1 mei 2025, 22:28:26

*Storm & Kenji'* ....en RIO

Gestart door samantha21, 15 juli 2011, 09:48:34

« vorige - volgende »

*Manon*

Grappig om te zien dat de ene het helemaal geweldig vindt zo'n douche beurt en de andere vindt het maar niks....

Leuke foto's  :D

samantha21

dank jullie allen! :)

ze zijn idd niet bepaald de mooiste dan, maar dat maakt het ook wel weer schattig hor! tis heerlijk om ze te zien genieten  ;D

:D :D :D :D

Cherro

Kenji was hier ook al gek op douchen ;D Heerlijk om hem weer zo te zien genieten ;D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

samantha21

Citaat van: Cherro op 12 september 2011, 21:15:48
Kenji was hier ook al gek op douchen ;D Heerlijk om hem weer zo te zien genieten ;D

aan het begin dan vind kenji het minder leuk maar naarmate hij wat natter wordt enzo dan gaat ie er helemaal voor zitten. vleugels spreiden enzo...  :D en daarna net als een hond schudden met het lichaam dan moet je niet met je hoofd in de buurt zitten..haha!
;D

Cherro

Hier vond hij t gelijk al heerlijk, misschien spray je anders *LOL* ;) Gekheid, maar echt super dat t zo goed gaat, het was al een mooierd, maar hij word steeds mooier :D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

samantha21

Citaat van: Cherro op 13 september 2011, 09:01:12
Hier vond hij t gelijk al heerlijk, misschien spray je anders *LOL* ;) Gekheid, maar echt super dat t zo goed gaat, het was al een mooierd, maar hij word steeds mooier :D

tis zeker een knapperd en een echte kroelerd  :)

TheaV

Ook hier weer ff de achterstand in lezen ingehaald!!
Leuke foto's voorbij zien komen...
Douchen met plantenspuit vinden ze hier ook allemaal geweldig leuk!
Als ik de spuit pak, gaan de veren/vleugels al Open en gaan ze op de kop hangen aan dak of stok of tralie 's ....zoooo leuk!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

samantha21

Citaat van: TheaV op 13 september 2011, 18:28:20
Ook hier weer ff de achterstand in lezen ingehaald!!
Leuke foto's voorbij zien komen...
Douchen met plantenspuit vinden ze hier ook allemaal geweldig leuk!
Als ik de spuit pak, gaan de veren/vleugels al Open en gaan ze op de kop hangen aan dak of stok of tralie 's ....zoooo leuk!

heerlijk he om ze te zien genieten!
mijn vogels happy... ik happy!

vandaag voor het eerst de kooi veranderd van inrichting om het een beetje leuk te houden in de kooi en het niet te saai wordt. heb nu ook the playtop erop gezet. vonden ze wel een beetje vreemd allemaal... maar morgen zullen ze vast wel op ontdekkingstocht gaan. je kooi krijgt gelijk zo een andere look met zon playtop erop..

ben nu ook een beetje het kiemen van zaden aan het bekijken.. en beetje info aan het op zoeken.
en ben ook op zoek naar nieuw zaad voor me vogels. ben niet zo tevreden met het zaad wat ik nu haal bij een dierenwinkel in de buurt..morgen maar weer is verder kijken.. nu lekker ff tv kijken  :)

samantha21

goeie middag iedereen,

zoals ik gister al zei ben een beetje aan het kijken naar ander voer maar teurlings zaad voor grote parkieten spreekt mij wel aan.. iemand ervaring ook hiermee?

en ook met kiemzaden en het kiemen hiervan in een machine?

ik zal vandaag ook nog ff foto;s plaatsen van de nieuwe opstelling van de  kooi   :D

samantha21

ik had gister voor het eerst de playtop op de kooi gezet. ze vonden het allebei wel vreemd. gelijk de kooi veranderd binnen. had wel moeite om ze weer in de kooi gister te krijgen. waren erg met hun eigen willetje bezig.. soms heb je dat wel eens,.. :)

animallovertje

Je hebt echt een prachtige kooi! en die playtop vind ik ook erg leuk! je valkjes zullen er vast snel aan wennen ;)
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

samantha21

dank je wel... vandaag gierst op de playtop gelegt... en het bloed kruipt waar het niet gaan dan kan... heel rustig beetje bij beetje gierst gegeten op de playtop.

samantha21

goeie morgen,

hier weer een aantal nieuwe foto;s
ik krijg ze alleen niet zo groot, hoe doen jullie dat?
hier iedergeval een aantal leuke foto;s gemaakt op de playtop o.a.

dat waren ze weer voor vandaag!

iedereen een fijne zondag gewenst  :D

animallovertje

Leuke foto's!! zo te zien hebben ze de playtop helemaal goedgekeurd!
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

samantha21

ze vinden het af en toe nog wel eng hor die playop.

nu ik dit zit te schrijven heb ik net een klein bakje met appeltje in de kooi gehangen...
en wie zit er als eerst aan te eten,.. niet kenji zoals verwacht maar storm de gene die dus nooit fruit ofzo luste... de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

mijn vriend heb net een super gaaf zit stang gemaakt... ben er super blij mee.. zal van de week ff foto;tje op zetten ervan.