29 april 2024, 08:47:23

Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2004

Gestart door Lique, 11 februari 2004, 21:37:55

« vorige - volgende »

Tonki

Hoi lique!

HIer bennik weer ! het is weer een poosje geleden.. ik heb even snel doorgelezen wat er de afgelopen weken is gebeurd.. en Ik schrok er gewoon van hoeveel pech je hebt gehad met je valkjes en met jezelf  :-[ maar gelukkig ziet het er nu allemaal wat rooskleuriger uit! ik hoop dat dit zo doorzet!

groetjes Amanda en Tonki!!

Lique

6 november 2004, 21:03:45 #1261 Last Edit: 6 november 2004, 21:05:39 by Angelique
 [shadow=beige,left,300]

Hoi allemaal,

Ik kreeg net een telefoontje, dat iemand het allerlaatste valkje wil kopen van dit jaar.
Nu hebben wij dus geen jongen meer, en zullen ze ook wss niet eerder krijgen als volgend jaar.
Er is nog een kans dat de valkjes binnen nog gaan nestelen, Laten we het hopen, want het is toch wel erg leuk hoor, om die kleintjes zo te vertroetelen :P

Omdat het idee Kwekerij niet alleen jongen betekent, blijft dit topic ook nog een tijdje open.
Hierin komen alle nieuwtjes te staan, over de kwekerij, en de valkjes.
Ook gebeurtenissen wil ik jullie niet onthouden.

Wel wil ik echt iedereen bedanken die ooit in mijn dagboek gereageerd heeft. Goede berichten zijn er gepost, maar ook minder goede dingen.
Jullie hebben mij in beide dingen gesteund.
Was ik blij, deelde ik dat met jullie, en was ik verdrietig, hielpen jullie mij erbovenop.
Daar wil ik jullie graag voor bedanken, jullie zijn super, en zonder jullie zou er geen dagboek bestaan, en al helemaal geen dagboek van 85 pagina's groot.
Ik ben er ook erg trots op, en dat mogen jullie allen ook zijn.
Dank jullie wel.

Veel liefs Lique[/shadow][/font]

robentru

Hoi Lique,

bedankt dat je ook alles hebt willen delen,
dank zij jou en Peter, ken ik er nu velen,
liefhebbers met een valkparkiet,
met hun vreugde en verdriet,
zonder jullie was dit er niet!

Nu is je laatste jonkie uitgevlogen.....
Het was een turbulent jaar!
Hoop dat het komende rustiger zal zijn.

Je hebt ons in ieder geval een super valkje gebracht.
Bedankt.


Groeten Rob en Trudy

marianca.

Hallo Ligue en Peter,


Heel lief hoe je dat vertaalt!
Ik hoop voor jou en peter dat er bij jullie binnen valkjes nog een nestje mag komen die jij dan lekker kan vertroetelen en verwennen.Het was voor jou en peter een jaar van tegenslagen(teveel naar mijn mening)maar ook van mooie gebeurtenissen waarvan Ren nu een voorbeeld is ;).
Ik wens jullie beide veel geluk en goede gezondheid toe en ook voor de valkjes en dat volgendjaar een beter kweekjaar voor jullie mag worden met alleen maar veel vreugde.

Liefs en bedankt voor het in stand houden van dit mooie en geweldige Forum!!!

groetjes
marianca en haar valkenbende


Paul

Hoi Lique,

Ik vind het heel normaal om elkaar te steunen we hebben dezelfde hobby allemaal en dan help je elkaar zoveel mogelijk als er wat fout gaat.
Ik hoop dat je volgend jaar in elk geval een minder problematisch kweekjaar hebt maar dat zal zeker wel zo zijn want overal leren we van en het kan alleen maar steeds beter gaan.

Groetjes, Paul

Tonki

Hoi  Angelique en Peter,

Ik hoop dat komend jaar een beter jaar word... jullie hebben mij wel goed te pakken gehad.. haha ik ben in elk geval goed besmet! dus als jullie weer aan het kweken gaan.. dan kom ik een vriendje halen voor Tonki!  :)

Kus Amanda en Tonki!

Irene

8 november 2004, 01:22:54 #1266 Last Edit: 3 december 2005, 14:16:09 by *Marianne*
Hoi Lique,
het is me wel een kweekjaar geweest voor jullie. Een heleboel tegenslagen, maar gelukkig id ook mooie momenten. Ook wij hebben 2 engeltjes (dit keer zonder "b" ervoor ;D ) van jullie in huis. Eerst Pebbles en later Punkie.  Nu het kweken zo goed als voorbij is, hoop ik dat jullie even flink op adem kunnen komen. Zeker Lique heeft met haar gezondheid toch ook flinke klappen gehad en het wordt nu wel eens tijd voor een rustige en vooral gezonde periode!
En hopelijk gaat het volgende seizoen een stuk rustiger!
groetjes, irene

Er is al een jaar niet meer in dit dagboek geschreven vandaar ik het heb gesloten. Wil je hem weer geopend hebben kun je contact met mij opnemen.
Groetjes Marianne

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes