29 april 2024, 14:49:15

Ik heb de valkjes die ik zo graag wilde!

Gestart door Suzanne, 22 januari 2004, 20:06:24

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi,

Ik weet niet of mijn valkje al in de rui geweest is, maar volgens de kweker is het een popje. Ik denk dat hij daar gelijk in heeft, want ze is vrij rustig, en vertoont geen macho gedrag, terwijl Pikachu (die ook uit 2003 is) een gigantische macho is, haha. Ik heb ze ook als koppeltje gekocht. Nu hopen dat ze elkaar kiezen, want ik heb helaas geen broedhokken om ze in te kunnen koppelen  :-/. Die wil ik wel in de toekomst, alleen zijn we nu bezig met het verbouwen van onze woonkamer, dus heeft mijn man geen tijd om broedhokken te maken.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

carco

Hoi
Het adres in Zeeland had nu geen jonge valken zitten helaas maar krijgt wel weer nieuwe, ik geloof dat hij het ook schijnt te kunnen zien, even afwachten maar: mijn man is geloof ik ook niet zo happig om er nog één bij te nemen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Suzanne

Het seizoen komt er aan he, voor jonge valkparkietjes  :D. En misschien laat je man zich wel overhalen  ;)

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.