28 april 2024, 23:52:10

*-*Amy's vriendjes*-* Rust zacht Ricky!!!

Gestart door Christine, 11 juli 2011, 13:42:48

« vorige - volgende »

Christine

Ik had deze morgen Toby op de verkoopsite's gezet. :'(
Iets daarna kreeg ik telefoon. :D
Toby is terecht ;D ;D , gisteren of eergisteren is hij in een paardenweide gevonden. De mensen hebben hem naar een DA gebracht omdat hij volledig was uitgeput. :-\
De vrouw die mij belde gaat die mensen inlichten en hopelijk bellen die mij snel terug.
Ik heb terug hoop: hij is gevonden maar wat met die DA... Daar ben ik echt niet gerust in. Een DA dat niets van vogels af weet? Hopelijk loopt dit goed af en kan ik hem vandaag nog ophalen.
Hij krijgt dan wel binnen zijn thuisje, ga hem ontwormen en vitamientjes geven. ;) Als hij volledig is aangesterkt mag hij terug naar zen popje. :)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Citaat van: Caroline op  3 augustus 2011, 10:11:46
Super nieuws, Christje. :D

Is idd super goed nieuws.
Ik hoop dat ze me snel terug bellen.
Mobieltje ligt al de hele tijd in de buurt. :-[

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

;D ;D ;D hopelijk gaat je mobieltje snel af en kan je naar hem toe  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Christine

Nieuwe foto's van de jongen.
Deze zijn dan ook groepsfoto's op twee prachtige meisjes na. ;D

Links jong van Angelo&Mochita, midden jong van Toby&Snowy, rechts jong van Jazzy&Baïsha. Jazzy&Baïsha voeden de drie jongen super goed op. ;D


Jong van Toby&Snowy dat nu bij Flutty&Freya ligt.


Jongen van Dario&Cathy


Jongen van Flutty&Freya


Jongen van Miko&Tosca&Diégah



En als laatste....


Khalina: men eerste eigen gekweekte albino :D


Lyna: cinnamon opaline witmasker. Wat vind ik ze super wit. :D


Het laatste jong van Toby&Snowy heb ik nog niet op foto gezet. Ze ziet er ook uit als hun jong dat ik er al op heb gezet.
En het pleegjong wat er bij ligt daar zie je nog niet echt een verschil. Hij/zij groeit wel goed maar staat nog niet in de veertjes.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Christine

 :-\
Nee, ze hebben me nog steeds niet gebeld.
Weer een onrustige nacht, weer onzekerheden.
Ik weet het niet meer, ben ten einde raad.
Overal waar ik naar toe ga hoor ik hem fluiten, zijn eigen gekrijs, en hij is nergens.
Gisterennacht in bed: ik hoorde gekrijs, ging buiten uit raam kijken, niets te zien...
Onzekerheden, dat stoort, ik wil zekerheid hebben.
Ik wil Toby terug, ik hoop echt dat die vrouw eerlijk was met mij.
Ik had rond de middag terug telefoon gekregen van haar en ze zei dat ze die mensen nog niet had gezien in de weide :-\
Afwachten dus, ik ga zometeen toch slapen, heb hoofdpijn, voel me slecht. Heb vandaag super dagje gehad, veel gespeeld met babysit kindje in een zwembad. Eenmaal thuis terug alleen maar denkend aan Toby. :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Dafrinja

Oww...he jakkes. Maar als hij bij een DA zit, zou je toch gelijk kunnen kijken of hij het is en hoe het met hem is?..? Waarom informeren ze niet bij je..frustrerend zeg.
Ik had echt gehoopt dat je Toby nu in je handen zou hebben. :(
Blijf hopen Christine! Ik hoop met je mee :)

Groetjes Dafrinja

Christine

Citaat van: Dafrinja op  3 augustus 2011, 21:55:49
Oww...he jakkes. Maar als hij bij een DA zit, zou je toch gelijk kunnen kijken of hij het is en hoe het met hem is?..? Waarom informeren ze niet bij je..frustrerend zeg.
Ik had echt gehoopt dat je Toby nu in je handen zou hebben. :(
Blijf hopen Christine! Ik hoop met je mee :)

Groetjes Dafrinja

Welke dierenarts?
Wist ik maar waar hij was... Toby in mijn handen nemen zou ik nu ook willen doen, maar helaas is dit dus niet.
Ik heb sinds gisteren niets meer gehoord. Dat is dan een teken dat die vrouw die mensen nog niet heeft gevonden. Welke dierenarts? In Kessel-Lo waar hij gevonden is? Of waar die mensen vandaan zijn? :-\ Ik weet het niet... Als ik dat nu wist kon ik naar een paar DA's in de buurt bellen van Kessel-Lo. Nu kan ik iedereen afbellen en daar heb ik nu geen zin in. De vraag is: waar is hij, in welke regio? :-\
Hopelijk belt die vrouw mij vandaag nog terug.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Wachten, wachten wachten.
Ik doe niets anders meer dan wachten en hopen dat ik nieuws krijg.
Het is verschrikkelijk, waar is dat ventje toch? :'(
Ik hoop echt dat ze dit weekend iets laten horen.
Ik moet maandag terug beginnen te werken en zo werken zie ik niet zitten want dan kan ik me niet goed concentreren.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Hey Chrisje

Stom dat je nog niks hebt gehoord van Toby.

