18 juli 2025, 18:08:48

koppie krauw

Gestart door Coco en Chantal, 11 februari 2004, 16:50:38

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

Onze coco zegt KOPPIE KRAUW is dat niet geweldig? :D
Ik had dat nooit verwacht hoor, maar hij zegt het echt, kon het eerst niet geloven :o

het is wel niet zo duidelijk natuurlijk als wij dat zeggen , het is tenslotte een vogel, maar ik ben niet de enigste die het gehoord heeft, dus ik ben niet gek aan het worden whahaha.

groetjes chantal, coco, chanel, skippy en joy
Groetjes Chantal en de valkjes

Lique

Hoi Chantal,

Wat leuk zeg, dat hij koppie krauw kan zeggen. Ik denk dat als je flink bezig gaan met woordjes oefenen, dat hij er nog wel meer kan.
Vooral deze woordjes vallen goed in de smaak:
-de naam
-kusje
-hallo
-heeeeeeej

en wel meer van dat soort woorden die je zelf wel tig keer per dag zegt.
Misschien kan je ook al melodietjes leren
Hier kan je leuke liedjes vinden: http://computrends.com/tieltunes/

groetjes Lique

Coco en Chantal

bedankt voor de site hartsikke leuk.

Coco zegt niet alleen koppie krauw neehoor, hij fluit ook een deel van het liedje van Andy Griffith en fuw fuw doet hij ook al lang.
maar dit vond ik zo prachtig dat koppie krauw, dat moest ik even delen met anderen valkliefhebbers hahaha, maak ik misschien wel mensen jaloers hahahaha ;D  GRAPJE
Maar ik ga hem zeker meer leren, althans andere dingen herhalen.
Ons chanelleke die doet niets he, dat is wel jammer, maar dat is een popje, dat weet ik nu wel zeker.
ja ze krijst wel is ,als ze aandacht wilt, maar daar houd het dan wel bij op.
coco is een echte ondeugt  :D

groetjes Chantal, coco, chanel, joy en skippy

Andrea

Hoi Chantal,

Ik ben niet jaloers hoor...
Het is stoer dat Coco koppie krauw kan zeggen.
Je stond zeker wel verbaast toen ie dat voor het eerst deed.
Ik heb zelf een popje die maakt, denk ik niet zo veel kans dat ze gaat praten.
Ze doet wel een eigen versie van Fiet vieuw. Dat doet ze altijd als ik de kamer uitgaat en zij zit nog in de kooi, zo maakt ze duidelijk IK WIL ERUIT! Ik oeven wel met haar door het woord Hallo of Haaai te herhalen. Ze herkent deze woorden wel degelijk, want als ik Hallo zeg gaat haar kuif meteen de lucht in, tewijl ze op andere woorden niet zo reageerd. Wie weet, zegt ze straks in een keer toch hallo. Maar ik zal niet teleurgesteld zijn hoor, ze blijft mijn kriebelkont.
Ik ben benieuwt of Coco nog meer gaat zeggen.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Paul

Hoi Chantal,

Ik heb er ook een paar die wat dingen zeggen dat is heel erg leuk :-)
Eentje zegt ook koppiekrauw hier.
In het begin is het nog wat onduidelijk maar hoe vaker hij het zegt hoe duidelijker het word.
Dus het kan zeker na een tijdje heel goed verstaanbaar worden hoor.
Ik vind het echt heel gaaf dat valkjes dat soms doen.
Veel succes met de spraaklessen :-)

Groetjes, Paul

Coco en Chantal

Hoi Andrea

nou mijn dochter zei dat eigenlijk tegen mij dat coco koppie krauw zei.
maar stoer is het zeker, ja ons popje chanel die krijst af en toe als ze aandacht wilt, maar dat is wel het enigste , wel jammer, maar ze is wel lief, wel wat bang nog, maar ik heb wel al haar vertrouwen gewonnen. heeft wel even geduurt maar ach , ik heb het er voor over, soms is het wel leuk hoor, want ze komt alleen naar mij en alleen ik mag aan haar komen whahaha ;D

ja ben wel benieuwt of coco nog meer gaat zeggen, maar de tijd zal het uitwijzen, maar ik hou jullie op de hoogte ;)

Hoi paul

ja is zeker leuk dat ze wat zeggen , had het ook helemaal niet verwacht van die ondeugt hahaha.
ja klopt ook dat het nu wat slecht verstaanbaar is, daarom had ik het zelf nog niet in de gaten dat coco koppie krauw zei, maar mijn dochter van 8 die had het al gehoord. :-/
misschien moeten we nog gaan uitkijken wat we hier gaan zeggen , hahahahaha, nou zo'n vaart zal het wel niet lopen, maar het is wel kei leuk.
ga zeker door met spraaklessen ;)

groetjes chantal, coco, chanel, joy en skippy

Raikiri

hoi!

Chrissy hier kan ook een paar woordjes zeggen
Hij zegt "Hallo", "Hallo Chris" en zingt ook een beetje het melodietje van happy birth day.
nou.... het is duidelijk wel een man.

Groetjes Quynh-Nhi & Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~