6 mei 2024, 04:27:04

Steeds maar 1 jong

Gestart door lotje, 22 mei 2011, 13:34:42

« vorige - volgende »

lotje

22 mei 2011, 13:34:42 Last Edit: 23 mei 2011, 10:24:04 by Rianne
Ik begin weer in dit topic omdat ik echt nergens kan vinden hoe ik een nieuwe moet openen ??? kan iemand mij dit uitleggen misschien?

Mijn vraag was eigenlijk:
Ik heb twee tamme valkparkieten in een kooi, een mannetje en een popje. Ze zijn een stelletje geworden en mijn vader heeft een nestblok gemaakt en die in de kooi gehangen. De eerste twee nestjes waren niet uitgekomen en waarschijnlijk ook niet bevrucht. In het derde nestje lagen 4 eieren waarvan 1 is uitgekomen. Dat valkparkietje is naar 3 weken dood gegaan. Nu hebben ze weer een nestje met 4 eieren waarvan alweer maar 1 is uitgekomen. Het zou nog kunnen dat er 1 uitkomt maar ik schat de kans klein in. De eieren zijn nu donker van kleur. Ik heb gelezen dat dit kan betekenen dat er een dood vogeltje in zit of dat ze bijna uitkomen.
Hoe kan dit?

Groetjes ires

Rianne

Hoi,

om een nieuw topic te beginnen, ga je naar het forumdeel waar je vraag over gaat. In dit geval dus Kweken. Als je op het onderwerp overzicht staat, zie je een icoontje: Nieuw Bericht. Hier klik je op en dan kun je een nieuwe vraag stellen :)

Ik denk dat je luchtvochtigheid te hoog of te laag is, heb je een hygrometer?