28 april 2024, 14:01:21

Flevovalkenhof 2011

Gestart door *Esther*, 31 maart 2011, 15:54:50

« vorige - volgende »

*Esther*


Cherro

Dank je wel voor de reacties op mijn sites :)
En leuk dat jullie er ook over gedacht hebben een pommetje te nemen :)

Ikzelf had vroeger een bloedhekel aan ze ;D mijn buren verderop hadden zo'n bijterig geval, maar toen ik Bas leerde kennen leerde ik hoe ze echt zijn, en het zijn fantastisch leuke hondjes ;D

Enne mail volgt nog, druk in overleg nog en bedenktijd ;)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

*Yvon

Hoi hoi

Het zijn hele mooie valkjes hoor !!  ;D
Welke warenn nou van Picasso ?
Nrtje 4 en ??  :)

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Esther*

Citaat van: *Yvon op 11 juni 2011, 18:06:44
Hoi hoi

Het zijn hele mooie valkjes hoor !!  ;D
Welke warenn nou van Picasso ?
Nrtje 4 en ??  :)

Groetjessss Yvon



nr10

*Esther*

Citaat van: Cherro op 11 juni 2011, 17:48:04
Dank je wel voor de reacties op mijn sites :)
En leuk dat jullie er ook over gedacht hebben een pommetje te nemen :)

Ikzelf had vroeger een bloedhekel aan ze ;D mijn buren verderop hadden zo'n bijterig geval, maar toen ik Bas leerde kennen leerde ik hoe ze echt zijn, en het zijn fantastisch leuke hondjes ;D

Enne mail volgt nog, druk in overleg nog en bedenktijd ;)


Rustig aan hoor.

Cherro

Komt goed hoor ;) We hebben het er ff rustig over gehad, voors en tegens, en we willen ook eerst een keer komen kijken als dat mogelijk is om te zien of er een klikkerdeklik is of niet.

Ik moet echt gelijk iets hebben van PATSBOEM KLIK ;)
Dat kan ik vanaf een foto hebben, zoals met Noor ;D maar soms ook pas als ik ze in handen heb of voor ogen ;)


Ik had dat bijvoorbeeld met onze Twiggy van Thea. Van de 3 zussen spatte zij er op de foto voor mij tussenuit, dus voor mij geen twijfel mogelijk dat ik voor haar zou gaan :) En Thea's zus maakte het niet uit welke van de 2 dames, dus het was voor mij duidelijk :)
Toen ben ik wezen kijken en het was gelijk goed :)

En nog steeds geen spat spijt van, zij past gewoon precies bij ons :)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

TheaV

Wat een geweldige foto's weer voorbij zien  komen....!
En ja,  Noor is idd een  plaatje!!! Prachtig!
Wat zijn ze toch snel  groot.... verbaasd mij  telkens weer hoe snel het gaat....


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Landiej

Mooie foto's weer :) Je hebt inderdaad een flinke jongenverzameling zitten! Balen dat je dan zoveel afzeggingen hebt inderdaad :(
Nummer 3 en 4 zijn wel echt schatjes! :-*

Wij moeten ook nog maar zien of we de twee kleintjes kwijt gaan raken. Gelukkig hebben we nog even :)

*Esther*

We gaan effe naar King Cruise, dus later vanmiddag een update.

gr Esther

Caroline

Wat fijn ze mooi!!!!  :o

Ik heb ook een klik hoor .... met Noor.  ;D

Veel plezier, straks.

Kom zo nog even een update kijken.  8)

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

Hahaha,
geen hele bijzondere update hoor.

Eigenlijk valt er over de valkjes niet veel meer te vertellen.

Cherro/Malou is hier vanochtend geweest.  :D :D Ze was toch in de buurt. Heerlijk om even ongeneerd over valkjes te kletsen met iemand die ook bevlogen is met valkjes.
Hahaha mijn Martje luistert altijd heel lief, beleefd en stelt echt de goede vragen :-*.
Maar dit was toch ook wel weer leuk.Misschien moet ik daar maar eens vaker wat energie in steken, bezoekjes aan mede valkjes gekken. ;D

Malou denk maar rustig na wat je wilt. Nanoek of een jonge bleekmasker pop. Er zijn weinig aanvragen dus voorlopig woont ze hier nog wel.


De valkjes:

De oudste valkjes vliegen nu allemaal langzaam uit. Een koddig gezicht is dat.

Twinboy, Smoezie en Sterre zorgen voor 5 jongen! Ik vind het zo stoer dat Smoezie meehelpt! Ze wipt af en toe wel met Twinboy maar verder niks. Nu kan Sterre op haar tempo (= geelwang)  mee helpen. Geeft ze er de brui aan, maakt dat ook niet uit.

