12 mei 2025, 23:54:33

betalen of niet??

Gestart door shaka, 3 november 2010, 12:24:27

« vorige - volgende »

Patrick

Citaat van: shaka op  3 november 2010, 19:57:37
Jep, ik heb het ff opgezocht en idd. dat is het verhaal!!!

Nu kreeg ik vanavond zelf een mail van haar, en zij heeft drs hooijmeijer geen opdracht gegeven om deze mail te verzenden!

ik heb jullie nooit om vergoeding gevraagd en vraag daar nog steeds niet om. ben al lang blij dat het beestje een humane dood heeft gekregen en dat vind ik vele malen belangrijker dit schrijft zij in de mail. Wel vind ze het vervelend dat ik nogal een negatieve mail heb gestuurd.
Uitgelegt aan haar dat dat de reactie is op zo'n mail waarvan ik niet beter wist dat dit met medeweten van haar was!

Vreemde vogel dus die hooijmeijer! Hij nodigt me in zijn mail uit om een afspraak te maken zodat ik uitleg kan krijgen over kweken en voeding...tja wat denkt hij nou zelf dan?

wel sta ik achter het besluit van drs. hooimeijer om jullie te mailen. hij heeft daar natuurlijk zo zijn eigen redenen voor die je misschien het beste zelf met hem kan bespreken als je daar behoefte aan hebt.
Ik vind dit gewoon hondsbrutaal van hem en heb er geen andere woorden voor. Ook vind ik dat mijn mailadres niet aan hem gegeven had mogen worden!
Maar goed het is gebeurt, en ik hoop dat het hierbij afgedaan is! Betalen doe ik zowiezo niet! Desnoods laat ik het erop aan komen, heb even wat juridische bijstand gevraagd en idd. het verhaal is precies zoals jullie het ook al zeiden...
Ze hebben geen poot om op te staan!
Wel vind ik dat mij de lol van de voliere er een beetje af is momenteel..maar dat zal wel weer bijtrekken hoop ik!

Gratis een uitnodiging van hooijmeijer????? Ik zou direct bellen of terug mailen voor een afspraak en ik zou heel graag met je mee willen gaan om eens te luisteren wat die snuiter allemaal te vertellen heeft  ;) Wil ook wel een valkparkiet van me meenemen dan en eens kijken wat die te zeuren heeft.

Die rekening nooit niet betalen want je staat in je recht en ben benieuwd op welke manier die aan je email adres is gekomen.
Als de vorige eigenaar zegt de kosten zelf te betalen van die man zal die toch aangedrongen hebben of de ander verteld een verhaal met 2 kanten.

Wel goed dat je dit onderwerp onder de aandacht brengt.

Gr,

Patrick
Lid van Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.nl

shaka

Ja de uitnodiging was gratis haha, maar dan ben ik er nog niet he??? Eenmaal daar rekent hij per 10min!!!!
Nou hoe hij aan mijn mailadres is gekomen weet je ondertussen... maar voor iedereen die het nog niet weet!!!

Hij heeft mijn mailadres gewoon gejat uit een cc'tje dat naar hem toe is gestuurd! Hij wilde graag mijn gegevens die heeft ze niet gegeven maar gezegt dat ze zelf contact met me op zou nemen, hij wilde daar graag een cc'tje van waarom wist ze ook niet maar ze zag er niet veel kwaad in. NOU ZO KOMT HIJ DUS AAN MIJN MAILADRES!! Hoezo achterbaks???

Patrick

Nou dat die per 10 minuten wil gaan rekenen wil ik wel eens zien als hij jou zelf uitnodigd.
Als ik jou uitnodig voor de koffie krijg je ook geen rekening van koffie  ;D

Gr,

Patrick
Lid van Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.nl

Jeroenw

Bewaar de mail goed wie weet voor later ik wens je veel succes met de zaak hooijemeier? Het komt wel goed

Coekiemonster

hahahaha!!

ik zou het hem gewoon emailen!!
hoe hij het in zijn hoofd haalt om ziets te flikken.
iemands email adres opzoeken op internet.
ook als de klant zelf contact zou opnemen en hem jouw gegevens niet wou geven.
en dat hij zich maar snel met zijn eigen zaakjes moet gaan bemoeien.
anders zullen andere dat wel even met hem gaan doen.
en dat dit soort gestoorde gedrag vanzelf over hem op internet komen te staan aldus negatieve publiciteit wat hem klanten zal gaan kosten :P
De pupjes met Muffin ons grasparkietje

Jeroenw

5 november 2010, 03:10:25 #20 Last Edit: 5 november 2010, 03:20:44 by Jeroen-valkparkiet

Citaat van: Coekiemonster op  5 november 2010, 00:55:23
hahahaha!!

ik zou het hem gewoon e-mailen!!
en dat hij zich maar snel met zijn eigen zaakjes moet gaan bemoeien
en dat dit soort gestoorde gedrag vanzelf over hem op internet komen te staan aldus negatieve publiciteit wat hem klanten zal gaan kosten :P

Geen goed plan met drijgen maak je zelf niet sterk, zo geef je hem handvaaten , je kan hem gewoon op een beschaafde manier vertellen hoe de vork in de steel zit, zo dat hij weet waar hij aan toe is (wat hij kan
Verwachten)

Zo als ik al zei bewaar de mail voor als het uit de hand loopt.

