30 mei 2025, 06:18:37

Meer poppen als mannen

Gestart door Erwin, 17 maart 2011, 22:45:15

« vorige - volgende »

Erwin

17 maart 2011, 22:45:15 Last Edit: 17 maart 2011, 22:47:27 by Erwin
Hallo valkenliefhebbers,

Aangezien ik vorig jaar jonge vogels heb gekocht, wist ik een lange tijd niet of het mannen of poppen waren. Uiteindelijk heb ik door verliezen 3 vogels van vorig jaar overgehouden en een pop uit 2007. Nu blijkt dat het 1 man is en 3 poppen. Inmiddels heb ik ook 2 bestaande koppels erbij.

Zoals het er nu uitziet heb ik 3 koppels waarbij die jonge man dacht ik gepaard was met een lutino pop maar tot mijn verbazing presteerde hij het deze week dat meneer de 2e pop bonte cinamon ook maar even wipwapte. De pop van 2007 doet in het hele verhaal niet mee en is eigenlijk een maatje met het cinamon popje wat nu ook door de man begeerd wordt.
Het rare is juist dat de oudere pop juist graag wil paren maar gewoon niet aan bod komt. Al die tijd zit ze samen met de cinamon waardoor ik dacht dat het wel een man zou zijn.

Een lang verhaal maar nu eindelijk de vragen hhaha
Is het verstandig om meerdere poppen te houden of kan ik er beter 2 weg doen. Ik wil liever geen mannen erbij zetten want dan wordt het te vol en ik wil liever straks wat jongen houden.Kunnen 2 poppen ook gaan broeden wanneer ze wel gedekt zijn. Kunnen mannen het met meerdre poppen doen zodat de poppen wel gaan broeden

Overigens wordt de pop uit 2007 aangeboden maar vind dat eigenlik zielig omdat ze wel het maatje is van de cinamon pop

gr Erwin

Rianne

Hey,

meer poppen als mannen kan geen kwaad, het is beter als andersom. Je moet alleen even opletten als je gaat kweken, dat ze niet gaan storen bij de blokken met koppels.