1 mei 2025, 16:53:06

*Storm & Kenji'* ....en RIO

Gestart door samantha21, 15 juli 2011, 09:48:34

« vorige - volgende »

Cherro

Hey Samantha, super dat t zo goed gaat met de boefjes :)

En ben erg benieuwd of Kenji idd een wit smoeltje gaat krijgen of niet. Ik denk nog steeds dat t een man is, tot dusver lijkt hij sprekend op Twister, en die begint nu ook pas meer zn masker te verkleuren, maar goed, tijd zal t leren ;)

Heelrijk dat t zo'n boefje is, dat is zn grote broer ook :D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

samantha21

goeie middag iedereen.

bij deze wil ik namens de birds storm en kenji en natuurlijk mijzelf iedereen een gezond en gelukkig 2012 wensen.

zoals ik al eerder in mijn dagboekje een tijdje geleden zij dat ik zat te twijvelen of kenji wel een mannetje is.. nou.... het begint steeds meer naar een vrouwtje te neigen.
kenji is nog steeds niet echt wit bij zijn hoofdje. ook fluit ie niet en maakt hij van die vrouwlijke piep geluidjes...
kenji denk toch een vrouwtje! dit was weer me 1 ste post in 2012 en hoop er nog meer te kunnen schrijven...

groetjes  :)

☺ Pita ☺

Hoi Saamntha hoe oud is Kenji nu?
Valkjes kunnen ook laat verkleuren hoor ;)
Groetjes Petra.

samantha21

Citaat van: ☺ Pita ☺ op  9 januari 2012, 12:40:45
Hoi Saamntha hoe oud is Kenji nu?
Valkjes kunnen ook laat verkleuren hoor ;)
Groetjes Petra.

kenji is zeg maar 7maandjes.
maar hij/zij doet ook al van die piepjes. wat mijn vorige valkje ( vrouwtje) ook deed.

☺ Pita ☺

Hmm dan denk ik het ook niet meer nee , en op die onderschrift foto van je zit storm al behoorlijk te versieren zo te zien :D
Lekker met de vleugels wijd en indruk maken hahaha

samantha21

kenji had zon lekkere trek in de zonnenbloempitten  :o
ze kon niet wachten en dook erop af  ;D

samantha21

wat een lekker weertje zeg...
vanmorgen lekker in het zonnetje alle spulletjes van de valkjes schoongemaakt. was ideaal weer voor.
gelijk weer ff de kooi veranderd zodat ze zich niet vervelen wanneer ze ff de kooi in zijn.. maar groot en deels staat de kooi open en klouteren ze op de kooi. de tak die normaal binnen in de kooi hangt heb ik nu buiten de kooi gezet. we vinden het prachtig. toppertje  :)

ook is storm is weer heerlijk aan het fluiten.. en te pronken voor kenji.. er is nu geen twijvel meer mogelijk zou ik denken.. kenji is een MEISJE... dat worden misschien straks nog kleinjes :P ze kroelen de hele tijd met elkaar. en af en toe maakt kenji van die vrouwlijke piep geluidjes..

samantha21

samantha21

wat een boefjes zijn het toch soms ook mijn 2 kleine schatjes kenji en storm! ze hebben echt een klierdag hor, haha!
elke keer op me hoofd zitten. ik er weer af halen en ja hor er weer op vliegen, ik weer eraf halen, en opnieuw op me hoofd zitten.  ben wel tig x bezig geweest...

zijn ze klaar met mij, ben ik ze lekkere zonnenpitjes aan het voeren. het bakje ligt achtermij. vliegt kenji gewoon het bakje in. ging voor hem te langzaam het voeren  :o
dondersteentje  :P

wat een lekker bekjes  ;D

samantha21

het wipwap seizoen is begonnen hor  :o
kenji en storm gaan er flink op los... wat storm en speedy vooreen niet goed lukte gaat bij storm en en kenji wel goed, balanceren op elkaar  :P

storm is wel wat chagerijniger geworden sinds het wipwappen..

ben benieuwd wat dit gaat worden... met al het gewipwap  :o

samantha21

goeie morgen allemaal...vanuit het koude en ondergesneewde noord holland  ;D

hier gaat alles goed met de 2.. kenji en storm.
van het weekend had ik ze eruit . was ik ff wat andere dingen aan het doen.  kom ik boven bij ze kijken, hebben ze als papierversnipperaar hard hun best gedaan.. leek wel sneeuw in me kamer. haha! maar niet alleen het papier moest het vegelden ook mijn houten stoel... elke x vinden ze weer wat nieuw uit.. de boefjes  :P

de 25 in zwolle staat gepland in mijn agenda.. heb er erg veel zin in. het is de eerste x voor mij om er heen te gaan. de afgelopen jaren kwam er elke x iets tussen maar nu ben ik vastberaden heen te gaan.. hopelijjk gooit de sneeuw geen  roet in het eten.

Mandytje

Heey Samantha,

Dus 25 Feb naar zwolle? ;D me2 haha,

Groetjesss

samantha21

Citaat van: Mandytje op  6 februari 2012, 14:55:11
Heey Samantha,

Dus 25 Feb naar zwolle? ;D me2 haha,

Groetjesss

ja zeker... ben benieuwd hor. ga voor de 1ste x heen... :)

samantha21

het zijn rijste-eters....
jaja aan het begin wel ff nieuwschierig en ermee spelen maar uiteindelijk vonden ze het heerlijk... allebei nog wel... heb hier een stelletje rijste-eters zitten   :P , stelletje lekkerbekken  ;D

samantha21

jaja..... ze hebben weer iets nieuws ondekt... naast het rijst hebben ze nu ook jawel peer ondekt... :)

ik begin hier een stelletje alleseters te krijgen  :P

ik ga volgende week naar zwolle toe maar ik vroeg me af of je ook wat lekkers voor ze kan krijgen van die knabbelstafen enz of speciaal gedroogd fruit enzo... ik ben iedergeval een lijstje aan het maken wat ik nog wil hebben en wat bijna op is .. kan geen kwaad voor als ik het tegenkom...  je weet maar nooit  :)