Ik snap wel 1 ding niet.
Hoe komt het dat die mensen weten dat iemand Toby gevonden heeft in een weiland en hem naar de DA gebracht hebben, maar niet weten wie het zijn en vanwaar enzo?
Hebben ze dat gezien dan? Dan weten ze toch ook wie ze zijn?
Of begrijp ik het niet goed?

Ik hoop dat je snel iets van hem hoort! zo is het niet leuk meer natuurlijk.  :-\


:-*

Christine

Citaat van: Sally op  5 augustus 2011, 14:12:28
Hey Chrisje

Stom dat je nog niks hebt gehoord van Toby.

Ik snap wel 1 ding niet.
Hoe komt het dat die mensen weten dat iemand Toby gevonden heeft in een weiland en hem naar de DA gebracht hebben, maar niet weten wie het zijn en vanwaar enzo?
Hebben ze dat gezien dan? Dan weten ze toch ook wie ze zijn?
Of begrijp ik het niet goed?

Ik hoop dat je snel iets van hem hoort! zo is het niet leuk meer natuurlijk.  :-\


:-*

Die vrouw die heeft een weide waar die mensen ook een weide hebben. Ze kon via via hun telefoon nummer vragen maar daar wacht ik nu al zo lang op. Die mensen hadden aan die vrouw gevraagd die mij opbelde of ze iemand kende met een valkparkiet. Die mensen die hem dan gevonden en gevangen hebben (moet dan wel heel uitgeput geweest zijn want ik kon hem niet krijgen) gingen met hem naar een DA. Geen idee waar ergens... :-\
Daarstraks nog gebeld naar die vrouw maar ik kreeg nu ineens een man aan de lijn. Weer met hetzelfde: ik zal de vrouw in kwestie laten terug bellen.
En dat was deze middag, nu nog steeds niets te horen...
Ik weet het niet meer.

Snowy kan niet meer zorgen voor de jongen, ze plukt ze gigantisch fel. Dus heb ik ze maar overlegd bij andere. Want de luti die ik ging houden van Toby begint nu echt mooi in de veren te zitten; Heeft opnieuw pennetjes op de rug etc. De andere luti die nog bij haar lag ziet er nu niet uit. Haar heb ik bij mijn luti gelegd voor de zekerheid. De pleegjong heb ik terug opnieuw overgelegd bij een jong van Snowy maar in een ander nestje. Zo zitten de vier jongen in twee verschillende nestjes. En ze worden keurig gevoerd en niet meer geplukt. Wel jammer voor Snowy maar is beter voor de jongen. :-[

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Waarom vraag je niet het telefoonnummer van die mensen die Toby hebben gevonden aan de mensen waar je nu telefonisch contact mee hebt??

Dan kun je zelf bellen.  ;)

En anders inderdaad alle dierenartsen afbellen, ik zou zelf ze allemaal bellen, al waren het er 30 ...

Sterkte meis.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

6 augustus 2011, 08:39:43 #59 Last Edit: 6 augustus 2011, 08:42:21 by Christine
Citaat van: Caroline op  5 augustus 2011, 22:51:17
Waarom vraag je niet het telefoonnummer van die mensen die Toby hebben gevonden aan de mensen waar je nu telefonisch contact mee hebt??

Dan kun je zelf bellen.  ;)

En anders inderdaad alle dierenartsen afbellen, ik zou zelf ze allemaal bellen, al waren het er 30 ...

Sterkte meis.  :-*

Die vrouw wist het telefoonnummer niet. Ze kon die vast krijgen VIA VIA :o Maar het is zaterdag, Toby is één weekje weg. En aangezien het weekend is is de kans des te groter dat die vrouw de andere mensen terug ziet. ;)

En dierenartsen bellen. Waar? Het probleem is dat ik niet weet van waar die mensen komen. En als de DA die al verzorgt hebben is het nog niet zeker dat ze die nog hebben en dat die mensen hem terug mee hebben genomen. Dan ben ik nog geen spoor verder Ik weet het niet. Maar ik ga ze toch eens zoeken, wie weet... Maar het gaat wel zoeken worden welke DA het zou geweest zijn.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**