1 mei 2025, 20:06:34

*Storm & Kenji'* ....en RIO

Gestart door samantha21, 15 juli 2011, 09:48:34

« vorige - volgende »

samantha21

22 oktober 2011, 08:28:54 #165 Last Edit: 22 oktober 2011, 08:32:20 by samantha21
nieuwe foto;s van kenji dit X.

storm had geen zin om ook op de foto te gaan! moest nog zijn schoonheidsslaapje houden  :P
de volgende X dan maar weer  :)

p.s. op de vorige pagina staat nog een filmje van storm  ;D

Cherro

Leuke foto's, en geweldig om die kop te zien bij t aanpakken. Grote broer Twister kijkt namelijk PRECIES zo ;D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

samantha21

Citaat van: Cherro op 23 oktober 2011, 12:02:58
Leuke foto's, en geweldig om die kop te zien bij t aanpakken. Grote broer Twister kijkt namelijk PRECIES zo ;D

runs in the family  ;D ;D ;D

samantha21

ik heb alweer een tijdje niks in me dagboekje geschreven.. dit mede omdat er niet veel bijzonders is gebeurd en het zelf erg druk heb de laatste tijd.

maar het gaat erg goed met de 2 boefjes! ze kroelen hier wat af! alleen kenji fluit nog niet echt... meer nog van piep..piep op een lekkere harde toon! haha! heb al weer wat iedee'tjes voor nieuwe dingen te maken voor de kooi. nog ff met vriendlief over hebben want hij is de handige van ons 2  ;D

ik zal van de week weer is ff wat leuke kiekjes maken  :D

samantha21

6 november 2011, 15:06:12 #169 Last Edit: 7 november 2011, 11:29:51 by samantha21
soms twijvel ik of kenji een mannetje is.. of het is een mannetje met vrouwlijke trekjes :P

kenji fluit nog niet riedeltjes.
kenji is veel groter als storm ( mannetje)
kenji vertoond nog geen macho gedrag of dergelijk
is erg aanhankelijk naar storm toe.

misschien toch een laatbloeiertje....
wat denken jullie??????????

Larissa

Hey hey

Kenji is de witmasker neem ik aan ?
Zo op het uiterlijk beoordelend zeg ik pop, een man krijgt een wit masker.

Hoe oud is dit vogeltje, misschien is hij/zij wat later met de rui ?

Groetjes

samantha21

Citaat van: Larissa op  7 november 2011, 11:44:49
Hey hey

Kenji is de witmasker neem ik aan ?
Zo op het uiterlijk beoordelend zeg ik pop, een man krijgt een wit masker.

Hoe oud is dit vogeltje, misschien is hij/zij wat later met de rui ?

Groetjes

kenji is een witmasker split voor bont
en is geboren op 11 juni dit jaar

Larissa

Hey hey

Normaal gaan ze met 6 maand de jeugdrui in, ook ik heb jonge poppen gehad die pas met 9 maand de rui in gingen, dus echte laat bloeiers.
Kijk het nog even aan, ga er vanuit dat dit een laatbloeiertje is

Mocht ze over een paar maand nog zo'n grijsmasker hebben dan ga ik er vanuit dat het een popje betreft

groetjes

samantha21

Citaat van: Larissa op  7 november 2011, 12:24:37
Hey hey

Normaal gaan ze met 6 maand de jeugdrui in, ook ik heb jonge poppen gehad die pas met 9 maand de rui in gingen, dus echte laat bloeiers.
Kijk het nog even aan, ga er vanuit dat dit een laatbloeiertje is

Mocht ze over een paar maand nog zo'n grijsmasker hebben dan ga ik er vanuit dat het een popje betreft

groetjes

dank je wel voor je reactie! we gaan het in de gaten houden  :)

samantha21

vandaag weer ff naar de dierenwinkel geweest. en kon het niet laten om wat lekkers mee te nemen, zonnebloempitten, gepelde pinda's enz. voor af en toe te geven met de hand. vinden ze ontzettend leuk en lekker  :)

ik ben ontzettend benieuwd nog steeds of kenji een mannetje of vrouwtje is. storm is zeker weten mannetje..

en zit ook stiekum, een klein beetje om een 3de valkje erbij te nemen  ;D  aan te denken... :P

mariska79

Whahah jaaaa zo begint het valkenvirus  ;D
Wij hebben er inmiddels zes, ik vind het meeeer als genoeg maar mijn vriend wil er nog zo graag nog eentje bij  :-\ :o
En geloof me als ik ja zeg, wil hij over een maand of wat er weer een bij  ::).
Maar de kooi "volière"is vol basta  :P

Veel succes met je keuze, maar ik denk dat de meeste hier op het forum wel weten dat er binnenkort nog een valkje bij jou in de kooi zit  :P

samantha21

Citaat van: mariska79 op  8 november 2011, 16:42:04
Whahah jaaaa zo begint het valkenvirus  ;D
Wij hebben er inmiddels zes, ik vind het meeeer als genoeg maar mijn vriend wil er nog zo graag nog eentje bij  :-\ :o
En geloof me als ik ja zeg, wil hij over een maand of wat er weer een bij  ::).
Maar de kooi "volière"is vol basta  :P

Veel succes met je keuze, maar ik denk dat de meeste hier op het forum wel weten dat er binnenkort nog een valkje bij jou in de kooi zit  :P

ik doe het rustig aan hor.. met de valkjes  :)
eerst maar is af wachten wat kenji is. man of vrouw
en kenji eerst helemaal goed tam maken  :)
dan maar misschien weer 1tje erbj  :D

samantha21

we hebben een acrobatisch pubertje in huis hor!
kenji is lekker aan het puberen! als het hem niet zint merkt je het gelijk. zijn willetje is wet. en lekker tegenstrijdig doen. haha  :P  en storm zit erbij en kijkt erna...

sinds gister heeft kenji ook weer wat nieuws ondekt. koprolletjes maken... ik heb een rond touw hangen waar die vaak in zit en sinds gister maakt ie echt koprolletje rondom het touw.. echt zo grappig! mijn acrobaatje! ;D

en storm die vind het allemaal wel best. zolang hij mijn aandacht heeft vind ie alles prima.  :P

samantha21

goeie morgen alle,

hier een piep klein update'tje van mijn 2 schatjes storm and kenji!

het gaat erg goed met de 2 boefjes! ze kroelen steeds meer bij elkaar... gelukkig maar! ze beginnen elkaar toch nog te mogen  ;D al hebben ze soms hun ruimte nodig...

af en toe krijgen ze een traktatie dan geef ik ze met de hand zonnenbloempitjes. ze vinden het echt heerlijk en ontzettend leuk om met de hand te krijgen.. en dan ligt het echt bezaaid met de omhulseltjes.. kenji heeft ook weer iets bijdehands geleerd. stiekum wanneer storm bezig is met zonnenbloempit te ontpellen komt kenji eraan en steelt de zonnenbloempit uit storms mond en rend er dan snel mee weg. de doerak!

heerlijk zon pubbertje  :P

samantha21

kenji is in de rui  :D  ik ben benieuwd of er een wit koppie verschijnt  :P

heb de kerst hang schommel weer uit de doos gehaalt.
voor mijn 2 schatjes begint al snel de kerst  ;D