15 mei 2025, 23:36:45

Need some help ;-)

Gestart door Cherro, 4 juni 2011, 20:34:17

« vorige - volgende »

Cherro

Hey allemaal.

Zoals jullie weten heb ik de bleekmasker lutino van Bonnie overgenomen.

Dit gekoppeld met een witmaskerpop, zouden er bleekmaskertjes uit moeten komen. Dit zou ik ook na kunnen kijken op de kirstenmunsonsite had ik begrepen, maar daar krijg ik geelwangen er uit, en weet ik wat? dus volgens mij klopt er niets niet? ???

Nu deed ik hier de mutatiecalculator, én die Kirstenmunsoncalculater, maar ik word er dus geen wijs uit wat er nu uit deze combi komt uiteindelijk?

Who can help me ;)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

mariejj

4 juni 2011, 21:49:16 #1 Last Edit: 4 juni 2011, 21:51:49 by mariejj
De man is een bleekmasker df?
En ze hebben verder geen splits, dan zijn dit de jongen:

man: wildkleur split voor bleekmasker witmasker   X1 lutino
pop: lutino split voor bleekmasker witmasker

Cherro

Citaat van: mariejj op  4 juni 2011, 21:49:16
De man is een bleekmasker df?
En ze hebben verder geen splits, dan zijn dit de jongen:

man: wildkleur split voor bleekmasker witmasker   X1 lutino
pop: lutino split voor bleekmasker witmasker

De man is mogelijk homozygoot voor bleekmasker? Dan zouden er volgens haar bleekmaskers uit moeten komen, maar ik snap dr onderhand niets meer van  ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

mariejj

Er komen toch ook bleekmaskers uit?  ;)
een valk split voor bleekmasker witmasker  is een bleekmasker ef

Cherro

Dank je wel voor je meedenken  ;D.
Soms denk ik: ik snap t helemaal.
En soms denk ik ook: Ik snap dr geen ballen van ;D

mariejj

De bleekmasker is ook een vreemde mutatie kwa vererving en de benaming ervan.   ;)

Ik heb trouwens net op kirsten munson gekeken maar de bleekmasker staat er wel gewoon tussen.  Vlak onder lutino staat de bleekmasker.

Cherro

Dan heb ik t fout ingevoerd denk ik want dat kreeg ik dus niet ;)

Heel erg bedankt, het is idd soms maar moeilijk en al die kleuren, en de bleekmasker is iets waar ik nog niet eerder mee van doen heb gehad, dus t is ook wel spannend weer ;)

carco

Bleekmasker is hetzelfde als pastelface: anders kan je zoeken tot je een ons weegt ;D

Maar de meeste bleekmaskers zijn split: en dat typ je in de calculator als volgt in: lutino, split witmasker pastelface. Dan lukt het je vast wel  ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Cherro

Dank je wel Caroline ;D