Picasso en Loenatik broeden trouw. Binnenkort komen daar de eerste eitjes uit.

Zippo en Onyx broeden ook trouw. Ook hier komen binnenkort de eitjes uit.

En verder heeft geen koppel zin in nog een rondje. Dus prima zo.
Kan ik toch nog van drie koppels foto's maken! meer dan genoeg. 8)

gr Esther

Cherro

Jaaa was gezellig ff ;D Heb mn ogen ook uitgekeken hoor! Wat heb je een mooie valkjes zitten Esther ;D

Wij vonden t ook erg gezellig en altijd welkom om hier eens een bezoekje te brengen :)

Over Nanoek denk ik rustig na, zit heel erg in dubio tussen haar en toch het nemen van een jongere valk, en dat moet ff bezinken ;) Wil het niet over 1 nacht ijs beslissen, zeker omdat ik zo twijfel tussen uk en volwassen ;)

aan haar zal t in ieder geval niet liggen, ondanks dr kale nekkie is ze een plaatje van een vogel :)

Ik wacht ff af, en zie ook rustig aan of je nog een ronde krijgt met een mooie Noortje lookalike en of daar ook een klikkerdeklik mee is ;)

En Noor..... :-* :-* :-* :-* :-* Ze is in het echt nog mooier dan op de foto, al mochten de andere ukken er ook zeker wezen ;D

het was een machtig leuk gezicht die jonge dreutels te zien kijken van waar moeten we heen nu, en opeens nemen ze de vleugels in de lucht en komen ze toch nog op stok ;D


Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

*Esther*

Hey,

Er is weer wat nieuws te melden. :D

Nanoek gaat verhuizen naar Malou en wordt hopelijk/waarschijnlijk vriendinnetje van Nero.  ;) ;D

Bij Twinboy en Sterre liggen  5 donsjes. Smoezie helpt mee en is een pitbull.

Bij Loenatik en Picasso liggen 2 of 3 donsjes.

Bij Zippo en Onyx ligt 1 donsje.

Van wat ik heb kunnen zien, heeft alles geel dons.

De nummers 10, 11, 12 zitten nog in het blok, de rest is uitgevlogen.
Dus binnenkort foto's van jonge valkjes op stok. :D

De 2 jonge grasjes zijn verhuisd en 1 blijft hier wonen. En 1 is overleden. Wat een killers zijn grasjes zeg. Als er iets is met een jong, wordt het gelijk afgesla... :-X  Afschuwelijk.
Maar ja de natuur doet zijn ding.
Ik wil nog 1 ronde proberen met een ander popje. (ik heb 2 popjes, 1 mannetje)
Ik denk dat het grasje wat hier blijft een mannetje is, met dank aan Malou. Zijn neus is echt super blauw aan het worden, i.t.t. het andere grasje wat vandaag is verhuisd.

Ook weer druk geweest, om de site bij te werken.
Als ik klaar ben met de opleiding, wil ik de site in een ander jasje steken.  Dan heb ik wat meer tijd.
Misschien kweek ik volgend jaar een latere 1e ronde. Ivm het afstuderen rond deze tijd. Dan hang ik de blokken wat later er in, zodat als de jongen groter zijn, ik al klaar ben met school. (wat een rare zin.. ::) )


Als iemand nog een lief, leuk, schattig, handtam jonkie zoekt; ik heb er nog zat! ;D

gr Esther

*Yvon

Hoi hoi

Ook weer bijgelezen dus kom maar op met de foto's.  :P  ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Cherro

Jaaa :D We hebben er heel erg zin in, en nu maar hopen dat Nanoekje en Nero idd een mooi koppeltje gaan vormen, dat zal de tijd leren.

Je hoort nog van me wanneer ik haar kom halen ;D

Het was wel ff wikken en wegen, omdat ik toch graag wat tammere jongere vogels wilde hebben, maar Nanoek is gewoon prachtig, ze is ook nog eens een goede moeder, ze is ook nog niet zo heel oud, ze is mooi rustig, en ze doet me gewoon wat, haar uitstraling, ze is echt een leuke pop, en ze heeft een thuis nodig waar ze niet geplukt word door haar vent, en wil ik een kleine noortjelookalike dan kan dat altijd nog wel ;)

Die ukjes vinden zo makkelijk een thuis, voor een oudere meid is dat toch weer lastiger. Ik was ook echt verbaasd dat ze er nog was.

Maar goed, dat was ook mijn geluk ;D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!