The Cockatiel Collection 2012 - foto's 2 augustus

Gestart door Rianne, 4 mei 2011, 12:45:57

« vorige - volgende »

Rianne

De dierenartsen hier in de buurt voeren geen sectie uit op huisdieren... Opsturen naar bijv Feld zou ook geen zin hebben, in het ergste geval is het er pas dinsdag en dan is het al te laat.

Caroline

Balen joh.

Maar opsturen voor 18 uur is het toch de volgende dag bij de dierenarts toch niet dinsdag??

Sterkte x
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Als alles goed gaat wel... Heb het wel eens eerder gehad en toen zat het weekend ertussen en was het te laat. Nu is het maandag nog Koninginnedag dus dan zit er wel heel lang tussen.

Caroline

Ja das waar ...

Is er niet zoiets als spoed-garantie??

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Geen idee, dan moet je t niet via tpg post versturen volgens mij...
Maar de ellende is nog niet voorbij, vanmorgen ging Maarten weer naar de tandarts en kwam gauw weer binnen om te zeggen dat de bleke lutino (zo noem ik het, anders snapt ie er geen bal van, heb namelijk nog een gewone lutino) op de grond zat. Ik heb haar gevangen, gelukkig was ze nog aardig fel naar me dus er zat al meer leven in als bij de andere 2... Snel de dierenarts weer gebelt en die hebben gauw doxycycline voor me neergezet zodat ik dat door het drinkwater kon doen. De bleke lutino heb ik met de kropnaald daar wat van gegeven, blij dat ik dat ding heb want toen ik het zonder probeerde, kwam het al haar neusgaten uit.
Voor de jongen is het niet erg dat dit door het drinkwater zit, maar ik zal ze toch extra in de gaten houden. Gelukkig heb ik deze ronde maar 3 jongen.

Caroline

Balen balen balen, hopelijk heb je het snel onder controle.

Sterkte.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Jeetje, zeker balen zeg  :-\
Lijkt wel of op het moment heel veel mensen hun volwassen valkjes ineens verliezen  ???

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Nou echt, vorige week sprak ik een man die al zeker 35 jaar valkjes heeft (geen kweker) en hij had nog nooit een ziekte oid in zijn voliere gehad, tot vorig jaar. Kostte 16 van de zeker 40 vogels het leven, kuurtje antibiotica en het is daarbij gebleven.

Jeroenw

Kijk ook hier op de forum niks dan ellende
Ik had geluk met Mandy met lady zij was de enige die in het nest overleeft heeft
Gaat goed hier met lady ,zo gezond als een vis

En nu zo met jou valken  :(

Strerkte en dat het snel gevonden mag worden ,

Jeroen

Rianne

Gelukkig, bleke bep (de lutino) heeft een ei gelegd in het vervoersmandje waar ze in zit. Ik hou haar nog even binnen, ze was namelijk minder fel als vanmorgen en... De bonte geelwangen hebben haar blok ingenomen. :)

Rianne

Alles lijkt zn gangetje te gaan, geen rare dingen meer. Vandaag het oudste jong geringd :)

Larissa

jeetje, hier ook al zo'n gedoe met alle valkjes

Hoop dat alles goed blijft gaan met Bleke bep en de jongen

Knuffels

Rianne

Ik sta voor een raadsel! Het oudste jong van max en pino is namelijk bont! Even de kleur van de wangen afwachten, dan weet ik meer.

Larissa

hey Rianne

Dit had er eigenlijk niet uit kunnen komen ?
Misschien ei van een ander popje of verborgen split ?

groetjes

Rianne

Ik kweek al een aantal jaar met Max en Pino en heb er alleen wildkleur en lutino zonen uit en opaline en lutino opaline dochters. Ik moet de wangkleur even afwachten, is deze geel dan is het een ei geweest van mijn bonte geelwang koppel, is het oranje kan het van Tiaro en z'n dochter zijn.