21 juli 2025, 00:41:15

Tami´s valkjes, fotooooooossssss :-D

Gestart door Tamireya, 20 april 2011, 21:23:50

« vorige - volgende »

Jeroenw

Vitamines kan een andere werking hebben hoe je het inneemd

Maar ik ga je niet lastig vallen hiermee

Het is maar een supreme op een topje van een ijsberg
En doen het ook goed op pap die je al heb

En je kan het mengen met pallets dan komen we er ook

Het was maar een tip met vitamine en niet van levens belang

Vergeet dat maar even, je kan de pap mengen met pallets en zo komen we ook op de behoefte van je donsje,'s

Hou het daar maar aan ,

Gr. Jeroen

Tamireya

Uhuumm, daar loopt iemand als een speer aan me voorbij met zijn ontwikkeling  :o

Akay, witmasker, 25 dagen oud, 70 gr.
Gisteren de eerste keer met 4 voedingen probeert en meneer wilde een voeding daarvan niet zo graag....waren dan ook alleen maar 3ml die hij ervan nam (de andere 3 voedingen waren het 7ml) ::)
Maar niet alleen dit is een grote vooruitgang....ook ben ik gisteren met hem begonnen van een lepel proberen eten te geven....
Ook dit gaat geweldig goed. Vanochtend heeft hij 4ml van de lepel gegeten...de rest kreeg hij via spuitje van me...moet niet alles meteen heel snel....de wereld is ook niet binnen 24 uur ontstaan  ;D ;D

Akia, Lutino, 26 dagen oud, 55 gr.
Ook hier vooruitgang te vermelden...veren, veren, veren en pennen  ;D
Zij blijft lekker nog even op 4 voedingen, wil ze graag hebben en heeft ze ook nog even nodig  ;)
Ze word zooo mooi, had ik dat al eens eerder gezegd  :P

Ascala, bont, 22 dagen oud, 49 gr.
Hele kleine vooruitgang....eet lekker, gilt lekker en is alweer een stuk levendiger als gisteren ochtend.
Hopen dat het beter gaat....hij gaat nog op 5 voedingen.

Foto´s volgen straks...is me nog iets te vroeg om met de camera leuke foto´s te maken  ;D

Cherro

Kom op met die foto's ;D Heb er al ruim 24 uur op zitten zonder slaap, dus kan wel een oppeppertje gebruiken ;D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Tamireya

moment ik ga extra voor jou dan hele mooie foto´s maken  ;D

Cherro

Super, dan laat ik de lucifershoutjes nog ff tussen mn oogleden staan ;D Dank u haha :) ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Tamireya

haha  :D

Zaten ze eerst altijd heel erg lief en stil voor een foto doen ze dit nu maar lekker niet meer  :P

Akay:

Akia:

laat me nou met rust, heb helemaal geen zin op foto´s

Nou goed vooruit, maar dan mijn andere kant waar mijn veren al veel groter zijn ;D

Ascala:

ondanks de korte pennen komen er al veren door...

Drie kleine kleutertjes.... ;D ;D ;D

Cherro

Haaaaa leuk!! ;D Zien er goed uit!

Jeroenw

Wat een verschil  :o

Ja je mag trots zijn op je zelf en op je kleutertjes

Lief lief lief

Gr. Jeroen

Rianne

Zie je dat nu ook de wangveertjes doorkomen? Ik zie bij de lutino al oranje :)

Tamireya

Ja klopt Rianne, ik zie ook bij haar nu oranje  ;D

samantha21

jeetje! wat groeien ze hard zeg  :)

zien er mooi uit  :D

Tamireya

Dan zal ik straks maar even nieuwe foto´s maken...ze hebben zich alweer heel erg verandert  ;D ;)

Tamireya

Alle drie in hun verblijf met de beer  :D

Duidelijk opaline  :)

Oranje nekpennen  ???

Zooo moooi  :-*

Zorgkindje....

Kleine grote knul  ;D

Zo te zien groeien ze lekker...alleen het zorgkindje wil nog steeds niet zo goed op gang komen....eten, poepen en zo gaat alles prima, hij ziet er alleen nog steeds heel erg lelijk uit en dit verandert amper.
Als ik hem dan zo aankijk denk ik er over na of het wel nut heeft hem in leven te houden maar als ik dan zie met wat voor energie hij zit en echt dapper aan het vechten is weet ik het niet meer.

De andere twee gaan als een speer. Die moeten ook binnenkort verhuizen in een kooi want ze klimmen zowat uit de bak  ;D
Akay (witmasker) kan zelfs al heel netjes opstappen wanneer ik kom om hem voor het eten eruit te halen.

Paps en mams zijn alweer volop bezig met wipwappen en die arme Calimero moet ernaast zitten  ::)
Coco doet nog steeds niet aardig tegen hem, maar duld het tenminste nu dat Calimero in de kooi zit.
Hoop dat dit nog goed gaat komen.

Cherro

Wat worden ze mooi!! En je lutinoooo :-* :-* :-* Wat een dotje!!

Over Ascala, ik heb dat zelfde hier met het kleinste bontje, het buikschuivertje. Er klopt voor mn gevoel iets niet, maar toch wil je het een kans geven omdat ze het verder zo goed doen.. :-\

Maar verder zien ze er super uit.
Had je ondertussen nog sepia aan de pap toegevoegd trouwens of niet? En helpt dat?
Anders even calciumpoeder bestellen bij valkcity, dat hielp voor t buikschuivertje wel om beter op zn pootjes te staan en zn veertjes door te laten komen.

Tamireya

Ja precies, ik wil hem de kans geven maar mijn gevoel zegt dat er iets niet goed is helaas.

Het sepia heb ik toegevoegd, daardoor begon hij wel iets actiever te worden maar ook niet enorm veel zeg maar....calciumpoeder heb ik gisteren gehaald maar nog geen verdere verbetering.