7 mei 2025, 23:27:16

Een nieuwe start...

Gestart door Gerdine, 21 april 2011, 13:28:01

« vorige - volgende »

Gerdine

Hai Esther,

Ik heb nu ook foto's in photobucket ge-uploaded. Maar nu weet ik niet welke code ik dan moet kiezen? Heb er al een paar geprobeerd maar krijg dan alleen maar teksten te lezen en geen foto's in beeld?

De foto van Nike was nog uit een ander programma maar daar wist ik de inlogcodes niet meer van. Vandaar nu opnieuw gestart in photobucket. De foto's staan erin, nu nog hierheen kopieren...???

gr. Gerdine

Cherro

Ikzelf laad altijd foto's via imageshack.us, daar staat ook vaak bij: Direct link, die knip ik, plak ik hier in het venster, en dan heb ik ze er staan.

Anders mag je mij de foto wel ff mailen? malou.a@hotmail.com
Ik wil hem er best even voor je opzetten hoor.

Groetjes Malou

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Gerdine

Hai Malou,

Dat is lief van je maar ik wil nog veeeeel meer foto's gaan plaatsen en wil daarom gewoon zelf graag weten hoe ik het moet doen  ;)

Ik ga kijken of ik zoiets als van die link kan vinden. Bedankt voor je reactie,

gr. Gerdine

TheaV

Op Photobucket moet je op de onderste link = image link klikken. Dan kopieert hij de link. Dan terug naar bericht op Forum. Daar op de plek van de foto rechtermuisknop en " Plakken" . Dan staat er wel de tekst in bericht. Maar als je dan klikt op " verzenden" is de foto in bericht wel zichtbaar. Ik werk altijd met 2 open schermen Windows. 1voor Forum en 1 voor Photobucket. Kun je snel schakelen en werken. Hoop dat het duidelijk is. Suc6

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

*Esther*

Citaat van: TheaV op 29 april 2011, 15:58:36
Op Photobucket moet je op de onderste link = image link klikken. Dan kopieert hij de link. Dan terug naar bericht op Forum. Daar op de plek van de foto rechtermuisknop en " Plakken" . Dan staat er wel de tekst in bericht. Maar als je dan klikt op " verzenden" is de foto in bericht wel zichtbaar. Ik werk altijd met 2 open schermen Windows. 1voor Forum en 1 voor Photobucket. Kun je snel schakelen en werken. Hoop dat het duidelijk is. Suc6

Yep zo doe ik het ook.

En ik kopieer ook diverse codes tegelijk.
Je vinkt de foto's aan die je wilt plaatsen.
Dan scroll je naar beneden, daar staat choose actionDaar kies je de optie generate link code for selected.Dan krijg je alle codes van je geselecteerde foto's in een kader.
Dan kies ik de optie: IMG for bulletin boards & forumsje kunt daarbij kiezen uit de full versie of een tumbnail versie.De ene is groot formaat en de andere is een klein fotootje waarop de lezers kunnen klikken om een grote versie te bekijken.

Even stoeien en je hebt het door.

Succes gr Esther

Gerdine

Chanel: (volgens de kweker een opaline bronze fallow geelwang pop)

Wel erg groot de foto....( ???)

Gerdine

Leo, cinnamon wildkleur  ???
En Mexx helemaal wit uit witkop  ???

En dan heb je ze allevier gehad  ;D

Bedankt voor alle hulp  met de foto's. Ik heb het door nu!! Alleen wel jammer dat er niks zit tussen heeeel groot of een tumbnail... Maargoed, jullie kunnen nu in ieder geval wat zien ;D

gr. Gerdine

*Esther*

Het is je gelukt!

Ik zie een cinnamon man, witmasker man, albino ... en inderdaad een opaline geelwang bronzefallow pop.

Je allereerste foto is een witmasker pop of een witmasker jonge man wat na de rui zijn mannen kleed heeft gekregen.

groetjes Esther

Gerdine

O ja, tuurlijk....dat zien jullie ook nog...wat knap!
Nike was op die eerste foto nog een 'puppy' en dus nog niet in zijn volwassen 'kleren'  ;)

gr. Gerdine

*Manon*

Als Nike een man is, dan is dit of een oude foto van hem, of hij is nog heel erg jong....
Mannen hebben namelijk een wit masker.

Je overige foto's zijn errug mooi!!

Groetjes!!

Gerdine

Foto's van koninginnedag (ik heb ze maar geen oranje strikje om gedaan  ;) )

Mexx met op de achtergrond Chanel

Mexxie, onze 'oudste' (3,5 jaar)

En nog eentje van het 'koninklijk paar' Leonardo en Chanel...zo verliefd op elkaar, maar helaas nooit jongen... :'(

Fijne koninginnedag iedereen!

Gerdine

Gerdine

Hallo allemaal,

Wij zijn gisterenavond nog lekker actief geweest! We hebben al 16 jaar een (volks)tuin van 300m2 die we hebben ingericht als 'gewone' tuin. Met een groot grasveld voor de kinderen een een afgezet stuk voor de honden. Verder veel bloemen en ook een grote kas.

Toen we de tuin huurden woonden we nog op een bovenhuis met een baby en 2 honden, inmiddels een aantal honden verder en 2 grote kinderen gaan we er nog dagelijks heen met dit verschil dat de kids nu mee helpen  ;D

De mannen gingen het gras maaien en Eva en ik gingen de cavia's verschonen. We hebben er inmiddels nog 17 en 3 baby's (waarvan ik voor 2 nog een huisje ga zoeken dus die gaan er weer 'af'). We zijn inmiddels gehalveerd, want het werden er wel erg veel en het was ook erg veel werk. We fokken zo nu en dan een nestje, die we uitdelen aan kennissen en vriendjes/vriendinnetjes, maar vaak blijft er ook wel weer wat hangen....

