21 mei 2025, 16:23:11

Valkje pikt eigen poot

Gestart door Gajes2009, 14 mei 2011, 22:48:40

« vorige - volgende »

Gajes2009

Hallo,

Ik heb een paar vraagjes:

1, Ik heb sinds kort een mannetjes valk 'geleend' van vrienden van ons omdat ons valkje (pop) heel de tijd geil was haha.. Nu pikt het mannetje (Coco) steeds aan zijn poot en maakt hij een raar geluid daarbij. Het ziet er heel grappig uit dat wel maar waarom doet hij dat??? Er zit niks ofzo en het is egt een tik van m .

2, Ook had ik een vraag over hem want bij me vrienden zit hij eigenlijk altijd in een kooi hij is nu 3 jaar en nog nooit geknipt nu willen we hem heel graag kortwieken zodat we hem tam kunnen proberen te maken. Hij bijt namelijk nu heel hard tot bloedens aan toe en krijst echt als je hem wil pakken.

3, Dan nog 1 vraagje over mijn popje (Gajes ((Ze zeiden dat het een mannetje was haha))..)
We hebben dus Coco bij haar gezet maar ze is eigenlijk altijd wel schrikachtig geweest en we hebben nog een Bonte boertje en daar liep ze ook steeds van weg en dat doet ze nu dus ook bij Coco, weet iemand of dit zo blijft of dat ze gewoon moet wennen ze zitten nu 4 dagen bij mekaar en ze laat hem nu wel wat dichter bij komen maar zodra hij naast haar zit is het 2 sec. en dan gaat ze weer weg maar ze begint wel vanaf gisteren stoer gedrag te tonen dmv haar vleugels te spreiden en op dr kop te gaan hangen en dan de vleugels spreiden. En af en toe brabbelt ze terug.
Coco daarintegen is heel de tijd paringsgedrag aan het vertonen. Een broedhok hangt overigens ook in de kooi.

Hoop dat iemand ons kan helpen... Het was een heel verhaal haha .. Alvast bedankt voor de moeite het te lezen.
Gajes2009