28 april 2024, 05:14:53

douchen en badderen

Gestart door mariska79, 26 oktober 2010, 16:02:10

« vorige - volgende »

Marian2011

p.s nog een vraag....hoelang mag en kan een valkje minimaal onder de douche??

Alleen ik vind het heel erg flauw van vriendlief dat ik het niet een keer mag proberen....ik denk dat ze het heerlijk zal vinden...

DvE

Geweldig die foto van Bello met de vier valkjes onder de douche!

Hier gaat één valkje mee onder de douche. Dan zet ik de straal zacht en iets minder warm dan ik zelf zou douchen (volgens mijn vriend douche ik ongezond heet). Meestal vindt valkje het geweldig. De laatste tijd wil hij minder doorweekt raken door het water. Ik weet niet waarom hij niet meer zo uitgebreid wil douchen. Hij gaat zo'n 1 tot 2 keer per week mee onder de douche. Als hij zelf niet wil douchen, zit hij toch in de stoom en dan gaat hij ook fanatiek poetsen.

Mijn (inmiddels helaas overleden) popje heeft nooit zelf willen douchen. Zij ging wel graag in een ondiep badje en zat ook altijd op de rand van het douchescherm waardoor ze vochtig werd van de damp. Spuiten met de plantenspuit is ze altijd doodeng blijven vinden.

Letten jullie er trouwens op dat je de plantenspuit na gebruik helemaal droog wegzet? Als er vocht in de leiding blijft zitten, kun je legionella-bacteriën erin krijgen. Niet alleen ongezond voor je parkiet, ook voor jezelf!

Hartelijke groeten,
Daphne
Hartelijke groeten,
Daphne