De kroelkontjes! Kleintjes zoeken nog steeds een nieuwe thuis! Update!

Gestart door Sally, 7 november 2010, 22:04:58

« vorige - volgende »

Caroline 1569

Hallo

Het blijft hier stilletjes even checken of alles nog oke is.
Groetjes Caroline 1569

Sally

Hoi Caroline,
Leuk dat je erachter vraagt hoe het gaat hier.
Gaat goed hoor, ben alleen heel erg moe.
Dit is de 2e week dat ik bij de post werk,en de eerste week (2 dagen) alleen op ronde moet. Ik heb nu 2 dagen van half 6 smorgends tot +/- 16u gewerkt, en dat vreet nu wel n beetje aan mij.. Last van mn rug enzo..  ::)
Maargoed, ik hoop dat het betert, anders weet ik niet of ik het zo ga volhouden...

Genoeg gezevert,
T gaat hier goed in de voliere, niet veel te vertellen. Alleen dat Indy verliefd is geworden op Dipsy  ::). Zei die ik gekoppeld wilde hebben met Yoshi.. Pff.
Indy stond daarstraks kippetje voor Dipsy, heb ik n fimpje van.
Gelukkig gaat hij niet in op haar avance's, want meneer is natuurlijk verliefd op zijn mama  :P.
Maar hij is wel niet lief, hij beet nogal hard in Indy's pootjes, en die Indy laat da gewoon toe, en blijft vrolijk verder kippetje zitten..  :-\

Heb nog wat foto's, in afwachting van het filmpje.  :P

Kenji en Demi  :-*

Demi

Kenji

Pietje

Bailey

Dipsy , en mss Kenji er tussen..  :-[

Dit is 100% zeker Dipsy  :P (bonte splitvlek)

Indy

Hier zat ze op mn schouder, ik moest en mikken met het foto-toestel en kroelen.  :P

En lest but not least. Yoshi  :)

Hij moet er niet van weten dat mn arm ofzo te dichtbij komt, maar is wel nieuwsgierig naar me. Zeker als de andere valkjes op mij zitten, van de week is ie perongeluk op mn arm gesprongen, maar hij was er binnen de 2 sec al wel weer af.
Als ik fluit (en als hij zin heeft) luistert ie aandachtig, en fluit ie lekker terug. Daarbij komt ie ook stiekem dichter bij mij om terug te fluiten.  :-*
Komt vast goed.  :)

Groetjes!

lynette

Leuke update sally :D

leuke foto :D

En Yoshi is echt leuk  :-*

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sally

Dankjewel Lynette  :-*

Hier is het filmpje dan van Indy die kippetje zit bij Dipsy.
Let er maar is op hoe ze altijd naar Dipsy toe trekt  ::).
Indy! T is het verkeerde ventje.  :P
Ik hoop dat ze nog van gedacht ga veranderen, van Dipsy krijgt ze toch geen aandacht...

:p

*~Romilda~*

Aaaaah wat een lieve foto's!!Echt weer een leuke update!!
Wat een lieve kroelkippies heb je toch..stuk voor stuk echt super!!
Groetjess romilda

Sally

Dankjewel voor AL die leuke reactie(s)  ;D

Alles gaat hier super goed!
Nu het zo'n goei weer is, en maart bijna om is heb ik deze middag de plastiek voor de voliere weggehaald.
Was wel effe eng en een heel gefladder met de plastiek eraf te halen, maar nadien hebben weer lekker gefloten en gespeeld.  :)

Deze voormiddag was ik bij de knijntjes bezig en ik hoorde een leuk gebraffel in de voliere. Ik dacht dit zal Yoshi wel weer zijn, dus ging effe kijken. En tot mijn grote verbazing zag ik dat Indy leuk zat te kwetteren.  :)
Zo schattig! Ik had mijn foto toestelletje bij en heb er maar snel een filmpje van gemaakt:

Lief he  :)

Van Yoshi heb ik ook n filmpje gemaakt tijdens zijn gebrabbel en gefluit, dit is al van vorige week ofzo

Nog super nieuws! Zo nieuwsgierig Yoshi is, en hij al elke dag dichtbij mij kwam, zo sprong hij opeens deze voormiddag op mijn arm terwijl ik die uitstrekte voor hem, en hij ging leuk aan mn trui frullen.
Nog wel spannend allemaal, maar hij is toch zeker 5 min blijven zitten  :)

Kenji en Demi zijn weer aan de wip, alleen zit Demi altijd in het voerbakje tijdens "de daad"  ::)

Heb nog enkele foto's van gisteren en vandaag.

