13 mei 2025, 02:18:36

Koppeltje vormen

Gestart door Mark, 15 november 2010, 08:13:22

« vorige - volgende »

Mark

Hallo allemaal,

Ik heb 2 valkjes dit zijn allebei popjes. Nu wil ik er in de toekomst meer en dan wil ik er waarschijnlijk nog 2 mannetjes bij.
De 2 popjes zijn goede maatjes geworden en nu is mijn vraag of als ik er 1 of 2 mannetjes bij doe, dat er een koppeltje kan ontstaan tussen een popje en een mannetje? of zouden de popjes aan elkaar gehecht blijven, omdat deze dan al 2 a 3 jaar samen zijn?

Gr
Mark

carco

Ik denk niet dat iemand hier antwoord op kan geven omdat dat per koppel/vogel verschillend is.
Zelf heb ik een lesbisch koppel die elkaar echt uitgezocht heeft.
Ik heb wel geprobeerd een man aan te schaffen voor 1 van de 2: heb ze zelfs een half jaar apart gehouden van elkaar en de pop en de man samen gezet. Maar zodra ze elkaar weer zagen hadden ze alleen maar oog voor elkaar.
Ik laat ze nu lekker zo: ze hebben zelfs een nestje grootgebracht van het jaar.

Een andere manloze pop waarvan ik dacht dat die ook geen man wilde, is juist wel gekoppeld na 4 jaar.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mark

Ik was me bewust van het feit dat dit een moeilijk te geven antwoord was.
Ik wilde eigenlijk alleen weten of het nog kon en ze niet al te veel aan elkaar gehecht waren dan. Het kan dus wel, maar het kan eigenlijk ook net zo goed niet. meer een 50% kans zeg maar.
Nu zijn het echte maatjes maar ik denk niet dat ze een (lesbisch) koppeltje vormen.

Bedankt voor je antwoord in ieder geval