Hierbij een foto van Puck, 1 van de baby's van 5 weken:

En eentje van zwangere Nelly:

Omdat we ook nog 2 geiten hebben, die weer ergens anders staan (helaas) rij ik me helemaal gek om alles te verzorgen. Toch doe ik het met veel liefde, want ik ben gek op mijn beestjes maar ze werken ook 'therapeutisch' voor mijn dochter!

Eva is autistisch (en heeft nog een aantal stoornissen) en heeft moeite met het leggen van contacten. Op het moment (ze zit in groep 8, is ruim 13 jaar) gaat het voor het eerst wat beter maar aan het einde van dit jaar gaat iedereen weer zijn eigen weg en er gaat niemand mee naar haar school. Dat betekent voor Eva weer veel onzekerheid en stress waar ze erg verdrietig (en depri) van kan worden.
De dieren bieden voor haar echt uitkomst; knuffelen werkt helend en de dieren zijn altijd blij haar te zien. Die onvoorwaardelijke liefde/vriendschap zorgt er voor dat moeilijke momenten soms sneller vergeten worden.

Zo hebben we ook ontdekt dat paarden haar erg gelukkig maken. Na een tijdje rijden op een rijschool, wat voor haar veel te druk was, krijgt ze nu priveles op IJslanders. Geweldig om haar zo zelfverzekerd op de paarden te zien! Het rijden vindt ze heerlijk, het knuffelen en verzorgen nog fijner! Ze krijgt daarbij geweldige begeleiding (zodat ik niet over mee naar toe hoef) en de laatste tijd gaat het mede daardoor erg goed met haar.

1x in de maand gaat ze een weekend naar de zorgboerderij en ook op woensdag gaat ze daar de hele dag heen (ipv naar school). Morgen gaat ze een week met hen 'survivelen' in de Ardennen. Geweldig voor haar, maar ook voor ons, want ook voor de rest van het gezin is het prettig om weer even op adem te komen zonder haar.... :-X
Hierbij een foto van onze mooie dochter...en ja, aan de buitenkant zie je er niks van... ;)

Klaar voor de paardrijles:

Vandaag lekker genieten van het mooie weer en maar weer op pad om te voeren en te genieten!

Fijne zondag allemaal,
Gerdine

*Esther*

Hoi Gerdine,

Ik herken je verhaal over je mooie dochter.
Ik hoop dat jullie lekker kunnen bij tanken deze week!

gr Esther

Caroline

Hoi hoi!!

Ook ik herken het verhaal van je dochter ... leuke foto van haar.  :-*

Onze Thomas heeft PDD-NOS en Jasper Down-syndroom en de eerste week vakantie zit er op ... pffffh, ze stuiteren al 8 dagen door het huis, jippie  :-\ :o

Laat je weten hoe Eva het heeft gehad??

Morgen een fijne moederdag.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdine

Hallo allemaal,

Moederdag alweer bijna voorbij; het was wel een erge warme dag vonden jullie ook niet?

Morgen weer maandag, Eva gaat weer naar school en Roel heeft nog een week ter voorbereiding van zijn HAVO examen.

Eva heeft het geweldig gehad in de Ardennen, ze hebben de kids goed bezig gehouden  ;) Vlotten bouwen, bergen beklimmen, bergen afdalen, mountainbiken, boogschieten....
Misschien moeten wij ook maar zo'n dagprogramma gaan voeren Caroline  ;) Alleen kan je mij dan aan het einde van de dag ook opvegen, hihihi

Ik heb heerlijk genoten van mijn vrije dagen. Ik heb ook wel gewerkt maar had 5 mei een vrije dag en ben toen, sinds lange tijd, weer bij een vriendin in Drenthe geweest. Het was heerlijk om urenlang bij te kletsen, lekker te eten en te drinken en even zonder 'zorgen' te zijn.
Ik ben sinds vorig jaar zomer niet meer op pad geweest ivm ziekte en een hernia en dit was weer de eerste keer; voor herhaling vatbaar  ;D

Morgen met Eva naar de kinderarts, we gaan beginnen met medicatie... Best spannend, juist omdat het op het moment heel goed gaat. Maar daarom is het nu (eindelijk?) de tijd om te beginnen, voordat ze naar het voortgezet onderwijs gaat.

Eva heeft PDD-NOS, ADHD en is dyslectisch. Ze uit het niet met agressieve buien maar wordt als het mis gaat juist heel verdrietig en teruggetrokken (tot depressies toe).
Ze heeft de pech een vader te hebben met autisme en een moeder met AD(H)D.... Ook ik heb last van depressies en burnout, maar doordat ik inmiddels een aantal maanden Ritalin gebruik gaat het met mij een stuk beter.
Ik hoop dat het Eva ook zal helpen, voorlopig zullen we eerst de juiste medicatie en dosering moeten vinden en daar gebruiken we de komende maanden voor ( ja, dus ook de zomervakantie...phoe...).

Onze zoon lijkt tot nu toe bespaart gebleven van de genen die zijn zus wel mee heeft gekregen. Hij functioneert prima, ook binnen dit gezin waar altijd wel wat speelt... ;-)

Een ouderwets gezegde wat ik nog altijd zo mooi van toepassing vindt is: 'tel uw zegeningen!'. En dat doe ik, want die zijn er genoeg!

Fijne zondagavond allemaal!
Gerdine