mijn andere bekjes en dieren

Gestart door mariannenl, 20 augustus 2011, 14:06:44

« vorige - volgende »

mariannenl

naast mijn 9 grijze roodstaarten , 2 bourkes, en twee catharina parkieten   word ik hier nog vergezeld door een 9 jarige jack russell terrier, die zeer nieuwsgierig is en waar ik ben is hij !
Ik zal bijna nooit onverwacht een leuke foto kunnen maken want zodra ik mijn digi pak is hij buiten en de vogel vaak weg,  dat kent hij precies.


Hij is niet te vertrouwen met vogels , en  snapt niks van die 4 rare kwarteltjes die over de bodem open in het begin zat hij er heel vaak naar te blaffen
Wel is hij een geboren muizen vanger en daar ben ik hem heel dankbaar voor , hij doodt ze en brengt ze dan naar mij toe en krijgt dan van mij een beloning.

In het begin trapten wij er ook nog een maar ik heb twee grijsjes binnen en eentje blaft precies zoals hij maar meestal daar achteraan dan foei of stil maar ook hij ging in het begin kijken waar het hondje was



dit is meneer ,  SCOOBY genaamd,  die het liefste op de bank ligt en er meteen bovenop springt als hij buiten in de straat iets hoort ...
De foto is al iets ouder en hij begint grijze haartjes in zijn snoetje te krijgen

Waar hij een hekel aan heeft is katten (verjagen) en onweer (vreselijk bang )
Alle teefjes vindt hij reuze interessant maar met reutjes wil hij alleen maar vechten, een echte macho dus


Marianne

mariannenl

..wat ik nog ben vergeten te vertellen is dat zijn roze gedeelte van het neusje ( pigmentloos ) altijd verbrandt in de zon, maar iets erop smeren wil hij niet,  ;D ;D

hilde

heykes

ik heb ook een jack een teefje wordt 10 jaar .

heb geen problemen met valkjes ze landen erop en dan kijkt ze om van wat land jij op men rug .

hier met een van onze katten


mariannenl

Wat een leuke foto en fijn dat ze zo goed met katten en vogels omgaat

Het zijn fijne hondjes maar met een pittig karakter, ik moest er wel even aan wennen na 15 jaar yorkhire terriers te hebben gehad

Marianne