De kroelkontjes! Kleintjes zoeken nog steeds een nieuwe thuis! Update!

Gestart door Sally, 7 november 2010, 22:04:58

« vorige - volgende »

Caroline

Hey meis, allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Door de problemen met mijn ouwe laptop heb ik overal erg weinig gereageerd, ook hier.  :-[

Nu ik mijn nieuwe eindelijk heb ga ik je weer ouderwets volgen.  ;)

Liefs Caroline

PS. kusje voor Indy.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hoi hoi,

Hier gaat alles zijn gangentje.
Met de vogeltjes in de voliere gaat alles goed, alleen zijn ze naar mijn zin soms iets te tam.  :P
Bv als ik maar 5 min in de voliere moet zijn, omdat ik nadien nog weg moet ofzo komen ze binnen 2 min alsnog op mij zitten, en als ik ze dan 1 voor 1 terug op stok zet komt de eerste die ik terug weggezet heb weer bij mij zitten, en zo gaat het altijd effe door.  ;D
Maargoed ik ben natuurlijk super blij dat ze niet verwildert zijn in de voliere, en heb nog geen moment spijt dat ik ze buiten heb gezet.

Ik had vorige keer (vorig jaar alweer  ::)) gezegd dat ik nogis foto's zou maken, en dit heb ik ook gedaan al waren ze allemaal mislukt.. Dus heb ik ze direkt in de "vuilbak" gesmeten. Met dit miezerige belgenweertje krijg ik maar geen leuke duidelijke foto's gemaakt  :(.
Maar dit maak ik wel weer goed hoor! Geen probleem  ;)

Morgen ga ik nogis overal rond lezen, en kom ik nog met een iets grotere update over al mijn schatten, en over wat er misschien nog gaat komen...  :)

Ik heb alvast mijn handtekening verandert, die was ook aan vernieuwing toe.  ;D

Groetjes Sally

Always look..

Mooie hantekening hoor!  :D

Blij te lezen dat het goed gaat met je voog's!

Met jou zelf ook alles goed?

xx Sann Arti en Levi

Sally

Citaat van: Always look.. op 25 januari 2011, 21:29:35
Mooie hantekening hoor! :D

Blij te lezen dat het goed gaat met je voog's!

Met jou zelf ook alles goed?

xx Sann Arti en Levi

Dankje meid.

Met mij gaat alles wel goed denk ik.. Mindere dagen, maar dat heeft iedereen wel is he?  :)

Caroline

Ik vond het ook leuk om je weer even te zien hier!!

Alvast een fijn weekend en kusje voor mooie Indy ... ze kreeg gisteren een broertje of zusje en er zijn er nog 2 onderweg.

Liefs Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Jaja, jullie lezen het goed!
Kenji gaat vreemd.  ::)

Ik was deze voormiddag buiten bezig bij de konijntjes (die achter de voliere staan), en hoorde wipgeluidjes uit de voliere komen. Ik was toch wel is benieuwt wie dit zouden kunnen zijn, aangezien het al geleden is van toen ze binnen zaten dat ik dit hoorde.
En Demi zat in de voerbak met Kenji bovenop haar  :o.
En Bailey wou er precies tussen kruipen, want die zat zo dichtbij.  :D
Ik denk dat Demi haar vriendje gevonden heeft in Kenji, terwijl ik eigenlijk in eerste instantie Dipsy voor haar had, maar Dipsy heeft nog steeds zijn hart verloren bij zijn mama Pietje.  :-X

In het voorjaar ga ik 2 ventjes bij zoeken voor in de voliere te zetten, en hopenlijk gaat Indy en Bailey dan verliefd worden op 1 van die ventjes, want Indy is ook nog steeds in de ban van ons Pietje, aangezien die altijd bij Pietje rond hangt.  ;D

Ik heb op de grond een kwartelhuisje staan waar de kwartels natuurlijk niet in komen, maar van de week zag ik Demi uit dat huisje komen, dus volgens mij is ze beetje broeds, aangezien Kenji ook op haar zat. Kenji zat ook vlakbij het huisje.
Ik hoop maar dat ze geen eitjes gaat leggen in het kwartelhuisje, zal da maar goed int oog houden zodat ik ze snel kan omwisselen voor nepperts.