Coekiemonster

Citaat van: Jeroen-valkparkiet op  5 november 2010, 03:10:25

Citaat van: Coekiemonster op  5 november 2010, 00:55:23
hahahaha!!

ik zou het hem gewoon e-mailen!!
en dat hij zich maar snel met zijn eigen zaakjes moet gaan bemoeien

Geen goed plan met drijgen maak je zelf niet sterk, zo geef je hem handvaaten , je kan hem gewoon op een beschaafde manier vertellen hoe de vork in de steel zit, zo dat hij weet waar hij aan toe is (wat hij kan
Verwachten)

Zo als ik al zei bewaar de mail voor als het uit de hand loopt.

ja dat is ook weer waar ja ;)

Jij was vroeg op!!!! 4.10 hihi
De pupjes met Muffin ons grasparkietje

shaka

ik vind het hem niet waard om te reageren op hem. Tenminste als hij hierbij ophoudt. Gaat hij door met mailen, ik heb nl. tot nu toe niet weer mail gehad van hem. Dan is íe voor mij en ik vrees ook van mijn man. Die noemt hem al een eigen versie van dr. doolittle.

we moesten onze eigen valk op zijn voer zetten, ik met een smoes zeggen dat ie dat niet luste (ik heb echt geen idee of dat zo is...) Zegt hij tegen mijn man dat die naast mij moest gaan zitten met de valk op schoot, ik moest mijn man dan sommetjes opnoemen en als mijn man het dan goed had kreeg die de pellets als lekkernij.. (ja hij moest ze dus zelf opeten..) dan zou de valk vanzelf zien dat het een traktatie was en dan zou die al snel niet anders willen...Nou weet ik echt wel dat valken niet dom zijn maar om nou zo met je vogel om te gaan gaat mij toch echt te ver hahaha

Jeroenw

5 november 2010, 13:37:01 #23 Last Edit: 5 november 2010, 13:58:45 by Jeroen-valkparkiet
Ja ik was heel vroeg op eigenlijk nog vroeger deze site staat nog op zomertijd ,
Shaka het is heel jammer dat het zo gaat ook met die pallet

Stel dat het inderdaad een goed product is en echt  alle behoefte van je valk voor ziet.

Dan wordt je op die manier tegen gehouden om het te gebruiken
Op die manier werkt het tegen . dan wat meneer hooijemeier
Wil bereiken . En de prijs mag wat omlaag lijk mij maar ach

Het blijk hem alleen om geld te gaan en heb totaal geen gevoel voor
mens en dier. Lijk mij denk ik  
Slechts mijn mening oordeling

shaka

idd, helemaal waar. Ik heb geen ervaring met het voer maar het zal vast wel goed zijn denk ik (mag je ook wel verwachten voor die prijs...) maar alleen door hem laat je het wel!

caro71

ik denk dat je het valkje beter aan iemand ander had moeten toevertrouwen. Ik wwet uit ervaring dat het met de handgrootbrengen best heel intensief is.  Op dit moment heb ik 2 jongen zitten die als ze weggaan en contract mee krijgen waar de nieuwe eigenaar voor moet tekenen daar staat ook in dat als het dier ziek word dat ze dit verplicht zijn om aan mij te melden.

Jou nieuwe eigenaar wist dat er iets was een heeft duidelijk het dier zo verwaarloost dat het aan ondervoeding leed. Ze kunnen jou daarom niet voor de kosten oplaten draaien omdat op dat moment het valkje niet meer van jou was. Het is allemaal jammer maar voor een volgende keer geef hem aan iemand anders die er wel voor in staat is.

Verder niet reageren op de mails het is vervelend maar ze houden er van zelf mee op.

suc6
paco is er niet meer de dagen zullen nooit meer het zelfde zijn.

Jeroenw

Goed idee contract .
Je weet ook niet van te voren wat voor mensen het zijn je schat het in en je kan het welleens verkeert in schatten.

Shaka had er scheinbaar goed gevoel bij

shaka

Volgende keer gaan we het zeker anders doen!!!
Tot op heden niks meer gehoord dus het zal wel duidelijk zijn denk ik!