The Cockatiel Collection 2012 - foto's 2 augustus

Gestart door Rianne, 4 mei 2011, 12:45:57

« vorige - volgende »

Wendy..

Hihi grappig zo,n raadsel!!!
Ben benieuwd wat de wangetjes voor kleur hebben  ;D
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Rianne

Het gaat goed met de jongen, vandaag is de jongste geringd. Ze groeien goed, er wordt niet geplukt. Er zit weinig bont op de vleugels van de oudste, ik ben echt benieuwd hoe hij/zij er uit komt te zien :)
Ik heb nu wel duidelijk een poppentekort, en wat ongekoppelde valken. Tiaro en Diego waren gek op Nevada, maar vallen nu de llutino bleekmasker/witmasker lastig, samen met mijn bleekmasker/witmasker man. Ik hoop dat ze een koppel gaat vormen met die laatste...

Lin

Ik heb ook poppen nodig! ik was ook al op zoek naar mooie poppen.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Denk dat ik daar nog maar even mee wacht, maar wie weet als ik wat tegenkom...

Foto's van de 3:

de bonte, grappig detail is dat hij enkele zwarte veren in zijn kuif krijgt... net zoals Jara, mijn bonte geelwang pop! Ik hoop dus op gele wangen...

Nr2:

En3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ik kan nog net geen wangen kijken bij de bonte, maar zag wel dat het oudste wildkleur jong een opaline is :) nog een dag of 3 en dan hoop ik van allen te weten wat ze voor mutatie hebben.

Rianne

Ik zag daarnet pas dat het jongste jong zn ring kwijt is, ik heb nog gezocht maar kon m niet vinden. Nu is hij toch al te oud om m nog terug te kunnen doen, stom zeg! Heb n foto van de bonte maar weet niet hoe ik een foto van mobiel hierop moet zetten. Photobucket is zo'n gedoe met mailen en zo, dat weet ik allemaal niet. Maar ik vermoed dat ie gele wangen heeft...

Cherro

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Lin

Ik kan je foto wel weer terugmailen naar je.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Heb net nieuwe foto's gemaakt, net zo makkelijk ;)

Toen ik net aan kwam lopen zat de lutino bleekmaskerwitmasker alweer op de grond, en ze bewoon al zo ongecontroleerd dat ik het ergste vrees. Toch weer legnood of wat anders? :(

In ieder geval de foto's. Geen twijfel meer mogelijk: GEEL!

De opaline, hopelijk trekken de oogjes nog wat bij, ze heeft ze niet helemaal open lijkt wel.

En de wildkleur, zonder ring :(

Jeroenw

Y  :-\ veel sterkte het klink niet goed hopen dat zij het red nogmaals

De jongen daar gaat het gelukkig goed mee Fijn

Caroline

Sneu weer je bleekmaskertje ...  :-\

Leuke foto's!!  :D

Ik heb op mijn iPhone en iPad gewoon de App van Photobucket, werkt prima. Ik verklein, upload en plaats er mijn foto's mee op de iPhone net als dat ik het op de laptop doe. Dus niks mailen omfiets dergelijks.  ;)

Sterkte met je bleekje.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Vanochtend hoorde ik haar al roepen naar de anderen buiten, dus dat was al een goed teken. Ze zit er actiever bij als gisteren maar er lag geen ei. Natuurlijk kan het ook zo zijn dat ze die gisteren in de voliere al had gelegd en dat ze daar zo suf van was. Ik houd haar in ieder geval een tijdje binnen :)

Larissa

jammer van het verliezen van de ring, maar dat kan ons allemaal over komen.

Super mooie jongen zijn het wel.
Wat raar dat je bleekje zo doet

groetjes Laris