29 april 2024, 01:36:20

Hallo Iedereen

Gestart door edensb, 29 november 2010, 21:03:31

« vorige - volgende »

edensb

Mijn naam is Bas, ik heb vandaag m'n eerste valkjes opgehaald met voliere, het zijn 2 dames en een man, morgen haal ik een man op voor de vrijgezelle dame omdat ze nu een beetje buiten de boot valt.

Ik ben van plan om komend voorjaar een voliere van 200cmx60cmx280cm (lxbxh) op het balkon te plaatsen en hierin te gaan kweken met in elk geval een koppel valkjes (denk dat ik het koppel dat ik nu heb met een dan nog aan te kopen koppel op het balkon zet en dan later nog een eigenkweek koppel in de huiskamervoliere zet bij de anderen als kamervogel (hoewel die ook wel eens een eitje zullen mogen uitbroeden als ze willen)

De kamervoliere is 75x75x170 op de bodem loopt een koppeltje CDk die wat vervelend waren tegen hun zebravink huisgenoten en nu grotere buren hebben gekregen om hun felheid wat in te dammen.

De man is nog wat angstig maar de dames zijn vrij tam, vooral een van hen is SUPER knuffelig

het zijn  
een koppel
1-0 Wildkleur
0-1 Lutino
en een vrijgezelle dame
0-1 Witmasker Lutino

wil nog een witmasker of witmasker bont man halen voor de Witmasker lutino pop.

biene

Hey Bas,
Welkom op het forum!!
Hoe groot is jouw balkon wel niet dat je er zo'n voliere op kan zetten?  :o  gaaf hoor  ;D
als het mannetje ziet dat de popjes geknuffeld worden, wordt ie vanzelf nieuwsgierig denk ik ;)

groetjes Sabine