Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2004

Gestart door Lique, 11 februari 2004, 21:37:55

« vorige - volgende »

Lique

Helaas, het jong van Storm en Fire heeft het niet gered.
Ik vond hem net dood tijdens de laatste nestcontroles.
Hij zat onder de blauwe plekken en het bloed :-/
Het is en blijft gissen wat er gebeurd zou zijn, storm en fire zaten beiden in de broedkooi ipv in het nestkastje.
Toen had ik al een voorgevoel....

Met de witmasker gaat het goed. Hij is aangekomen tot 84 gram, waar ik bijzonder blij mee ben.

groetjes lique

robentru

Hoi Lique,

ja het zal je ook eens voor de wind gaan......
Verschrikkelijk jammer dat je weer een jonkie hebt moeten afstaan; gelukkig dat het met de anderen goed gaat.
Super veel sterke maar weer.

Groetjes, Rob & Trudy.

Irene

:-/ :'( :'( :'( he get Lique,
laat dit nu echt de laatste zijn hoor; je was er al zo bang voor. Hopelijk zet die andere kleine flink door, zodat je daar geen zorgen meer over hoeft te maken!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Ria

Hoi Lique,

Ik weet even niet meer wat ik hier op moet zeggen. Het lijkt wel alsof er niets meer normaal gaat. Hopelijk is dit echt de laatste tegenslag. Na regen komt zonneschijn zeggen ze altijd dus ik hoop op een paar beste hittegolven voor jullie.

Groetjes,
Ria

Irene

heej Lique,
en wat zijn  de "bingo-uitslagen" vandaag voor de witsmasker? Gaat het daar nog goed mee?
en Jaco? Is die weer op en top thuis, zodat hij iedereen weer lekker wakker maakt met zijn geklets? Dan wel niet buiten, maar misschien binnen? ;D :D
groetjes, irene

Lique

Hoi allemaal,

Met de witmasker gaat het eigenlijk wel goed.
Hij krijgt beter te eten, en gaat zelf ook al wat eten.
Verder is het lekker rustig in de voliere.

Pino uit de voliere is wel gewond, hij heeft zich gisteravond wat kapot gevlogen op het gaas. Hij heeft zijn neus en washuid kapot. Arme stakker :'(

groetjes Lique

Annouschka

Hoi Lique,

wat een nare dingen zijn er weer gebeurd bij jullie zeg, hopelijk gaat het nu alleen bergop want jullie hebben het echt wel gehad.

groetjes
Annouschka en kop op he!

Sanna

Ach... arme Pinootje. :-[. Hoe kwam dat nou? Schrok hij ergens van ofzo? Heeft-ie eindelijk weer een beetje vet op z'n borstbeentje... Wees maar extra lief voor hem :-*.

Groetjes! Sanna

Irene

Hoe gaat het nu met Pino? :-/ De arme stakker heeft al genoeg te verduren gehad!
Fijn om te lezen dat het met het witmaskerjong beter gaat; dat zijn fijne berichten!
groetjes, irene

Lique

28 oktober 2004, 21:49:55 #1254 Last Edit: 28 oktober 2004, 22:19:22 by Angelique

boezempje

hai lique

wat een schoonheden zeg,
ze zitten er echt prachtig bij hoor.

gr essie

robentru

Hoi Lique,

hoe krijg je het voor elkaar al die schoonheden, maar vooral die zeven mooie valkjes op een stokkie!?
Klasse, dat er nog maar veel van dit soort foto's mogen volgen.

Groet Trudy

Irene

:D :D de 7 dwergen van Zwollywood!
Mooie foto's lique!
groetjes, irene

Sanna

Whahahaha jij maakt het helemaal mooi Ireen! Maar je hebt wel gelijk, hoe krijg je het voor elkaar 7 witmaskers op een rij, allemaal vol aandacht naar de camera starend?? :D. Alleen jammer van die ene spelbreker die andersom zit... ;D :D

Groetjes! Sanna

Lique

4 november 2004, 01:05:18 #1259 Last Edit: 4 november 2004, 01:05:42 by Angelique
Hoi allemaal,

Zoals sommigen bij Spoed wel hebben kunnen lezen, gaat het erg slecht met Ren.

Maar ik schrok net van de valkjes. Ze kwamen helemaal geschrokken naar buiten, dus ben ik maar eventjes gaan kijken wat er aan de hand was.
Ik had vanmiddag 2 muizenvalletjes uitgezet, omdat ik steeds vaker muizenkeuteltjes tegenkwam.
Gelukkig ben ik heel hyginisch en sluit alles goed af.
Maar het idee, dat er ongedierte in mijn voliere loopt, vind ik niet fijn.
Maar nummer 1 is gevangen :)

groetjes lique