's te laten maken...

Hoe is het nu met de valkparkieten? Laat je die ook nog opnieuw checken of ze vrij zijn van papegaaienziekte (en geen drager bv). Dus eigenlijk of de antibiotica effectief is geweest, want ik heb begrepen dat het best lastig effectief te behandelen is. (lange behandelduur?)

Veel sterkte!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Paul

Hoi Lique,

Dus inderdaad toch papagaaienziekte wat je meteen al aangaf bij de huisarts maar omdat ze zo traag zijn moet je daar zo lang op wachten :-(
Het kan echt binnen een week bekend zijn als ze maar willen en moeite doen.
Ik zou daar zeker ergens een klacht over indienen want dit is gewoon niet normaal jouw gezondheid komt door je huisarts in gevaar :-(
Hopenlijk knap je snel op van die antibiotica.
Beterschap in elk geval.

Groetjes, Paul

Irene

heej lique,
wat balen zeg; maar aan de andere kant eindlijk duidelijkheid dat je het hebt. Maar als ik mij goed herinner heb je toch voor de zekerheid al eens een kuur gehad, aan het begin, bij je eerste onderzoek? Blijkbaar is dat dan te weinig geweest of zou je het weer opnieuw gekregen hebben?
in ieder geval hoop ik dat de kuur aanslaat en je je weer snel beter gaat voelen!
beterschap!!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

carco

Hoi Lique

Daar zijn ze wel lekker snel achter zeg!
Eerst je bloed een reis door Nederland willen laten maken en dan achteraf  toch de ppgziekte zijn, wat je dus allang dacht!
Maar gelukkig kunnen ze je nu eindelijk gaan behandelen en hopenlijk knap je dan weer snel op!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Marianne

Hoi Lique,

Wat een naar bericht, hoewel je het zelf al verwachtte.
Ik hoop dat de AB snel aanslaat en je jezelf weer wat prettiger in je vel voelt zitten.
Beterschap!!!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

marianca.

Hallo Ligue,

Ik wens je heel veel beterschap en dat je snel weer voor de 100% opgeknapt mag zijn.En ik hoop van harte voor je dat 2005 een beter jaar voor jou en peter zal worden.Sjeees meis,wat heb jij een kl.te jaar achter de rug.

Heel veel beterschap

groetjes
marianca

Olga en Hans

Hoi Lique,

Nou nou, je hebt nu wel genoeg gehad, ik hoop dat je nu gauw gaat opknappen, het heeft allemaal wel ontzettend lang geduurd, die dokters ook  :-/.
Heel veel beterschap van ons.

Groetjes Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

robentru

Hoi Lique,

we willen jou ontzettend veel beterschap wensen en dat er nu maar eens snel een einde aan die rotziekte komt.

Groeten Rob en Trudy.

Lique

Heb nieuwe foto's gemaakt van de geelwang pop:

suus

Hoi Lique,
Het is echt een hele mooie valk!
Het valt bij mij op dat de wangen op de foto toch altijd donkerder worden dan in het echt, is dat bij jou ook? hoewel, op de foto van net, staan ze toch redelijk geel op!
Succes met het kweken, ik zal het goed in de gaten houden! Wel leuk dat er nu een paar zijn met geelwangen, kunnen we de tips en trucs uitwisselen...
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Anita1

nouuuuu ik vind ze echt supergeeeeel hoor.prachtige valk.wees er maar trots op.knuff anita ;)

Irene

wauw lique!! Wat een mooie foto is dat!! :o :o ;D

Hoe gaat het verder daar bij jullie? Zowel buiten als met jezelf?
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes