2 mei 2025, 14:25:26

Toch wel bezorg

Gestart door Epco, 27 oktober 2010, 15:34:44

« vorige - volgende »

Alexandra

ocherm .... sterkte ....

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

Coekiemonster

De pupjes met Muffin ons grasparkietje

Epco

Dag lieve mensen,

Even een berichtje met een andere boodschap. Ik plaats het maar even hier daar ik niet weet waar het anders te plaatsen. Dus maar even op mijn oude topic (als je een betere plaats weet, laat het me weten  ;)).
Nog geen maand na het heengaan van Tiny Tot, hebben Jazzy en Dix een 2 broedsel gelegd. Een eitje hebben ze het nestje uitgewerkt, maar afgelopen zondag is de eerste van de resterende 3 eitjes uitgekomen. Een vanmiddag net voordat ik thuiskwam voor lunch de 2e.
Deze keer gaat alles goed. Vader en moeder verzorgen de 2 met alle liefde in de wereld en zijn erg beschermend als we een kijkje proberen te nemen. Dus het wegen van de kleintjes gaat niet en we willen ze niet te veel lastig vallen. De eerste is al behoorlijk gegroeid en ook de tweede weet ook al aardig de weg naar de snavel van vader en moeder te vinden.
De huiskamer is gevuld met hun gepiep, zeker rond etenstijd  :D
Hopelijk gaat alles wel goed deze keer. Denkt het wel, aangezien pa en ma ze kleintjes nu wel verzorgen.

Tot zo ver ;)

Sanna

Ahhh wat leuk om te horen ;D. Heel veel succes verder.

Groetjes, Sanna

Epco

tegenvaller deze morgen: de allerjongste heeft het niet overleefd.
we vonden hem deze ochtend bij het opstaan dood in de nestbox.
Met de andere gaat het prima. Die wordt alleen maar vetter en groter :)
Afwachten dus.

Epco

Beste allemaal,

even een update, Lucky is nu 2 weken oud en begint lekker in de veertjes te raken, is lekker alert en houd pa en ma lekker bezig: ik wil eten en slapen.
Ik heb hem deze middag gewogen: 51 gram. Misschien wat te licht, maar ik ben niet bezorgd: de vader is zelf een kleine vergeleken met de anderen: 80 gram, maar verder kerngezond.
We staan elke dag weer versteld hoe snel de kleine verandert, meer veertjes hier en daar, nieuwe chirps en klaagzangen etc  :D
Het ziet er allemaal goed uit. We zijn in de wolken :-)

Greetz,

Aida en Epco