9 augustus 2025, 23:10:08

Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2004

Gestart door Lique, 11 februari 2004, 21:37:55

« vorige - volgende »

Stijn dc

hoi

haha, gaat ie niet zo leuk vinden denk ik. Wat moet je man eigenlijk in het buitenland gaan doen?

SDC:D

Suzanne

Hij doet (even off topic) vliegtuigonderhoud, en werkt al een tijdje telkens op Bonaire. Daar hebben ze een nieuwe vliegmaatschappij opgericht, Bonairexcel, die naar Curacao en Aruba vliegt. Het bedrijf waar Jeroen voor werkt is ingehuurd door KLMexcel (eigenaar van Bonairexcel) om onderhoud e.d. te plegen. Mijn man is chief inspector maintenance daar, samen met nog een collega. Ze zitten daar iedere keer een maand, en wisselen elkaar af. En aangezien zij 2-en de enige zijn die de juiste kwalificaties hebben voor die job is het dus een maand op en een maand af. Het voordeel is dat ik zelf met Kerst en Oud/Nieuw daar 2,5 week ben geweest, en ben 18/2 t/m 28/2 ook nog geweest (op kosten van zijn werk). Dus dat is natuurlijk wel leuk. Alleen het alleen zitten ben ik helemaal zat. Vooral als je midden in een verbouwing zit, die nu dus helemaal stil ligt  >:(.

Zo een heel verhaal. Mag je wel weer verwijderen hoor, Lique.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hoi

ow, dat is vervelend zeg. Dus is je man eigenlijk maar zes mannden per jaar thuis?

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Lique

Vanmorgen toen ik beneden kwam, heb ik gelijk gekeken of er al weer een jong geboren was, en ja hoor, nummer 3 van ren en stimpy is geboren.

Hier zie je ze met zn 3en op mijn hand zitten, de hummeltjes.

Van Tom en Jerry moet nummer 3 vandaag nog komen.

Bianca

geweldig wat een pluizebolletjes zeg!
Mag je wel heel trost op zijn!
Echt snoeppies.
Ik had elke keer wel een klein stukje gelezen van je verhaal maar heb nu 's lekker de tijd genomen om 's  het hele verhaal te lezen.
Ik vind het wel leuk om dat allemaal zo te volgen, ik kweek zelf niet maar ben wel erg geinterresseerd in het rijlen en zijlen.
Ik hoop dat alles verder goed blijft gaan!
Veel plezier met je nieuwe urretjes!
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Lique

Citaatgeweldig wat een pluizebolletjes zeg!
Mag je wel heel trost op zijn!
Echt snoeppies.
Ik had elke keer wel een klein stukje gelezen van je verhaal maar heb nu 's lekker de tijd genomen om 's  het hele verhaal te lezen.
Ik vind het wel leuk om dat allemaal zo te volgen, ik kweek zelf niet maar ben wel erg geinterresseerd in het rijlen en zijlen.
Ik hoop dat alles verder goed blijft gaan!
Veel plezier met je nieuwe urretjes!
Bianca
Hoi Bianca,

Wat leuk, dat je alles hebt doorgelezen zeg.
Helaas staan er nare dingen in, maar nu begint het verhaal pas leuk te worden, nu er 5 jongen zijn. nog 2 te gaan...

groetjes lique

anika_en_spirit

Hoi Lique,

Wat een droppies zijn het weer, allemaal nog van die kleien pluizebolletjes  :P Schatjes hoor !
Hopelijk worden ze allemaal mooi, groot en sterk.

Groetjes Anika
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Stijn dc

hoi

wat een moppies zeg. Echt schatjes. Heb je al een idee van mogelijke mutaties?

Lique

Gisteravond is bij Tom en Jerry jong nummer 3 geboren, een lutino.

Nog 1 te gaan voor hun.
Voor ren en stimpy ook nog 1 jong te gaan.

groetjes Lique

Marianne

Hoi Lique,

Wat fijn dat het zo voorspoedig gaat met de kleintjes.
Wat een hummeltjes zijn het toch zo op je hand.
Echt heel erg leuk.
Succes voor de laatste die nog uit het i moeten komen.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lique

Hoi allemaal,

Ren en Stimpy hun laatste en 4e jong is vandaag uit zijn eitje gekropen.
Het gaat allemaal ongelooglijk goed met ze, worden lekker gevoerd.

Het laatste eitje van Tom en Jerry is ook bezig met uitkomen.

Billy en Yellow hebben weer 4 goede eitjes, Sjors en Sjimmie ook.

groetjes Lique

Lieve

En Lique,

Hoe gaat het met de knapperds  ::) ::) ::) ::) ::)
Zijn de laatste eitjes al uit ?????????
Zijn ze nog niet bijna zelfstandig, kom ik hem halen ;D ;D ;D ;D!!!!!!!!!!!!!!! Je zegt het maar, ben zo bij je.

Groetjes,
Persoontje ongeduld, Lieve

Lique

17 maart 2004, 19:33:43 #118 Last Edit: 17 maart 2004, 19:37:59 by Angelique
Het is weer tijd voor een paar foto's:

Dit zijn de 4 jognen van Ren en stimpy.
Het gaat supergoed. Ze groeien lekker, en krijgen alle hulp wat ze nodig hebben  van pa ma, oom, en eigenlijk heel veel anderen uit de voliere.
ik zie ook vaan een witmasker bont geparelde man in het kastje verdwijnen. En pa en ma vliegen nu lekker buiten, en een andere witmasker man zit er in, en voert ze.

Dit zijn de kleintjes van Tom en Jerry.
Gaat super met ze, de albino is echt reusachtig groot, vergeleken met de andere 2 kleintjes.
Vandaag moet hun laatste eitje ook uitkomen, en ik hoop echt dat het en albino is.

groetjes lique

Lique

17 maart 2004, 19:42:19 #119 Last Edit: 17 maart 2004, 19:42:34 by Angelique
Billy, Yellow en Shafali zijn nu echt een 3tal.
Shafali blijft maar bij het koppeltje hangen, en nu heeft ze ook weer een ei gelegd.
4 lagen er van Billy, en nu ligt er plotseling een ei van Shafali bij. Een heel mooi puntig eitje.

Ze zitten vaak met hun 3en in het nestkastje.

Wel raar hoor, hoe het allemaal bij ons gaat.
Binnen hebben we een trio, phoebe, baloo en sammy.
Buiten doen billy, yellow en shafali het en de jongen van ren en stimpy worden met veel meer andere valken opgevoed.

raar, maar waar :D