29 april 2024, 03:42:16

KAN DIT

Gestart door elyesa96, 16 mei 2011, 20:08:18

« vorige - volgende »

Manouk

Je kan hem plaatsen in een online album, de link kan je dan kopieren naar hier...

Als je er niet uitkomt, mag je hem mij ook sturen, zet ik hem er voor je op...

ben erg nieuwsgierig,

jammer van je andere eitje.....

elyesa96

waar kan ik de online document vinden dan/?

Manouk

Een online foto album bedoel je??
je kan bijvoorbeeld mijn album gebruiken..

www,mijnalbum.nl
of photobucket, dit is ik dacht, www.photobucket.com

hier kan je dan je foto uploaden en de link van de foto kopieren naar een berichtje hier,
Maar als het niet lukt mag je ook mij even mailen..

groetjes

henkdewit

dat eitje is wereldnieuws

laat nu niet ook de foto verloren gaan he?!

je kunt ook www.picturepush.com gebruiken, het wijst zichzelf allemaal

Cherro

Jammer dat er een eitje verloren is gegaan, je kunt ook schouwen zonder het op te pakken.

Zo ben ik ook een eitje kwijtgeraakt, terwijl ik bij mijn parkieten altijd de eitjes zo schouwde, ik laat nu de eitjes gewoon in het blok liggen en schijn er dan met een lampje op.

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

elyesa96

het lukt niet om op internet te zetten wie kan ik de foto sturen?

Tamireya

stuur´m maar naar mij, zet ik hem even hierop voor je.

elyesa96

kan jij je eigen mail met persoonlijk bericht sturen ?

elyesa96

ik heb het naar je mail gestuurd

Tamireya

Had je ter gelijkertijd een pb gestuurd  ;D

Hier de foto van het eitje:


elyesa96

ja ik heb het gelezen.
er waren 3 eieren waarvan 2 bevrucht waren maar een van de bevruchte eieren is gevallen en kapot gegaan en de niet bevruchte kon je niets zien de onderkant wel maar boven kant was wel donker als je schouwt.

Cherro

Klopt ;).

Als ik de foto zo zie zou je zeggen dat hij wel bevrucht is, toch kan ik er zowat niet bij dat dit kan, parkiet en valkparkiet ;D.

Ik wacht dus mooi rustig af hoe je eitje zich ontwikkelen gaat ;)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Caroline

Wij worden hier voor de gek gehouden hoor, of jij wordt zelf door iemand voor de gek gehouden, Eleysa.

Een bevrucht ei van een grasparkiet en een valkparkiet kan namelijk NOOIT.

Er is geen enkele genetische verwantschap tussen een grasparkiet en een valkparkiet.

Het is hetzelfde als een hond en een kat, deze kunnen samen ook geen nageslacht voortbrengen.

Een grasparkiet behoort tot de parkietachtige en een valkparkiet behoort in tegenstelling tot wat zijn naam doet vermoeden NIET tot de parkietachtige maar is verwant aan de kaketoes.  ;)

Dus het bevruchte eitje wat je op de foto laat zien is 100 % zeker niet van jouw grasparkiet en jouw valkparkiet samen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Manouk

Kan je hier een foto zetten van je  valk en je grasparkiet...

Ik vind het ook allemaal maar vreemd :S

Cherro

Citaat van: Caroline op 22 mei 2011, 23:37:38
Wij worden hier voor de gek gehouden hoor, of jij wordt zelf door iemand voor de gek gehouden, Eleysa.

Een bevrucht ei van een grasparkiet en een valkparkiet kan namelijk NOOIT.

Er is geen enkele genetische verwantschap tussen een grasparkiet en een valkparkiet.

Het is hetzelfde als een hond en een kat, deze kunnen samen ook geen nageslacht voortbrengen.

Een grasparkiet behoort tot de parkietachtige en een valkparkiet behoort in tegenstelling tot wat zijn naam doet vermoeden NIET tot de parkietachtige maar is verwant aan de kaketoes.  ;)

Dus het bevruchte eitje wat je op de foto laat zien is 100 % zeker niet van jouw grasparkiet en jouw valkparkiet samen.


Dit wilde ik dus eigenlijk niet schrijven ;)

Maar dit idee had ik dus ook wel een beetje.
Omdat je ook meerdere valkparkieten hebt, lijkt het me eerder dat het eitje darvan is, dan van een valkje en een grasparkiet.

Het moet wel heel wonder zijn als dit ei echt van de grasparkiet en je valkparkiet is, maar ik wacht evengoed alsnog rustig af ;)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!