Kenji en Demi  :-*

Demi liet dr ook nogis door mij kroelen

Kenji

Dipsy

Pietje

Indy

Bailey

Yoshi

Yoshi op mijn arm.
Effe nog spannend

Om dan aan mijn trui te gaan frullen  :)

:-*

cals

Wat lief die 2 filmpjes!!! en prachtige foto's van je valkjes!
Groetjes van Carla

*~Romilda~*

wat een ongelooflijk mooie en lieve filmpjes!!Het is weer genieten he met dat goede weer:D
Groetjes romil

Caroline 1569

Ha Sally

Wat een mooie foto's weer en inderdaad lekker met weer genieten van de vogeltjes buiten.
Groetjes Caroline 1569

Sally

Hier gaat alles heel erg goed!

Vandaag gaat er hier iemand extra in de bloemetjes gezet worden want ons Indy word vandaag 1 jaar!

Gelukkige verjaardag lief mooi meisje! Ik hoop dat je nog veeeeeeele jaren bij mij mag wonen.

Effe off topic..
Morgen vind de eerste agility wedstrijd van dit jaar plaats, dus heb gezonde zenuwtjes. Maar ik heb er enorm veel zin in om er weer tegenaan te gaan!
Mijn vaste agility partner:

Hylke!
Ons Hylke is trouwens begin deze maand ( 3maart ) 3 jaar geworden  :-*

Groetjes!!

Larissa

Gefeliciteerd met Indy, en heel veel s6 morgen
Schitterend mooi hond heb je

groetjes Laris

Caroline

Ik heb ontzettend genoten van de mooie foto's en je lieve filmpje.  :D

Uiteraard gefeliciteerd met ons knappe meiske, alweer 1 jaar!!!!

Geef je haar een dikke kus van me??  :-*

Ook nog gefeliciteerd met Hylke, heel veel succes en plezier morgen.

Liefs Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

lynette

Hoi Sally,

Gefeliciteerd met mooie Indy  ;D

En succes morgen met de wedstrijd  :-*
Mooie foto van Hylke  8) hihi

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sally

Dankjewel alle 3  ;D.

Hier gaat alles goed. Demi heeft deze namiddag weer een eitje gelegd.
Ik dacht effe dat het niet goed ging, want gisteren avond na de wedstrijd toen ik ging kijken zat Demi al met een serieuze bobbel boven haar staart, ze zat ook veel onder het plankje dus ik dacht dat er deze morgend wel n eitje zou liggen.
Er lag geen eitje nog niet...
Ze zag er wat uitgeput uit, en ik dacht dat dit verkeerd ging aflopen. Toen in de vroege namiddag ging ik nog is kijken, zat ze onder het plankje samen met Kenji. Ze zat te kreunen en te draaien, had echt moeilijkheden.. Maar gelukkig is dr n mooi gevormd eitje gekomen. (Wat n opluchting)
Na het eitje te leggen was ze wel heel suf, ze was echt doodmoe. Maar gelukkig was ze in de vroege avond al terug een stukje actiever.  :)

Nu weet ik niet of ik het kwartelhokje terug moet zetten? Want nu zit ze te broeden op het eitje, maar dat licht onder het plankje van de kwartels op de koude stenen.. Oké, er liggen ook beukensnippers en wat houtkrollen, maar die koude trekt daar wel doorheen denk ik hoor. Is niet zo gezond denk ik zo?
Ik ga trouwens ook de eitjes gewoon laten liggen, ze zijn 9 v/d 10 toch niet bevrucht, want Demi zit tijdens "de daad" altijd in het voerkommetje. En Kenji kan dr niet goed bij dan..  :P
K zal wel zien wat het word, verwacht er in ieder geval niks van...

Voor de rest gaat hier alles goed. Niet veel te melden.  :)

P.s. De wedstrijd van gisteren is ook geslaagd. Hylke heeft heel goed gelopen al zeg ik het zelf..

T was trouwens n vruchtbare wedstrijd, want papa heeft n nieuwe pup besteld.. Deze keer geen border collie.
Volgende week maandag gaan we haar halen..  :-[  :P

Caroline

Geen Border?? Ik ben heel erg nieuwsgierig ...  ;)

Enne, mooi is het kereltje hè??  ;D ;D

Fijne avond.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.