Caroline

Stoute Kenji ...  >:(

;D

Kusje voor Indy.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Citaat van: Caroline op  1 februari 2011, 17:32:25
Stoute Kenji ...  >:(

;D

Kusje voor Indy.  :-*

Uhu stoute Kenji...
Hij is nu helemaal in de ban van Demi (en nog een tikkeltje van ons Pietje), maar vandaag heb ik wat gezien pff..
Demi is aan het eten, Kenji staat "op wacht" en iedereen die te dichtbij in de buurt komt volgens Kenji moet eraan geloven, die valt hij aan op afstand  >:(
Zo ook als Demi in het kwartelhok zit, sta Kenji op wacht, en als er dan iemand "te" dichtbij komt vliegt ie daar ook achteraan.
Terstraks had ie precies zelfs de neiging om mij aan te vliegen...  ::)
Maar ik laat me niet doen ze! Wa denkt da manneke wel ni?  :P

Demi vind mij precies ook minder interessant. Normaal komt ze direkt vlakbij mij zitten als ik in de voliere sta, zodat ik haar kan kroelen.
Nu niet dus... Nu is alleen Kenji en het kwartelhokje interessant. Dus ik denk (vrees) dat er binnen dit en een paar dagen wel een eitje zou kunnen liggen... ::)

K heb van de week en vandaag nog enkele foto'tjes gemaakt...
Die hadden jullie wel te goed denk ik he.  ;)

Vorige week vond Demi mij nog interessant...

Nu heeft madam enkel oog voor het kwartelhokje

Gelukkig krijg ik nog aandacht van de rest...  :D

Bailey

Indy

Dipsy of/en Kenji (kan die 2 op foto niet altijd uit elkaar halen  :-[)

Pietje

Kenji Pietje en Dipsy

En als laatste nog een filmpje, zoals jullie zien, Demi zit in het hokje en Kenji houd de wacht...
Indy wilt ook komen kijken, maar word weggejaagd door Kenji... En als Kenji van zijn oren maakt komt Demi ook is kijken wat er gaande is.  ::)

*~Romilda~*

Ik dacht ik ga ook eens kijken in jou boekje..
Wat een leuke valkjes heb je!Dat filmpje met dat hokje..Echt genieten!!Ik wil ook echt in de toekomst een voliere..maar dat komt wel;)eerst goed sparen!

Groetjes romil en bedankt voor het kijken in mijn boekje leuk!!
Ik ben heel erg van de foto's dus er komen er vast nog veel meer;)

Anja

Wat een leuke foto's Sally. Je hebt mooie valkjes en zover ik kon zien ook een schitterende voliere.

Je handtekening mag er ook wezen hoor.

Fijn weekend.

Sally

Dankjewel Romilda en Anja  :)
Leuk jullie in mn boekje te zien!

Jaja, net zoals ik al verwachte.. Deze morgend lag er een eitje in het kwartelhuisje van Demi. Wel een raar puntig eitje.
K zal het maar snel omruilen voor een neppertje, want k zie da ni zitten nu al kleintjes in de voliere. Daar ist me nog veel te koud voor! Al denk ik niet dat ze bevrucht zullen zijn, want de keren dat ik Demi en Kenji heb zien wipwappen zat Demi in de voerbak, dus niet echt een fatsoenlijke houding denk ik zo. Of Kenji moet heel goed kunnen mikken  :P.
Maargoed, voor alle zekerheid gaan dr nepperds in, zo kan dr zeker niks mislopen.  :)

De 2 zijn volgens mij echt aan het koppelen, want terstraks liet Demi dr kroelen door Kenji, terwijl ze normaal helemaal niks van een ander valkje moet weten, ze wou altijd alleen maar door mij gekroeld worden.
Alleen doet Kenji het nogal hardhandig door soms een veertje uit te trekken, deed hij bij Pietje ook al.  >:(

Word vervolgd.  :P

Saar

Leuke foto's Sally!
Hoe gaat t met t grasje?
Groetjes Saar :-*

Anja

Gefeliciteerd met het eerste eitje Sally.

Caroline 1569

Wat leuk,
toch een eitje in het kwartel huisje.
Bij mij zat er gisteren ook een valk in maar dat had een andere oorzaak:..... de kwartels hadden een stengel trosgierst in het hok gesleept en die had Gijs (de valk) al snel ontdekt :D :D :D.
Caroline

Caroline

Wow, Sally, wat een leuke fotootjes heb je geplaatst.

Wat is Indy toch een mooi meisje. Geef je haar een knuffie van me??

Stoer, een eitje in het kwartelhok ... dat het puntig is kan hoor, die zie je vaker bij eerste eitjes.  ;)

Inderdaad verstandig om het om te wisselen voor een neppertje, het is nog veel te koud om nu buiten een nestje te krijgen.

Een fijn weekend voor jou, liefs Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.