1 mei 2025, 12:43:24

*Storm & Kenji'* ....en RIO

Gestart door samantha21, 15 juli 2011, 09:48:34

« vorige - volgende »

samantha21

het zijn echte schatten hor.. maar slopen kunnen ze als de beste als ze eenmaal iets gevonden hebben  ;)

samantha21

gister was het weer dierendag... voor velen een dag om je schatjes in het zonnetje te zetten, extra!

mijne kregen heerlijk nieuw soort voer en een lekkere knabbelstaaf en extra gekroeld  :) en een lekkere sproei en fohn beurt  :) :) :)

een echt genieten en in de watten leg dagje  ;D

happy dierendag!  :D

Cherro

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

TheaV

Wat Happy Dierendag???
Hier is elke dag Dierendag!!! ;)

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

samantha21

Citaat van: TheaV op  5 oktober 2011, 12:26:21
Wat Happy Dierendag???
Hier is elke dag Dierendag!!! ;)

bij mij ook.. maar ff een extra schepje er bovenop doen  :P

samantha21

nieuwe foto;s!  heb weer geleerd grotere foto;s te krijgen.. dus hier gelijk een hele boel  ;D ;D ;D

animallovertje

Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

samantha21

Citaat van: animallovertje op  5 oktober 2011, 15:43:53
Mooie foto's! wat zijn die 2 toch leuk!!!!

dank je wel! en nog bedankt voor de tip  :)

samantha21

voor het eerst op de stok bovenop de kooi  ;D
met een beetje behulp van een tros gierst

☺ Pita ☺

samantha21

Citaat van: ☺ Pita ☺ op  7 oktober 2011, 16:53:32
Leuke foto's!! :D

dank je wel! met die schatjes heb je altijd leuke foto's  ;D ;D
en heb nu een makkelijke manier gevonden voor mijn foto;s erop te zetten.. dus zullen wel meer foto;s komen  8)

Cherro

Ik zit hier heerlijk te genieten van de foto's, super dat die 2 elkaar helemaal gevonden hebben en Kenji het zo super doet, echt dat doet me goed ;D Hij had t niet beter kunnen treffen ;D

Enne, hij word net als broer twister al mooi wit her en der om zn bekkie ;D

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

samantha21

Citaat van: Cherro op  8 oktober 2011, 09:05:57
Ik zit hier heerlijk te genieten van de foto's, super dat die 2 elkaar helemaal gevonden hebben en Kenji het zo super doet, echt dat doet me goed ;D Hij had t niet beter kunnen treffen ;D

Enne, hij word net als broer twister al mooi wit her en der om zn bekkie ;D

dank je wel! ze zijn ook echt fotogeniek hor! ze gaan er echt voor zitten of kijken recht in de camera.. stelletje aandachttrekkers hor  :P maar dan op een goeie manier!
het zijn echt schatjes hor!
zal van de week weer is ff nieuwe fotos maken  :D

Cherro

samantha21

9 oktober 2011, 19:18:07 #149 Last Edit: 9 oktober 2011, 19:23:37 by samantha21
hehe...wat een dagje..
vaandaag de oude kooi uit elkaar gehaald en helemaal schoongemaakt.. ik heb hem al heel lang niet meer in gebruik maar had geen zin om hem uit elkaar te halen maar vandaag was er een regenachtige dag dus toch maar begonnen aan het klusje.. en gelukkig is het gebeurd alles is in elkaar en schoongemaakt en opgeborgen.

gister ook ff een nieuw grasplantje gehaald en nieuw soort voer en gierst.. voor de voorraad.

van de week zal ik weer is ff nieuwe fototjes erop zeten..
nu ik dit schrijf hoor je alleen maar gekraak op de achtergrond..kenji is lekker bezig de sepia te vernielen en te verpulveren.. die kan er echt van van hor. mr. de krager, haha!

fijn weekend nog iedereen  :)