6 mei 2025, 00:04:48

*Storm & Kenji'* ....en RIO

Gestart door samantha21, 15 juli 2011, 09:48:34

« vorige - volgende »

samantha21

ja, gaat echt super hier.
het is alweer zijn 2de dagje. en maakt nu ook gebruik van de tak bovenin en het zaadstokje waar hij aan knaagt. ook het eten in de hand gaat erg goed. hij begint ook al meer en meer te fluiten  ;D

Cherro

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

samantha21

kenji is alweer een paar dagen hier en vermaakt zich prima.
gister geoefend met opstappen op de hand en dat ging redelijk.  :) storm vind het nog steeds wel een beetje vreemd dat er een nieuw valkje is. maar gister vloog hij op de kooi van kenji voor het eerst. Kenji probeert al een klein beetje fiet fiew na te doen  ;D ;D ;D

Cherro

Aaah super om te lezen ;D En met Storm gaat t ook helemaal goedkomen samen met Kenji moet haast wel :)

En het fietfeuw oefende hij hier ook al ;D

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

samantha21

4 augustus 2011, 18:31:05 #64 Last Edit: 4 augustus 2011, 18:34:05 by samantha21
het is me gelukt  :) weet hoe ik filmjes op youtube moet zetten:

en hier is ie dan, de king of rock en roll.....Storm

http://www.youtube.com/watch?v=gkhZrVJaMeI

http://www.youtube.com/watch?v=5O6NnnKmc-Q

Cherro

Haaaa leuk! ;D Geweldig ook hoe hij zn koppie mee deinst op zijn riedeltje haha ;D

Ik denk dat Kenji straks ook wel flink zal gaan fluiten. Zeker als hij t net zo snel op pakt als Twister. Ik had hier gisteren BIJNA t hele jinglebells riedeltje, en daar ben ik pas vorige week mee begonnen ;D

samantha21

Citaat van: Cherro op  4 augustus 2011, 21:20:25
Haaaa leuk! ;D Geweldig ook hoe hij zn koppie mee deinst op zijn riedeltje haha ;D

Ik denk dat Kenji straks ook wel flink zal gaan fluiten. Zeker als hij t net zo snel op pakt als Twister. Ik had hier gisteren BIJNA t hele jinglebells riedeltje, en daar ben ik pas vorige week mee begonnen ;D

super he  ;)  dat deinsen op het  deuntje hebben we hem ook aangeleerd. elke keer als wij met ons hoofd zo doen, doet hij dat ook  :P

Cherro

Haha wat leuk!! :) Dat doet Rikki hier niet.
Twister soms, maar niet bewust omdat wij t doen.

Vind m geweldig leuk ;D

samantha21

Cherro

Hey Samantha!

Alles goed daar? :)

Hoe gaat het met de kleine man? ;D
denk zal eens even weer horen hoe het gaat ;D

Groetjes van ons!

samantha21

Citaat van: Cherro op  7 augustus 2011, 23:10:36
Hey Samantha!

Alles goed daar? :)

Hoe gaat het met de kleine man? ;D
denk zal eens even weer horen hoe het gaat ;D

Groetjes van ons!

hey hey!

het gaat erg goed hier. hij wordt steeds slimmer met alles.
als ik beide voer met de hand en ik ben bezig met storm en kenji is net klaar met eten van de vorige x dan piept ie ff en dat betekend dan ik ben klaar ik kan weer een zaadje eten.
slim ventje hor! vliegen is nog een beetje roekeloos.haha! maar hij durft echt steeds en steeds meer en je mag hem ook steeds meer aanraken  :D :D :D

Cherro

Haha Twister is ook zo ;D Dat is net zo'n straaljager met vlagen *lol* Zn papa kan er trouwens ook wat van Pino is heel behendig met vliegen en zoefde ook altijd de kamer door. Geweldig om te zien, en nooit wat raken he ;D

En super dat hij dat aangeeft en ook dat hij zich steeds meer aan laat raken, gaat helemaal goedkomen ;D

samantha21

goeie morgen iedereen,

het is alweer een anderhalf week geleden dat ik me laatste berichtje heb gepost in mijn dagboekje, dit wegens grote drukte thuis.. waar veel geregeld bij moest worden maar alles is weer ff tot rust hier dus daarom weer ff een berichtje. ook heb ik van de week foto;s gemaakt die ik ook nog moet posten, want zijn erg leuke foto;s geworden.

Het gaat erg goed met kenji en storm.. als stond ik wel ff verbaast verlede week. storm probeerd de hele tijd op kenji te klimmen. terwijl kenji juist volgens mij alleen in zijn nek gekroeld wil worden door storm.. daar zit volgens mij het communicatie foutje. voor de rest kunnen ze aardig met elkaar opschieten. eten samen van gierst. vliegen graag naar elkaar toe. maar storm heeft nog wel af en toe zijn nukken zoals hij daarvoor had. soms ff pikken naar kenji. maar niet heel heftig. meer een losse flodder.. maar ze groeien wel langzaaam naar elkaar toe. ben nu steeds meer de tijd aan het opschoeven dan storm bij kenji in de kooi zit.. want ik wil dit langzaam aan doen. omdat storm een gebruiksaanwijzing nodig heeft.. en niet te hard van stapel wil lopen..

kenji kan al aardig vliegen.  kan steeds beter zijn weg vinden en wordt ook steeds handiger in alles. echt tof om te zien  :)

we gaan weer rustig door hier met oefenen, opstapjes, kroelen en fluiten...  :)

*Esther*

Hey,

Je bent niet de enige die druk is met van alles. het lijkt wel of in de vakantie periode iedereen drukker is.
Vaak door onverwachte zaken.

Het klinkt goed hoe het gaat tussen je twee valkenvriendjes. :D

gr Esther

Cherro

Ik had je mailtje al even gelezen, leuke update hierzo ;D

Ben blij dat het zo goed gaat en dat de boefjes het samen al aardig goed vinden kunnen ;D Zo zien we t graag!

Misschien is het veel gevraagd, maarrrrr eeeehmm heb je ook nog foto's heel toevallig? ;D ;D ;D