27 april 2024, 21:56:12

Flevovalkenhof 2011

Gestart door *Esther*, 31 maart 2011, 15:54:50

« vorige - volgende »

*Esther*

Even een korte update:

Armani is 1x uit het blok geweest. Weer terug gezet en hij blijft weer keurig zitten. Het is ongelofelijk zo lang als hij blijft zitten.
Morgen haal ik hem naar binnen en kan hij zaadjes gaan eten, pap ik hem wat bij en zet ik hem 's avonds in het blok. Eens kijken hoe dat gaat. Ik wil hem niet de pap aanwennen, want het afwennen is vaak erg moeilijk.
Maar, hij wordt niet meer geplukt!

Er is weer een bontje dood van P&L. Deze heb ik opgestuurd naar de da. Ik wil zeker weten of er wat aan de hand is of niet. 
De andere drie lijken goed te gaan.

De twee parels van T&S gaan erg  goed. Lekker stevig en fors.

Mellow en Mell zijn nu definitief beschikbaar voor een andere kweker. Ze mogen samen of apart verhuizen.

Meer nieuws heb ik niet.

gr Esther

*Manon*

hoi hoi!!

Leuk werk/studie ben je aan het doen..
Ik sta hierin nog in de kinderschoenen... ben nu bezig met de opleiding SPW 4 woonbegeleiding... ik ben deze opleiding begonnen om straks door te kunnen stromen naar de SPH opleiding.
Ik wil heel graag werken met kinderen die een achterstand hebben.... misschien in combinatie met een stuk psychologie...
Eigenlijk kan ik straks alle kanten nog uit... ben nu ook aan het zoeken naar een stage/werkplek.

Je valkjes zijn schitterend... je jongen ook!!

Ik ben weer bijgelezen en gekeken hier...
Fijne zondag!

Groetjes Manon

*Yvon

Hoi hoi

Wat raar dat er weer een donsje dood is gegaan.  :-\
Op de foto's zie je toch niets raars aan de jongen.
Ben benieuwd wat voor uitslag er van de sectie gaat komen.

Groetjesssssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Cherro

Schrikken even dat er weer een donsje overleden is. Ben ook erg benieuwd wat sectie uitwijst.

En hoop dat je snel een fijn thuis voor Mellow en Mell vind.

En die Armani, hij doet er maar wat aan ;D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

*Esther*

Hallootjes,

Armani eet al behoorlijk zelf! Ik geef hem zo nog wat pap voor ik ga werken. En dan laat ik hem toch maar binnen. Eigenlijk wilde ik hem terug zetten bij de andere jongen maar als hij zelf al eet, hoeft dat niet.  :D

Citaat van: *Manon* op  3 juli 2011, 11:35:34
hoi hoi!!

Leuk werk/studie ben je aan het doen..
Ik sta hierin nog in de kinderschoenen... ben nu bezig met de opleiding SPW 4 woonbegeleiding... ik ben deze opleiding begonnen om straks door te kunnen stromen naar de SPH opleiding.
Ik wil heel graag werken met kinderen die een achterstand hebben.... misschien in combinatie met een stuk psychologie...
Eigenlijk kan ik straks alle kanten nog uit... ben nu ook aan het zoeken naar een stage/werkplek.

Je valkjes zijn schitterend... je jongen ook!!

Ik ben weer bijgelezen en gekeken hier...
Fijne zondag!

Groetjes Manon

Bedankt, Manon. Ja, het is leuk werk. Ik weet niet precies waar je woont, ik dacht richting het oosten van mij uit bekeken. Je zou eens bij Ambique (voorheen de Eik) kunnen kijken? Zij bieden een zelfde soort hulpverlening als Vitree.

Citaat van: *Yvon op  3 juli 2011, 11:54:16
Hoi hoi

Wat raar dat er weer een donsje dood is gegaan.  :-\
Op de foto's zie je toch niets raars aan de jongen.
Ben benieuwd wat voor uitslag er van de sectie gaat komen.

