Ik heb de valkjes die ik zo graag wilde!

Gestart door Suzanne, 22 januari 2004, 20:06:24

« vorige - volgende »

giovanni

Paul

Hoi Suzanne,

Echt hele mooie valkjes die je erbij hebt en ze zien er ook echt schattig uit :-)
Ik zou daar ook wel eens willen kijken maar voor mij is het nog een heel stuk verder helaas.
Ik moet vanaf Rotterdam komen maar misschien valt dat toch ook nog wel mee dan.
Hij had ook gele zitten zei je?
Waren die helemaal geel of meer lutino achtig?

Groetjes, Paul

Mandy

23 januari 2004, 03:47:42 #17 Last Edit: 23 januari 2004, 03:49:14 by Mandy
Ja het zijn beauties hoor! :P
Ik vind het ook hele mooie mutaties, daarom heb ik ze zelf ook, nou nog hopen op ook zulke mooie jonkies. :)

Ik zie inderdaad wel iets roods in het oogje van Kirlia, dat is wat mijn Jil, ook een bonte cinnamon geparelde witmasker pop, ook heeft, sommige jongen van haar, de cinnamon geparelde witmaskers hebben dat ook.
Maar ik kan dit geen fallow noemen hoor, dan moeten ze echt puur knalrode ogen hebben, ik hou het "gewoon" op een cinnamon bont geparelde witmasker.
Ik heb eigenlijk nog nooit een fallow witmasker gezien trouwens, alleen op een plaatje. ::)

Mooie prijzen ook, voor mij zou de afstand ook wel te doen zijn, maar ik heb al een adresje aan de andere kant van Antwerpen gevonden, ook hij had van alles, waaronder zilver en geelwangen, heel mooi, maar ik heb nu ff genoeg, zal eerst maar afwachten wat voor verassingen ik dit jaar heb, want bij geelwangen moet je wel zeker weten dat je goede andere broedkoppels hebt om de eieren over te leggen daar geelwangen hun eieren niet uitbroeden. :-/

Een "albino" met een zwarte kop, lijkt me wel heel apart om te zien. Alsof tie dan als een struisvogel met z'n kop in het zand heeft gezeten! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Suzanne

CitaatHoi Suzanne,

Echt hele mooie valkjes die je erbij hebt en ze zien er ook echt schattig uit :-)
Ik zou daar ook wel eens willen kijken maar voor mij is het nog een heel stuk verder helaas.
Ik moet vanaf Rotterdam komen maar misschien valt dat toch ook nog wel mee dan.
Hij had ook gele zitten zei je?
Waren die helemaal geel of meer lutino achtig?

Groetjes, Paul

Hoi Paul,

Ik heb deze valk niet helemaal van dichtbij gezien, maar van wat ik er van gezien heb is de valk helemaal geel, en niet lutino achtig. Echt zo eentje als bij de mutaties op de poster staat. Maar als je meer wilt weten kan ik je wel het email adres van deze kweker geven, dan kun je het hem zelf vragen, en misschien kan hij zelfs een foto voor je maken.

Hoi Mandy,

Misschien is het een idee om kwekersadressen uit te wisselen, ter afwisseling van de bloedlijn van de valkjes. Het valt me trouwens wel op (had ik met Stijn ook al over) dat in België de meest bijzonder mutaties valkjes te vinden zijn. Hij had er in ieder geval een mooi stel fallow zitten. Een fallow witmasker weet ik niet, maar daar weet ik een adres voor in Nederland. Alleen die heeft een wachtlijst.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hello

CitaatDe kweker zit in Westerlo

das lekker dichtbij voor mij. ik denk zon 20 minuutjes rijden. maar ik heb nu jammer genoeg geen plaats meer.

ik denk inderdaad dat de vogelkwekerij langer in belgie is doorgedrongen. ik meen te weten dat de cinnamon voor het eerst in belgie is gekweekt rond 1960 . de eerste witmasker komt dan weer uit nederland, wel een stukje later, namelijk 1969.

SDC:D

giovanni

:oow, een échte kenner zo te zien :D

Nes

Hoi Suzanne,

gefeliciteerd met je valkjes. Ze zijn echt heel erg mooi!!
Lucky you  ;)

Groetjes Nes.

Suzanne

CitaatHoi Suzanne,

gefeliciteerd met je valkjes. Ze zijn echt heel erg mooi!!
Lucky you  ;)

Groetjes Nes.

Hoi Nes,

Dank je wel. Ik vind mezelf ook wel lucky  ;D. Ik heb vandaag ook een hele tijd bij de voliere staan genieten van mijn valkjes. En niet alleen mijn nieuwe, ik geniet van al mijn vogels  :D

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

Citaatow, een échte kenner zo te zien

nuja, valt wel mee, dat komt ervan als je veel boeken leest  :D

carco

Hoi

Ik heb zitten zoeken naar het emailadres van de kweker en het gewone adres maar kon het nergens vinden, kan je het nog eens geven?
Ik heb nu 3 valken binnen maar als ik er zo'n witmasker geparelde cinnamon pop bij kan vinden hou ik me sterk aan bevolen.
Geldt ook voor de rest van de leden als ze er één weten en het is niet te ver van Dordrecht vandaan:please denk dan aan mij!!
Klik op het plaatje voor onze site!

Mandy

Hoi Suzanne,

Ik heb je zojuist gemaild om die gegevens uit te wisselen, want ik moet op zoek naar een bonte pop en een witmasker man split ino. Dus een extra adresje om te informeren is wel zo handig. ;)

Suzanne

Hoi carco en Mandy, ik heb jullie het emailadres inmiddels gestuurd. Carco via IM, Mandy via de "gewone" mail.

Groetjes

Suzanne

carco

Hoi Suzanne

Ik heb het adres gezien:bedankt, maar als het meezit heb ik een adres in Zeeland, vorige week had hij ze nog zitten (maar er gingen er ook nog weg voor export) en ik zie morgen pas kans om er langs te gaan.
Jullie horen het nog wel.
Groetjes: Caroline.

Mandy

Hé Caroline,

Heb jij voor mij ook dat adres in zeeland? Want dat is voor mij ook wel handig om bij de hand te hebben, dat is voor mij ook vlakbij, ik woon namelijk in Hoogerheide (vlakbij Bergen op Zoom). Ik heb ook al van een adres gehoord maar ben nog aan het uitzoeken waar dat is, misschien wel hetzelfde? ::)

carco

6 februari 2004, 18:33:44 #29 Last Edit: 6 februari 2004, 18:37:02 by carco
Hoi Mandy

Als je naar www.birdcenter.nl gaat kan je het vinden:alleen zijn mail beantwoord hij niet en je zal hem dus telefonisch moeten benaderen. Wat voor zaak het verder is: ik heb er geen idee van!
Groetje": Caroline.
P.S. Suzanne was jou valkje al in de rui geweest, jij hebt haar in de volière zitten toch en is dus niet om tam te maken neem ik aan: ik vind het zo zonde als de parels weg zouden gaan.