3 mei 2025, 04:01:11

*Storm & Kenji'* ....en RIO

Gestart door samantha21, 15 juli 2011, 09:48:34

« vorige - volgende »

samantha21

Hier weer veel nieuwe foto;s  :D

Speciaal voer gekocht met allerlei fruit enz. erin! als traktatie

Van het weekend in het tuincentrum een fris grasplantje gehaald :) kunnen ze af en toe is lekker van smullen...

lekker aan de knabbelstaaf ,  :)

lekker ff stiekum smullen aan het grasplantje.. kreeg er helemaal een groen snaveltje van  :P

samantha21

Sanne388

Nadiine

Ow wat worden ze heerlijk verwend, smullen maarr!  ;D

Xxx, Nadiine! ♥

Kijk ook eens in ons dagboekje!
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,39065.0.html

samantha21

dank je wel alle 2  :)

ze worden zeker hier verwend met allerlei lekkernijen  :)
koekjes, fruit, groenten enz enz.  :) :)

samantha21

wat een regenachtige dag zeg... de hele dag al regen  :o

net ff op internet lopen snuffelen. en ff een nieuw touw gekocht voor in de kooi. het andere touw vinden ze prachtig dus nog maar 1tje bijgekocht. gelijk maar ff iets lekkers erbij gedaan. had nog een kortingsbon. dus voor een prikkie 2 prachtige spulletjes gekocht  ;D

heb ook een leuk engels boek gevonden op ebay over de valkjes.. die ga ik vanavond ff bestellen. ben dol op valken boekjes. spaar ze allemaal  :P. veel staat er wel het zelfde in. maar er staan altijd leuke plaatjes in of wel eens dingetjes wat je net niet wist  :)

ga zo maar lekker koken, tis toch slecht weer  :)

samantha21

zoals ik gister had vermeld had ik een nieuw speeltje erbij gekocht voor me birdies  8)  en als het goed is krijg ik het vandaag al binnen, dat is snel  :D

hopelijk ben ik vanmiddag thuis om het pakketje in ontvangst te nemen  :) dan kunnen mijn birdies weer lekker genieten van iets nieuws  :)

samantha21

Citaat van: samantha21 op 13 oktober 2011, 08:59:21
zoals ik gister had vermeld had ik een nieuw speeltje erbij gekocht voor me birdies  8)  en als het goed is krijg ik het vandaag al binnen, dat is snel  :D

hopelijk ben ik vanmiddag thuis om het pakketje in ontvangst te nemen  :) dan kunnen mijn birdies weer lekker genieten van iets nieuws  :)

Het wordt toch morgen helaas! moeten me valkjes toch nog een dagje extra wachten  :)  ondertussen vermaken ze zich prima met kattengras sprietjes  :D

samantha21

14 oktober 2011, 15:29:27 #158 Last Edit: 14 oktober 2011, 15:32:35 by samantha21
jeeejj.. vandaag dan toch me pakketje gekomen... een leuk touw speeltje voor me birdies met wat lekkers als traktatie  :D

hier nog een paar pictures van kenji & storm die koekiemonsters zijn  ;D

samantha21

16 oktober 2011, 10:59:51 #159 Last Edit: 16 oktober 2011, 11:01:49 by samantha21

>>MOVIE TIME<<

>> KLIK OP HET PLAATJE VOOR HET FILMJE<<  

:D :D  STORM EN KENJI  :D :D

Alexandra

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

Sanne388

Wat leuk !
Vooral hoe hij aan komt waggelen op het begin zo vastbesloten  ;D ! Echt heel leuk en mooie scherpe video !

samantha21

ze zijn allebei gek hier op me fototoestel hor! altijd nieuwschierig of tegen de lens aantikken. kanjers en echte filmsterren he  ;D

samantha21

18 oktober 2011, 08:24:28 #163 Last Edit: 18 oktober 2011, 08:26:09 by samantha21
goeie morgen iedereen!

wat een weertje zeg buiten... schijnt de hele dag regen en harde wind te zijn hier...

gister heb ik een paar foto;tjes gemaakt van kenji in zijn schommel/ring. voor het eerst vloog ie der in! 1X met gierst erin, en de x daarna zonder gierst. super om te zien en wat een acrobaatje! hier een paar foto;s ervan:

fijne dag iedereen!  :D :D :D

samantha21

zo..... net ff lekker storm en kenji zitten kroelen maar heb nu wel echt lamme armen ervan...

lekker op een stoel gezeten, de kooi open. en daar zaten ze dan op een stokkie jut en jul.. klaar voor gekroelt te worden.. en ze weten niet van ophouden... heerlijke dingen van me  ;D
daar wordt ik nou vrolijk van  :D