Groetjesssssss Yvon


Ik vind het ook super raar Yvon. Wat had Picasso ook al weer toen je hem naar binnen hebt gehaald? Misschien geeft hij nog wat door aan zijn jongen? Het lijkt of de groten het steeds redden en de kleinere afhaken. Ze worden wel gevoerd, maar ook niet zoveel als zou kunnen.

Citaat van: Cherro op  3 juli 2011, 13:33:29
Schrikken even dat er weer een donsje overleden is. Ben ook erg benieuwd wat sectie uitwijst.

En hoop dat je snel een fijn thuis voor Mellow en Mell vind.

En die Armani, hij doet er maar wat aan ;D


Armani gaat goed, Malou.
Mell zit nu op eitjes dus kan ze niet direct weg. En ik weet niet eens van wie. Er zitten steeds wel 5 valkjes bij dat blok. Alsof ze allemaal oppassertje spelen.  ;D

Net als bij Twinboy en Sterre. Sterre is geelwang dus het is mooi dat er oppassers zijn. Kunnen ze mooi meehelpen. Die twee pareltjes groeien als kool!



Ik ga morgen eens bellen over de sectie. Ik denk dat vandaag te vroeg is en ik ben om 19.30 klaar met werken dus bellen heeft dan niet zoveel zin meer.

En.... ik ben zenuwachtig! Morgen heb ik een  sollicitatie gesprek! Er is een reintegreerder voor mij, die dus voorrang heeft op mij, maar dan nog heb ik de zenuwen.  ;D

gr Esther

Cherro

Wat spannend Esther! Succes dan maar voor morgen, en sterkte met zenuwpezen ;)


Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Landiej

Succes met je sollicitatie :) Is altijd spannend!

Wendy..

Heej,

Wat goed te horen dat kleine meneer nu toch maar zelf aan het eten gaat  ;D Wordt gewoon echt tijd voor de grote valken wereld :-D

Waar laat jij sectie verrichten/ naar welke vogelsarts ga jij?
Ik ga met mijn vogeltjes meestal naar Feld in Amersfoort. Toevallig vrijdagavond nog een bezoekje aan gebracht met een van mijn valkjes. Ze heeft een ontstoken oogje dat beschadigd bleek te zijn.
Ik merk dat ze hier en daar toch wat last hebben van de overgang van binnen naar buiten en wilde zeker weten dat het niet een virus is.

Succes met je gesprek!!

Tot zondag!
Gr Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

       

TheaV

Suc6 vandaag!!!
Zowel  met de sollicitatie als met de uitslag!!!!


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

*Esther*


☺ Pita ☺

Heej sucses hoor :D zal duimen voor je ;)

carco

Spannend hoor.

Fuller en Seema hebben een eigen kleintje  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Esther*

6 juli 2011, 08:22:34 #267 Last Edit: 6 juli 2011, 08:28:53 by *Esther*
Hahaha dus nog geen nieuws. ;)
Ze hadden nog meer gesprekken dus eind vd week zal ik bericht krijgen.

Armani zit weer lekker binnen. Hij is al weer uit het blok gevlogen dus hij zal er nu wel echt aan toe zijn. ::) Eindelijk.
Het is een heel schattig vogeltje wat graag bij je zit.

Mell heeft vier eitjes gelegd. Mellow zit er bij in. Dit zouden dan bleekmaskers homozygoot en heterozygoot kunnen worden. Mellow is kanssplit lutino, dus miss wel lutino bleekmaskers.
Dus verhuizen wordt het nog niet.

Sommige valkjes lijken aan de rui te beginnen, dus einde kweek.

groetjes Esther

*Esther*

Fototijd!


nestje Picasso en Loenatik


nr17 ? bont


nr16 Opaline bont
POP


nr15 Opaline bont
POP


nr 14 Opaline man of pop


nr14


nr13 Opaline man of pop


nr13


Armani voor Wendy


Trage slak, maar een schatje!

patty_dordtse valkjes

wat een lieffie's zeg vooral de jongen van picasso  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website