29 april 2024, 10:45:19

Cherro stelt zich voor

Gestart door Cherro, 10 februari 2011, 13:15:36

« vorige - volgende »

Cherro

Hoi allemaal.

Ik zal me even (opnieuw) voorstellen.

Ik ben Malou, inmiddels 27 jaar, en moeder van een prachtige zoon van nu 15 maand, Jesse.

Ik woon samen met mijn vriend, onze 2 honden, 6 katten, ons paard, visjes, en valkparkiet Rikki.

Toen ik hier in t verleden lid was, was dit in een vorige relatie, en toen die relatie stukliep heb ik al mn vogeltjes moeten herplaatsen.

Toch kruipt het waar het niet gaan kan, en kreeg ik vorige week een voliere van een kennis voor nop. Reken maar dat ik daar blij mee ben! :D

Toen mn moeder hiervan hoorde vroeg ze mij of ik Rikki en Dana wilde hebben, mijn ouders zijn net uit elkaar, en het word haar allemaal teveel.

Helaas heeft Dana het niet gehaald door de stress van de verhuizing, maar gelukkig doet Rikki het erg goed.

Ze zijn toendertijd door mij en mn oude buuv met de hand grootgebracht, en hij zingt alweer de deuntjes als anders, en is net alweer ff een tijdje losgeweest :)

Van t voorjaar gaan we de buitenvoliere opbouwen, en een groot binnenhok maken, en ga ik kijken voor een leuk stelletje valkparkietjes en kakariki's om mijn oude hobby weer op te pakken.

Voor nu ben ik op zoek naar een maatje voor Rikki, hij doet t goed, maar ik denk dat een vriendinnetje of vriendje wel erg leuk voor hem zal zijn weer.


Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Caroline

Welkom terug en veel plezier weer hier op het forum!!

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

christel

Welkom op het forum  ;)

groetjes christel